*Lillian* Skrevet 20. januar 2003 #1 Del Skrevet 20. januar 2003 Henviser til det hersens spillet som Kira linket opp i tråden "grrr"... Etter å ha klart det spillet som opprinnelig var i tråden, kastet jeg meg over dette Gridlock-spillet... Og nå har jeg blitt hekta... Har kommet meg til Level 25, faktisk, men nå sitter jeg fast... Åssen skal jeg få den hersens blå dingsen til å komme seg videre her, da?? :-? Jeg har prøvd tusen ganger snart, og trykka på "reset"knappen for å prøve nye metoder.... Jeg kommer meg ikke frem, jeg... Er det noen som kan hjelpe meg, please?? Jeg blir desperaaaaat!! :evil: Har aldri påstått annet enn at jeg lett blir avhengig av ting, jeg... Men så fortvilende som det er, da, gitt... :oops: Lillian - liker hodebry, men det får da være grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. januar 2003 #2 Del Skrevet 20. januar 2003 Sitter fast på level 11, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. januar 2003 #3 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg sitter bom fast på level 19... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Nei nå fikk jeg det til! Og bare 24 flytt til og med! (Men det var etter x antall forsøk da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. januar 2003 #5 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har stått på level 25 siden lørdag. Vanligvis pleier jeg å løse sånne oppgaver om ikke på minutten så etter hvert så jeg tror at dette nivået rett og slett er slutten på spillet. Det må det være!! Skal dog prøve litt igjen likavel. (p***spill) Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har stått på level 25 siden lørdag. Vanligvis pleier jeg å løse sånne oppgaver om ikke på minutten så etter hvert så jeg tror at dette nivået rett og slett er slutten på spillet. Det må det være!! Skal dog prøve litt igjen likavel. (p***spill) Grr.. Har du kommet deg videre? Jeg står også bomfast på lvl25! I.flg. "hjelp" skulle det være ca 40lvls! :o Men nå har jeg slitt med denne i tre dager.. begynner å gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Nei, jeg kommer meg ikke videre hvilket bare overbeviser meg om at level 25 er det siste - og at de 40 nivåer på "Options" bare er standardinnstillinger på alle produsentens "Opstions" :blunke: Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. januar 2003 #8 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvordan kommer jeg meg vekk fra level 16? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. januar 2003 #9 Del Skrevet 23. januar 2003 Ah, klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. januar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 23. januar 2003 Sitter fortsatt fast på Level 25 jeg også, jeg har nå så godt som gitt opp.. Kikker litt på det innimellom, men kommer meg ingen vei, så da orker jeg bare ikke å prøve mer... Men det ligger der da, under favoritter.. Sånn i tilfelle noen plutselig skulle finne den praktfulle løsningen... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 En kamerat og jeg hadde konkurranse om å klare alle brettene først for et par uker siden. Etter å ha ledet fram til brett 40, sto jeg helt fast. Jeg tror jeg brukte 3 timer på brett 40, så jeg tapte. Dessverre er det vanskelig å huske brettene siden de er så like, så kan ikke hjelpe noen. Men det er mulig å komme seg gjennom alle 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. januar 2003 #12 Del Skrevet 24. januar 2003 johoooooooooo jeg er på level 26 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. januar 2003 #13 Del Skrevet 24. januar 2003 Dere må ta de to mørkeste brikkene som er på høyre siden helt opp! vanskelig å forklare men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. januar 2003 #14 Del Skrevet 24. januar 2003 Yahoooo er på level 28 *stolt* Ps. det hjelper med lange pauser i mellom hver gang man spiller en level har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. januar 2003 #15 Del Skrevet 24. januar 2003 Jøss, kor flink du e *Perser* Kanskje du kan guide oss litt på vei gjennom level25 ? Det er lyse-, mellom- og mørkegrå brikker (og de står i veien for hverandre). Hvor skal vi begynne? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. januar 2003 #16 Del Skrevet 24. januar 2003 Sorry, nå sitter jeg fast på level 30, så alt for det er glemt! Men jeg husker at jeg tok de mørkegrå brikkene og helt opp, men husker ikke hva jeg gjorde før det! Sorry.... Men når du klarer det, så kommer du helt sikker til å si daaaah var det så enkelt! Det er faktisk veldig lett, hvis du tenker motsatt av det du har gjordt til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. januar 2003 #17 Del Skrevet 24. januar 2003 Helvete, jeg sitter fast på level 25- er det mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. januar 2003 #18 Del Skrevet 24. januar 2003 Tihi, det var jo eigentleg eit enkelt nivå det (når eg først såg det, altså...) Skal eg sjå om eg greier å forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 24. januar 2003 #19 Del Skrevet 24. januar 2003 112_33 442__5 6**_75->ut 688875 69_abb _9_acc Flytt brikke 7 opp Flytt brikke 3 venstre brikke 5 opp brikke 8 høgre brikke 6 ned brikke ** (blå) venstre brikke 2 ned brikke ** høgre brikke 4 høgre brikke 1 høgre brikke 6 opp brikke 8 venstre ** til venstre 4 til venstre a opp b til venstre c til venstre 8 til høgre 6 ned ** venstre 4 til venstre 1 til venstre 2 opp b til venstre c til venstre 8 til venstre 5 ned 7 ned 3 til høgre a opp Og resten er enkelt. Veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. januar 2003 #20 Del Skrevet 25. januar 2003 Hææææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå