Gå til innhold

krystles vei mot en ny karriere

krystle

Anbefalte innlegg

ja da har jeg endelig fått summet meg til å lage dagbok.. :)

siden jeg nå er inni en ny epoke i livet er det kanskje fint å få skrevet ned det som skjer..

jeg er endelig begynt på skole igjen etter ti års fravær... :klappe::klappe:

først nå så går jeg voksen opplæring,bare for at jeg kan få meg studiekompetanse.. målet videre er da 3 år på sykepleien..at det kommer til å bli tøft er det ingen tvil om,særlig siden jeg har to barn på to og fire år..men jeg er så priveligert at jeg har en mann som støtter meg ett hundre prosent :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

tusen takk for hilsen,det var kjempe koselig..

men jeg får fortsatt ikke til å legge dagboken til signaturen min :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå gir jeg opp..

men uansett jeg har jo i alle fall fått meg dagbok..

i morgen får jeg svar på min første prøve i samf..det kan jo bli spennende :overrasket:

men magefølelsen sier meg at det gikk ganske bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er endelig ungene i seng..puh.... ;)

de er jammen meg slitne etter lang dag i barnehage og barne idrett etter på..

nei nå skal jeg ha kvalitetstid med noen venninner og det skal bli deilig..

etter at jeg begynte på skole så har det ikke vært mangr kaffe slaberas med venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det atter en ny dag..

ungene er levert i barnehagen,og jeg nyter stillheten...

idag får jeg igjen min første prøve.. :roll:

håper det er en god karakter,skal da bli deilig å se at man faktisk kan noe.. ;)

som dere ser har jeg enda ikke fått lagt dagboken til signaturen min :sjenert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::sur:

fikk selvfølgelig ikke prøven igjen..

så nå må vi vente i to uker på resultatene,først høstferie så var det visst lærerseminar uka etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det blitt helg..men det er visst ikke mye kos å se frem til her i gården..

både jeg og mannen har jobbehelg,så det er ikke mye vi kommer til å se til hverandre..

heldigvis er det høst ferie så vi får nok finne på noe koselig da..

ellers er alt som før jobb og skole krever all min tid,men jeg er kjempe lystig på utfordringer så jeg får vel bare nyte den følelsen foreløbig..

nå nærmer ett års dagen til pappaseg med stormskritt :grine::grine:

kjenner at hele kroppen er nummen og alle de dype nærliggende følelsene kommer opp til overflaten.. det er fortsatt helt uvirkelig for meg at han er død og jeg savner han helt enormt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei hei :)

Jeg fant ikke dagboken din før nå, jeg :sjenert: Det var nok lurt å legge dagboken i signaturen!

Det er noe spesielt med ettårsdagen etter at noen har gått bort. Jeg håper det blir en fin dag for deg og at du kan tenke på gode minner den dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

utrolig lenge siden jeg har hatt tid og mulighet til å skrive i dagboken,men det har rett og slett vært for mye å gjøre,og heldigvis er det JULEFERIE nå.. :nisse:

ninen du skrev nøyaktig på dagen etter pappas død..dagen var utrolig vond og jeg synes savnet bare blir mer og mer intens..kan kanskje ha noe med at ting skjer i livet som en gjerne skulle delt med den personen som står en nærmest..synes det er kjempe trist at han ikke får oppleve at JEG etter 10 års fravær fra skolebenken endelig er i gang..for jeg vet at det var en skuffelse for han at jeg ikke tok mer skole..

ang skolen så har det gått over all forventning: samfunnsfag standpunkt:6

norsk bokmål julekr :5

nynorsk julekarakter :4

norsk muntlig :5

ikke verst det nei,så fortsetter det sånn er jeg nok på god vei videre til sykepleien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! Jeg har hørt fra mange at det er tøft å komme tilbake på skole etter mange år, og at første halvåret ikke går så bra. Men dette var jo kjempeflott :klappe: Og gratulerer med juleferien! Den har du fortjent.

Jeg forstår godt at du gjerne skulle delt med faren din at du går på skole, og sett gleden hans over det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

da var jeg her igjen..

etter siste innlegg har det skjedd fantastisk mye..er heldigvis ferdig med studiekompetansen og kommet inn på universitet :lur::lur:

det ble visst ikke sykepleien på meg,oppdaget ett annet studie som var mye mere meg og har ikke angret en dag :)

er begynt på arbeids-og velferdsforvaltning,og foreløpig ser det veldig interresant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...