Gjest Frøken Dings Skrevet 23. januar 2003 #21 Del Skrevet 23. januar 2003 Hotell Cæsar er vel omtrent det dummeste som går på tv. Jeg har sett et par episoder, ellers holder det lenge med reklamene, for å "se hva som skjer"! Har for øvrig merket meg at det er med Hotell Cæsar som med Se og Hør (som ingen kjøper men alle leser). Ingen innrømmer å se det, men alle vet hvem som har ligget med hvem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Et hjem for oss Et helvete for deg..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. januar 2003 #23 Del Skrevet 24. januar 2003 Joda, jeg ser hotel Cæsar, innrømmer det og er om ikke stolt, så i hvert fall ærlig. Se & Hør kjøper jeg til jul og påske. Jeg er så trygg på meg selv og står for så mye annet bra og høyverdig (som fx å surfe på KG til enhver tid ) at jeg tåler litt harry-kultur på imisjet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 24. januar 2003 #24 Del Skrevet 24. januar 2003 Synes ikke det er flaut å innrømme at jeg ser på hotel cæsar (men se&hør har jeg aldri kjøpt... arver det ) Halvtimen fra 1930-2000 er min fri halvtime! Da er ungene i seng, og jeg tar meg en sykkeltur samtidig! En kjempe form for avslapning! Er så greit å slippe å tenke på egne små og store problemer, og bare flyte inn i Anker-Hansen familiens intriger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #25 Del Skrevet 24. januar 2003 hehe..innrømmer gladelig at jeg ser på dette, og ler godt hver gang. min beste kompis følger også med, og vi gasser oss på irc etterpå.... ellers orker jeg ikke å følge med på slike serier, med unntak av abs fab som jeg ser hver gang det går i reprise på bbc. var også en stor fan av "helene og gutta", som gikk i sin tid. har nok tørr humor ja... *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 24. januar 2003 #26 Del Skrevet 24. januar 2003 Den beste såpa som er laget på det norske markedet. mener nå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #27 Del Skrevet 24. januar 2003 Hotell Cæsar er vel omtrent det dummeste som går på tv. Må bare si meg 100% enig med Frøken Dings. Prøvde faktisk å se på igår, da det ikke var så mye annet å se på, men hun som spiller Charlotte er en så utrolig(!) dårlig :veldigsur: skuespiller at jeg bare ble nødt til å slå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. januar 2003 #28 Del Skrevet 28. januar 2003 Jeg undres når man vil ta i bruk det store "tidligere, og antatt permanent forsvunnet fæl rollefigu kommer tilbake og ingen kjenner vedkommede igjen på grunn av plastiske operasjoner utført av lyssky leger i Belgia, i tillegg til at vedkommede nå er sentral i det internasjonale politiske spill, via intrikate dobbel- og trippelagentgreier, samt den forsvunne tvillingsøsteren til ninni"-overraskelseselementet??? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. januar 2003 #29 Del Skrevet 29. januar 2003 He, he, Det kjente koma-trikset har de i allefall benyttet seg av. Det er jo geneilat! Og den forsvunne bror som ikke var død allikevel!! Jeg følger intenst med på serien. Ikke slik at jeg tar opp/avlyser avtaler, men ser på med største fornøyelse hvis jeg husker det (og det gjør jeg som regel). I likhet med andre her føler jeg meg ikke truet av litt harry input, og ser det som ustyrtelig morsom avslapping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 30. januar 2003 #30 Del Skrevet 30. januar 2003 hotel cæcar tar liksom fordommene våre på alvor. den niesen til åge er f.eks en typisk cæcarsk karakter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. februar 2003 #31 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg liker å følge med på Hotel Cæsar, men jeg får den ikke med meg hver dag. Lurer på hva som har skjedd siden sist jeg fulgte med. Liker ikke hun Siw-Anita, adoptivdattern til Hugo. Liker heller ikke hun nye Adrine heller, men ler litt av henne da.. tror jeg venner meg til henne snart, niesen til Åge. Det opplegget mellom Charlotte og Jerry er bare så dumt da. Men nå orket hun ikke lenger så nå skulle hun avsløre alt for prinsen. Liker mye bedre denne såpeserien enn 7 søstre. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #32 Del Skrevet 11. februar 2003 Siw Anita?? Sue Astrid mener du vel :blunke: Han Jerry syns jeg er en ganske tåpelig figur da.. SKal liksom være så trendy, fra USA og hete Jerry..også prater han kav nordlending*ler* Og den engelsken han har kommet med, har jo ikke vært noe å skryte av.. men det er sånne bagateller jeg henger meg opp i da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå