Gjest Tigerjente Skrevet 19. april 2007 #281 Del Skrevet 19. april 2007 Kjekt at dere koste dere i går! Litt greit å finne på noe i lag i blandt.. Irriterende med pipelyder. Jeg har hatt noen her jeg også. En gang var det en klokke min bror hadde lagt fra seg i skuffen i gangen. Helt uaktuelt for meg å tenke at lyden kom fra gangen, jeg tenkte bare soverommet til prinsen siden det er rett ved siden av gangen hvor lyden kom fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. april 2007 Forfatter #282 Del Skrevet 20. april 2007 Fant synderen, en tamagotschi eller noe sånt! I dag er det sol og kaldt, men blåser heldigvis ikke så ille. Skal en liten tur på jobb, måtte bare innom her sånn i forbifarten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #283 Del Skrevet 20. april 2007 Ha en fin dag. Nå er det helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. april 2007 #284 Del Skrevet 20. april 2007 Håper du koser deg på jobb. Ikke ta for mye på deg da. Og som Annie sier, nå er det helg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. april 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 20. april 2007 Da er jeg tilbake fra jobb+ litt shopping. Fant et par sommertopper, akkurat det jeg trengte. Handlet på KappAhl og fikk 25 % rabatt fordi jeg er Coop medlem. Greit å ta med seg Holdt på å komme for sent på jobben i dag, hadde problemer med å løsrive meg fra KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. april 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 20. april 2007 Mannen og jeg er hjemme alene i helgen, og om en liten time er han hjemme. Det blir godt God helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #287 Del Skrevet 20. april 2007 Da er jeg tilbake fra jobb+ litt shopping. Fant et par sommertopper, akkurat det jeg trengte. Handlet på KappAhl og fikk 25 % rabatt fordi jeg er Coop medlem. Greit å ta med seg Holdt på å komme for sent på jobben i dag, hadde problemer med å løsrive meg fra KG ← Har opplevd noe av det samme gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #288 Del Skrevet 20. april 2007 God helg forresten. Kos dere med barnefri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. april 2007 #289 Del Skrevet 20. april 2007 Så deilig med barnefri da. Jeg opplever bare fler og fler positive overasskelser med å være coop medlem jeg. 15% rabatt på økologiske grønnsaker var kjempebra syns jeg, og bare det gjorde at jeg vurderer medlemsskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. april 2007 #290 Del Skrevet 20. april 2007 Er det ikke ganske dyrt å være medlem av Coop da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. april 2007 Forfatter #291 Del Skrevet 22. april 2007 Du betaler et medlemssinnskudd på kr. 300,-. Det får du tilbake den dagen du eventuelt melder deg ut, så jeg ser bare fordeler. Tror det er 3 % kjøpsutbytte på all handel på KappAhl, + masse andre gode tilbud. Sjekk www.coop.no for alle rabatter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. april 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 22. april 2007 Da er denne helga snart slutt også , synes alltid det mangler en dag, jeg. Var på en liten togmesse idag, deilig å komme seg utafor døra en tur, selv om været ikke er det beste. Kjøpte gjødsel til plenen, og gjødslet når vi kom hjem, naturens eget vanningsanlegg er effektivt her ute i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2007 Forfatter #293 Del Skrevet 23. april 2007 Vært på jobb og hos fysioterapeuten i dag, da gikk den dagen også! I går lagde jeg forslag til arbeidsfordeling på husarbeide til mannen. Har foreslått at vi har 2 ukers intervaller og så bytter om. A Første uke Vaske kjøkken, bad , toalett. Støvsuge Andre uke Vaske kjøkken, bad, toalett. Støvsuge, vaske gulv Tørke støv. B Første uke Vaske klær, rydde bort klær Andre uke Vaske klær, rydde bort klær, skifte sengetøy Blir spennende og høre hva han mener, sa ikke noe i går. Hvis vi først skal dele på det, er det greit at det ikke er noen tvil om hva som skal gjøres av den enkelte, synes jeg. Dagens middag er fransk fiskegrateng med poteter og gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2007 #294 Del Skrevet 23. april 2007 Har du fått tilbakemelding på arbeidsfordelinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2007 Forfatter #295 Del Skrevet 23. april 2007 Har du fått tilbakemelding på arbeidsfordelinga? ← Prøvde for litt siden, men han skjønte ikke helt poenget , det er jo han som har bedt meg sette opp liste. Han tenkte mer faste oppgaver, som at har du ansvar for å vaske doen, så er det ditt ansvar for alltid. Som gammel renholder har jeg mer tro på å bytte på oppgavene, er nå en gang slikt at vi alle har forskjellige ting vi ser og vektlegger mer enn andre (det var vel pent sagt ) Hvordan fungerer det hos deg da, om jeg tør spørre, skjønner jo at det er du som stort sett gjør det meste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2007 #296 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg gjør det meste inne, han gjør det meste ute. Han jobber, jeg går hjemme. Sånn som situasjonen er nå, med at jeg ikke jobber, så er det en grei løsning. Men han er veldig klar på at om jeg kan begynne å jobbe igjen, så må han også ta tak i husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg gjør det meste inne, han gjør det meste ute. Han jobber, jeg går hjemme. Sånn som situasjonen er nå, med at jeg ikke jobber, så er det en grei løsning. Men han er veldig klar på at om jeg kan begynne å jobbe igjen, så må han også ta tak i husarbeidet. ← Det hørtes jo greit og rettferdig ut. For oss som bare har rekkehus med liten hageflekk begrenser utearbeidet seg veldig, og jeg er den som trives best i hagen. Der jeg virkelig ønsker at mannen skal trå til er på sånne ting som å henge opp nye lamper hist og her (lampene er på plass og han er elektriker ), fikse et hengelåsbeslag osv. osv., stor sett ting som jeg ikke er noe flink til! Arbeider med saken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2007 #298 Del Skrevet 23. april 2007 Mannen her er egentlig flink til alt... Bortsett fra matlaging. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 23. april 2007 Mannen her er egentlig flink til alt... Bortsett fra matlaging. Heldigvis. ← Det er jo min også, bare det å få satt igang. God på matlaging også (ihvertfall sånn til hverdags) og når jeg er i full jobb er det han som står for middagen på ukedagene. Men av og til er det greit å få utrettet noe utenom det vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 23. april 2007 Begge mine døtre har snart bursdag. Hva i alle dager skal jeg finne på å kjøpe? Gavekort H&M eller Kapp Ahl fra mormor, det er greit. Kanskje det fra meg også, er ikke glad i å gi bort penger, redd det bare går med i husholdningen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå