Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Jeg var innom Bianco på fredag og de hadde kommet! Men de var litt for mye oransje i rødfargen for min smak. Gjett om jeg ble skuffet!  :cry:

Å nei, nå ble jeg litt skuffet, ønsker meg de jeg også!

Jeg må ta meg en tur på Bianco veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innom Bianco på fredag og de hadde kommet! Men de var litt for mye oransje i rødfargen for min smak. Gjett om jeg ble skuffet!  :cry:

Å nei, nå ble jeg litt skuffet, ønsker meg de jeg også!

Jeg må ta meg en tur på Bianco veldig snart!

Å, nei så kjedelig at de er så mye oransje i rødfargen! Det hadde jeg ikke sett for meg. Irriterende at ofte avviker fargene på bildet fra hvordan ting ser ut i virkeligheten.

Dersom de er så oransje kommer jeg ikke til å kjøpe dem. Hadde sett for meg å matche skoene med rødt tilbehør, men det blir jo helt feil dersom de er slik... :sur:

Takk for tilbakemelding, Frk Grønn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ble espressomaskin! :hoppe: Gratulerer! :klem:

Hvordan funker vidunderet? Lager den deilig caffe latte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ble espressomaskin! :hoppe: Gratulerer! :klem:

Hvordan funker vidunderet? Lager den deilig caffe latte? :)

Ja, klarte å bestemme meg i siste liten før tilbudet gikk ut... :ler:

Er veldig fornøyd med maskinen, lager utrolig god kaffe! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Jeg fikk en gråe tunikaen på mandag og det er min favoritt topp nå :-D

Den er deilig å gå med, og det var så myye bedre enn jegh hadde ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gråe tunikaen på mandag og det er min favoritt topp nå :-D

Den er deilig å gå med, og det var så myye bedre enn jegh hadde ventet.

Så bra at du ble fornøyd! Det er også en av mine favoritt-topper. Er utrolig behagelig på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har vi kost oss masse ute i det fine været! Det er så deilig med vår!! :)

På torsdag var jeg, en venninne og et par kollegaer på kafé. Drakk Cosmopolitans og storkoste oss. Vellykket kveld!

I går var min siste arbeidsdag før jeg begynner i ny jobb. Jeg ble så rørt over alt de hadde stelt i stand for meg. Vi hadde nydelige smørbrød, flotte kaker (som jeg bare smakte litt av, var litt fyllesyk... :forvirret::ler: )

Jeg ble helt overveldet over de flotte presangene jeg fikk. Fra de ansatte fikk jeg Tivoli radio :hoppe: , nydelig vase i sort og hvitt, smykke og en nydelig påskebukett.

Fra sjefen min fikk jeg Victorinox kokkekniv og filetkniv og et gavekort på 1000 kr. Så det var ikke måte på gavedryss! :)

Tror jeg skal bytte radioen til en annen farge. Den er kjempefin i hvitt, men den vil gå i et med veggene. Synes det er greit at den viser litt igjen. Tror jeg skal ha den på badet, så derfor tror jeg at jeg bytter til denne fargen.

I går kveld hadde vi besøk av 2 vennepar. Koste oss med god vin og snacks.. :vin:

I kveld skal de ansatte ha avslutningsfest for meg hos en kollega. Gleder meg sånn!! Vi skal grille helstekt indrefilet med masse godt tilbehør... :sikle:

Antrekket for i kveld tror jeg blir den nye buksa mi med høyt liv og den sorte silkeblusen fra Madonna-kolleksjonen.

Har planer om en liten bytur, tenkte jeg skulle kjøpe meg ny rettetang da min gamle er så dårlig. Skal ikke se bort i fra at jeg kjøper meg en ny topp til i kveld også... :sjenert:

Så det blir antakeligvis en hard søndag. Er evigheter siden jeg har drukket 3 kvelder på rad. Men gøy skal det bli!!

