Gå til innhold

Avstandsforelsket i gutt på jobben..

Gjest utlogget denne gangen..

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget denne gangen..

Er så betatt av en gutt på jobben. Kjenner han ikke i det hele tatt (jobber ikke i samme firma, men på samme sted), men er på hei og har pratet litt noen få ganger. Jeg har veldig lyst til å bli kjent med han, men det er veldig få anledninger til dette på jobben. Har lurt litt på å sende han en mail og fortelle hva jeg tenker, men vet ikke om dette er teit? Vet ikke om han har kjæreste en gang og det kan jo bli utrolig pinlig på jobben fremover om han er helt avvisende (noe som er godt mulig- jeg har rett og slett ikke peiling på hva han tenker om meg...)..

Har dere noen gode råd å komme med?? Noen som har vært i samme situasjon?

Her er et eksempel på en mail jeg har tenkt på.... Den er veldig kort, men har jo ikke lyst til å drite meg ut mer enn nødvendig.. :rodme:

"Dette er det skumleste jeg har gjort på lenge, men ok.....

Jeg har sett på deg i gangene...... og jeg synes du virker så sjarmerende at jeg ikke klarte å la være å kontakte deg.

Tror ikke jeg skriver mer enn dette nå, det får heller bli opp til deg om du er interessert i å bli kjent..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Norwegian Blue

Hvis du har etternavn kan du lett fine ut adressa, og da kan du se om noen andre bor på samme adresse. Ellers kan du google litt også ;)

Ellers, hva med å bare være hyggelig, smile til ham og se ham i øynene de gangene dere ser hverandre på gangen. Og når dere kommer i snakk, prøv å finne mer ut av ham.

Jeg hadde ikke tord å sende en sånn email, men det kan være at det funket også. Eventuelt, hvis det er snakk om jobbmail som brukes mellom ansatte, kan du gjøre den ennå kortere, ala "kjeder meg på jobb, hva gjør du?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan finne ut det bare med et etternavn? De er nok ikke gift... Hehe

Finner ut om han ev har samboer..... ;) googler og VIPS - information

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hei til ham neste gang du ser ham :) Så får du bare ta det rolig derfra...se om det blir naturlig å prate litt senere en gang du ser ham, evt. kan du bare invitere ham på en kaffe i lunsjen? Og da kan du jo lett finne ut om han er singel eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_kekker_*

Heihei.

Jeg syns du kan skrive en mail, bare vær litt forsiktig med hva du skriver..

Men jeg tenker at det hadde vært koselig å få en slik mail, du vile nok fått et svar fra meg uansett, om det var interresant eller ikke.

Synes slike ting bare er hyggelig å få høre jeg da.

Å jeg tror ikke du skal være redd for at dere ikke kan omgåes, om han blir slik fortjener han ikke å kjenne deg!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...