Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig deilig med helg! :)

Har følt meg helt groggy i hele dag. Føler at jeg brygger på noe. Vondt i halsen og litt frysen. Synes litt synd på meg selv... :tristbla:

Nå skal jeg snart krype under pleddet i sofaen og lese Det Nye som jeg fikk i posten i dag.

I går handlet jeg en del klær hos Okaidi til barna. Synes de har mye fint. Endte opp med:

Til minsten:

-Tøff jeans

-Brun bukse

-oransje hettegenser

Til dattera vår (hun valgte ut klærne selv)

-Militær-grønn bukse i et utrolig mykt og deilig stoff

-lyseblå hettegenser

-hvit genser med blomster-mønster

I morgen skal jeg hente brillene mine. De kom egentlig i forrige uke, men har bare utsatt å hente de... Klarer ikke helt å venne meg til tanken at jeg skal begynne å bruke briller, selv om det bare er lese-briller. Men det er nok bare en vanesak. Dessuten så er de jo kjempestilige da, men jeg føler at jeg ser litt rar ut med briller. Men det er vel slik for alle i begynnelsen... ;)

Skal på teater i morgen sammen med minsten og ei venninne og hennes sønn. Hun har en gutt på 4 år og vår blir snart 3. Blir spennende å se om de sitter i ro gjennom hele forestillingen. Forestillingen varer i under 1 time, for det er beregnet for barn fra 3 år og oppover så det blir sikkert action der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de fått nye klær på H&M? :)

Den tunikaen var stilig!

Ja, de hadde fått inn noen nye plagg. Det lå ihvertfall under nyheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg endelig hentet brillene mine. Er veldig fornøyd med dem. Og jeg må bare si at det er utrolig deilig å endelig kunne se klart når jeg ser på tv og leser osv. Eneste som er litt irriterende er at jeg svir litt på øynene når jeg har hatt dem på en stund. Er vel kanskje bare i en overgangperiode. Øynene mine må vel venne seg til brillene, eller....?

Var en liten tur i byen med ei venninne i går. Fikk kjøpt meg denne jakka. Har egentlig ikke hatt planer om å bestille den hos H&M, men da jeg så den i butikken i går så måtte jeg bare prøve den. Den så så fin ut på utstillingsdukka. Og gjett om den var fin på!! Den satt som støpt. Utrolig fin fasong!! :) er et annet bilde av jakken...

Var også på teater med minsten i går. Om kvelden spiste vi hjemmelaget pizza og så så vi The Holiday. Hadde ikke de store forventningene til filmen, men den var faktisk enda dårligere enn hva jeg hadde trodd. Treig film...

Men uansett så har vi hatt en koselig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg endelig hentet brillene mine. Er veldig fornøyd med dem. Og jeg må bare si at det er utrolig deilig å endelig kunne se klart når jeg ser på tv og leser osv. Eneste som er litt irriterende er at jeg svir litt på øynene når jeg har hatt dem på en stund. Er vel kanskje bare i en overgangperiode. Øynene mine må vel venne seg til brillene, eller....?

Gratulerer med nye briller! Det er nok mye tilvenning det er snakk om når det gjelder sviingen, men jeg kan fortsatt få det når jeg bytter fra linser til briller, eller hvis jeg er veldig trøtt/sliten. Jeg tror det har med at øynene må omstille seg til å se "riktig" å gjøre - altså at de må vende seg til å se dårlig frem til glassene og så justere i forhold til det, i motsetning til f.eks. ha på linser, der korreksjonen jo skjer på selve øyet... Vanskelig å forklare, og dessuten er det mulig det er helt feil. :ler: Men det er sånn det kjennes ut! Uansett - jeg vil tro det blir mindre og mindre sviing jo mer du bruker brillene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Husker når jeg begynte med lesebriller for snart 3 år siden. Det var veldig uvant til å begynne med (og jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med å bruke de ute, av en eller annen grunn), men det går kjempfint å bruke de til lesing, TV-titting og bilkjøring. Ble dog litt lei av å alltid måtte huske å ta de med meg når jeg skulle f.eks. på forelesning eller når vi skulle ha filmkveld hos venner, så jeg har fått meg linser. Det gikk faktisk mye raskere å bli vant til dem, bare 4 dager før jeg ikke merket at jeg hadde de på meg. Men jeg bruker fremdeles briller de dagene jeg bare skal være hjemme eller ikke har behov for å se supergodt (ikke hele dagen, men når jeg leser/ser tv).

Men jeg synes det er utrolig mange lekre briller, og det er stilig på folk som bruker brillene med stolthet (hvis jeg kan bruke den betegnelsen..)! Briller er kult :tommel:

Endret av StineMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger ang brillene, StinaMa og Itla. Greit å høre at andre også har hatt de samme opplevelsene med nye briller. :)

Skal egentlig på magedans i kveld, men fant ut at jeg blir heller hjemme. Er blitt forkjølet og hoster en del. Er ikke så morsomt å trene da... :sjenert:

Dessuten så går siste episode av Ghost Whisperer i kveld, og det må jeg få med meg. :sjarmor:

Uff, jeg følger med på alt for mange tv-serier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så går siste episode av Ghost Whisperer i kveld, og det må jeg få med meg.  :sjarmor:

Uff, jeg følger med på  alt for mange tv-serier...

Du er ikke alene om det.. blir nesten litt flau over meg selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briller kan vera utruleg stilig :) Og ikkje minst nødvendig ;) Av og til kunne eg tenkt meg det sjølv, ser jo så mykje smartare ut :briller:

Godt å høyra at andre også føler at det blir litt for mange tv-seriar... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så fine sko!

Nice!

Har forresten nesten lik bukse som den dressbuksa og eg eeelskar den!

Ekstra tøft inni noen feminine brune støvletter med femitopp til!

Løp og kjøp!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fine sko!

Nice!

Har forresten nesten lik bukse som den dressbuksa og eg eeelskar den!

Ekstra tøft inni noen feminine brune støvletter med femitopp til!

Løp og kjøp!

:)

Ja, likte også skoene veldig godt.

Tenkte også på det samme når det gjelder buksa, feminin topp og brune støvletter eller evt. pumps.

Tror jeg kommer til å bestille buksa. Har lenge vært på utkikk etter en bukse i denne stilen uten å lykkes. Er bare så synd at jeg ikke får prøvd den på, men satser på at det går greit... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tirsdag fikk jeg pakken med rensemelken, og i går fikk jeg pakken med concealer-kosten. Veldig fornøyd med kosten! :)

Er for tiden på jakt etter ny lue da jeg klarte å miste den jeg vanligvis bruker. Er egentlig en håpløs tid å finne det på, men i går fant jeg denne sorte luen hos Asos. Synes den så veldig fin ut! Tror jeg skal bestille den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg noe fornuftig på handlelisten, nemlig et nytt kles-stativ. Ikke så veldig spennende, men flere og flere stenger faller av det gamle så det er på tide å gå til anskaffelse av et nytt.

Må også kjøpe 4 små, runde former, noe i denne stilen som tåler varme. Vi skal ha kamskjell i morgen. Tenkte å lage en rett der en har lagvis potetmos, grønnsaker og kamskjell, fløte og tilslutt raspet ost på toppen. Gleder meg til å få testet det ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...