I påsken skal vi bare være hjemme og kose oss. Jeg begynner i ny jobb på mandag. Er utrolig spent nå!! Var forberedt på å jobbe mandag til onsdag før påske, men fikk beskjed om at de fleste hadde fri. Derfor skulle jeg bare ta en liten tur nedom på mandag for å legge meg inn i datasystemet, finne plassen min, osv. Deretter kunne jeg ta påskeferie!! Deilig! :)

Har planer om å få pusse litt mer opp i påsken og muligens få gjort litt i hagen. Må også kjøpe meg noe nytt lesestoff og en haug med blader.

Må få sendt inn en del bilder til fremkalling og få limt inn gamle bilder i album.

God helg, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Så koselig du har hatt det de siste dagene! Høres fantastisk ut ;)

Så morro du skal begynne i ny jobb.. Leste når du hadde fått tilbudet og ikke visste hvilken du ville velge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Takk for hilsen i boka mi her.

De røde ankelpumpsene var knall. Og det samme var nattkjolen.

:hjerte: undertøy. :sjarmor:

Edit: Leste det om skoene nå. Heldigvis flyter det av røde, lekre sko i sommer. Du finner nok perlen til slutt. :hoppe:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselige hilsener, jenter! :klem:

Det ble visst litt shopping på lørdag... :sjenert: Var først en tur på Bianco for å se på de røde slingback sandalene som jeg har ventet så lenge på at de skulle få inn. Måtte sjekke om jeg likte fargen på dem bedre enn Frk Grønn. Skal være enig i at de var en tanke mer oransje enn på bildet, men jeg likte dem allikevel, jeg! Kunne derfor ikke la være å kjøpe dem, tror jeg hadde treget dersom jeg ikke hadde gjort det. Var deretter innom Vero Moda. Fant ut at jeg måtte prøve en dressjakke som jeg har sett så lenge på. Jakken er kort og har korte ermer og en knapp i midjen. De har dem i flere farger. Bl.a. rødt, grønt og sort. Har faktisk lyst på alle, men gikk for den røde siden jeg hadde nye sko som matchet den... :sjarmor: Utrolig fornøyd!!

Kjøpte meg også ny rettetang, (ja det var det gavekortet... :ler: ) mye bedre enn min gamle.

Har hatt en strålende helg! Avslutningsfesten med jobben på lørdag var kjempekoselig!! Rågod mat, masse hyggelige folk og perfekt vær! Kunne ikke blitt bedre... :)

Antrekket for kvelden ble den nye jeansen min med høyt liv, de røde slingbacksandalene, hvit singlet, rød "dressjakke" og rødt tørkle med hvite prikker.

:sminkedokke:

I dag hadde jeg min første arbeidsdag på min nye arbeidsplass! Tror jeg kan få det veldig morsomt her, de virker som en fin gjeng. Har ikke fått hilst på alle sammen enda, da mesteparten hadde tatt fri for påsken.

Jeg har også fått fri fra i dag, pga at hun som skal ha med opplæringa hadde tatt seg fri for påsken. Ikke at det gjør noe da. Skal bli deilig med en hel uke fri, kan ikke huske sist jeg hadde det i påsken. ;)

Det virker som det blir veldig mange spennende utfordringer fremover, gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg er så glad!! :)

Påskeferie, fint vær, og penger igjen på skatten!!

Fikk igjen nesten 11 000 kr, veldig fornøyd med det!! :hoppe:

I dag har jeg vært og handlet inn til påske. Deilig å kunne gjøre det på formiddagen uten lange køer...

Kjøpte Costume også fikk jeg Det Nye i posten i dag.

Nå skal jeg sette meg på terassen for å lese litt og nyte sola... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

11 000 skader vel aldri. :hoppe:

Leste om Gina Tricot her. Skal visst åpne en butikk i Bergen også. :DD

Vet jo ikke helt hvor du bor, men kanskje det ikke er så langt unna? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Frøken Titt! :)

Jeg glemte forresten å si at da jeg var på Bianco på lørdag så prøvde jeg også disse skoene. De var utrolig stilige! Kunne tenkt meg dem i både gult, hvitt og rødt... :sjenert:

Da jeg tok av plasten til Det Nye i dag ramlet en parfymeprøve fra Versace ut, Bright Crystal heter den. Dufter helt nydelig...! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...