Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Hva med å faktisk ta dem med ut å handle klær til dem, om det er det dem trenger. Da kan dere ta en koselig kafetur ilag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerjente skrev:
Hva med å faktisk ta dem med ut å handle klær til dem, om det er det dem trenger. Da kan dere ta en koselig kafetur ilag også.

Kanskje en ide for den ene som bor i Oslo, den andre bor alt for langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Hvor gamle er jentene dine?

De blir 21 og 23, jeg begynner å blir gammel :grine:

Rettet her, jeg er gammel og senil og skrev feil.

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg funnet frem alle papirer til selvangivelsen, så det er dagens prosjekt når jeg har vært på jobben en tur. Tror jeg skal innom et gartneri og kjøpe et par planter, så en jeg likte så godt i Norsk ukeblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plantene jeg hadde lyst på hadde de ikke hørt om på mitt nærmeste gartneri, så det får vente.

Selvangivelsespapirene skriker mot meg fra bordet, har bare ikke så lyst til å sette i gang...men kaster meg ut i det NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Bor de for seg selv?

Jeg er jo 20, har bodd for meg selv i 2 år nå, og jeg ønsker meg ting til huset. Gavekort på interiørbutikker. Kokebøker, wokpanne.

Dumt at de ikke hadde hørt om plantene engang. Var de sjeldne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, begge bor sammen med kjæresten sin, har hørt et ønske om gavekort på IKEA, tror kanskje faren skal gi det.

Tror ikke plantene var sjeldne, heller gartneriet som har litt dårlig utvalg, kanskje litt tidlig i sesongen enda.

Nå har jeg levert selvangivelsen min! Får igjen ca kr. 1200,- :sjarmor:

I det jeg logget inn på skatteetaten mistet jeg nettforbindelsen, og den har vært borte frem til for 10 minutter siden. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått og trist ute i dag også, regner.....

Mannen min var på gartneriet og kjøpte jord i går, kanskje jeg skal få lagt litt oppå gresset som jordforbedring, vil gjerne ha en grønn og fin plen!

Skal jobbe litt i dag også, i går var jeg ordentlig sliten, klarer meg med 3,5 timer foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe du :)

Ha en fin dag :) Her skal jeg ikke ut i dag har jeg bestemt. Ikke være ute i hvertfall. Det er så grått og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Tidlig oppe du :)

Ha en fin dag :) Her skal jeg ikke ut i dag har jeg bestemt. Ikke være ute i hvertfall. Det er så grått og trist.

Klokka ringer litt over 6 hver dag, greit å komme seg opp og i gang synes jeg, selv om jeg sikkert kunne ha stått opp en time senere. Fortsatt like dårlig vær her også, tror jeg går i hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg hater å stå opp tidlig. Er aldri oppe før jeg må. Derimot er jeg flink til å legge meg etter jeg burde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
JEg hater å stå opp tidlig. Er aldri oppe før jeg må. Derimot er jeg flink til å legge meg etter jeg burde...

Var fæl til å sitte opp til bortimot ett hver natt når jeg var alene, men er jo koselig å legge seg samtidig da

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden kom akkurat hjem med dagens post. Hobbyglede hadde kjempestilig sengeteppe med mathcende gardiner. Men gardinene var veldig gjennomsiktige, og det kan vi ikke ha, det er innsyn fra trappa og rett inn på senga vår. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  kamela skrev:
Var fæl til å sitte opp til bortimot ett hver natt når jeg var alene, men er jo koselig å legge seg samtidig da

:kline:

Sambo er verre å få i seng enn jeg er til og med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Sambo er verre å få i seng enn jeg er til og med....

Misunner deg litt der, her er det en som gjerne trekker ned i senga når klokka er 21, da er det tid for resten av avisene og tv. Unntaket er helga, da er det gjerne jeg som vil ta kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Åh, så deilig det hadde vert å ha en som la seg tidlig. Nå bor jo ikke jeg ilag med noen nå, men tidligere var det ett slit. Han skulle opp før meg, men trengte ikke like mye søvn som meg.

Akk..

Håper du har hatt en fin dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle aldri ha skrevet et sånt innlegg, i kveld ble han sittende ved pc'n mens jeg gikk og la meg. Når han kom ned var jeg lys våken igjen, og se hvor jeg havnet!

Var på bytur med poden i ettermiddag. Han hadde fått en boksjekk på skolen, så vi måtte til Oslo City for å hente bok. Og så hadde han et gavekort han fikk til jul som ikke var benyttet, så da kjøpte han seg en bok han hadde lyst på. Og så var det så mye spennende bøker i bokhandelen at mammaen hans kjøpte 3 pocketbøker til han, kjekt å ha på lager :) Kjøpte bl.a. første Pelle og Proffen-boka, har hørt at de skal være så bra, men aldri lest dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...