Gå til innhold

Bade og dusje sammen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvor lenge det er normalt at søsken dusjer/bader sammen. Er det noe forskjell på likt/ulikt kjønn?

Bare lurer.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm , jeg begynte å bli sjenert overfor nakenhet og sånt da jeg var 9 år. (jente)

Skrevet

Mine gjorde det til datter var 7-8 og sønn 3-4.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)

Til jul ble alle oss søskenbarna (4stk, tre jenter og en gutt) hevet i badekaret sammen til vi var 7-8år ihvertfall.

Endret av Norwegian Blue
Skrevet
Til jul ble alle oss søskenbarna (4stk, tre jenter og to gutter) hevet i badekaret sammen til vi var 7-8år ihvertfall.

4 stk, tre jenter og to gutter...? :klø: ;)

Skrevet

Jeg husker ikke, men tror vi slutta med det når jeg gikk på barneskolen en gang. men så husker jeg en gang at pappa tvang meg og lillesøsteren min å dusje sammen med han på ferie en gang da jeg var 13, og lillesøster var 9. det synes jeg var helt grusomt. Fatter ikke hvorfor han tvang oss til det da (jeg nekta først, men da ba han meg holde opp å tulle og ble sint), men det var i hvert fall siste gangen vi dusja sammen.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
4 stk, tre jenter og to gutter...?

Hehe, matte har aldri vært min sterke side. Nå har jeg endret det så det stemmer ;)

Skrevet

Jeg har en sønn og min mann en datter fra før, de er like gamle. Da de var små badet og dusjet de sammen, men etter at de begynte på skolen gjør de det hver for seg.

Vår yngste sønn på 6 år synes det er veldig stas å være hos bestefar og hans samboer for da bader han og onkelen hans (min halvbror) sammen, han er 14 år, og de koser seg sammen.

Høres kanskje litt rart ut men broren min er veldig flink med han, min sønn forguder han, så hver gang han er der på overnatting maser han på onkelen sin om at de skal bade sammen, og som regel får han viljen sin.

Skrevet

Mine er 8 år, snart 9, gutt og jente, og de bader sammen ennå. Leker, tuller og koser seg :)

Ceca ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...