No Shorty Skrevet 29. oktober 2007 #22 Skrevet 29. oktober 2007 Ikke klag på konstante blødninger... Jeg har levd med det ganske lenge. Jeg har hatt det med alle p-pillene jeg har prøvd, og det er loette, trionetta, micrognynon og cerazette, og alle har jeg gått på i minst tre mnd. Cerazette har jeg gått på i et år nå, og jeg har fått diverse piller til å booste efffekten og for å få kroppen min til å godta dem. Nå skal jeg slutte med p-piller for godt og finne noe annet som hjelper... Ikke klag over blødningene når det ikke har gått tre mnd en gang, la kroppen få tid til å venne seg til dem!
Gjest Gjest_marianne_* Skrevet 4. november 2007 #23 Skrevet 4. november 2007 Nei, det må man ikke. men er man dag sikre på å ikke bli gravid om man ikke tar di hvite pillene?
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 6. november 2007 #24 Skrevet 6. november 2007 Hei igjen! Nå har jeg kommet drøyt halvveis i brett nummer to (Loette), og tror dere ikke jeg fikk mensen nesten en uke for tidlig?! Håper ikke det blir vanlig framover, da er det jo håpløst å kunne utsette mensen. Hadde aldri dette problemet da jeg brukte Trionetta. Da kom mensen omtrent samme klokkeslett hver fjerde uke. Til deg som lurer på om du må ta sukkerpillene; nei det trenger du ikke. Det er jo bare juksepiller som du tar for å ha rytmen for deg selv i å ta en pille hver dag. Mange p-pillemerker har kun 21 tabletter, dvs at i steden for å ta sukkerpillene har de en pillefri uke. Jeg for min del synes sukkerpiller er genialt, da tar jeg en pille hver dag, og glemmer dermed ikke å starte på nytt brett! Hilsen Lise
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #25 Skrevet 24. november 2007 jeg har gått på loette i 3 måneder snart. vurderer å bytte men vil vente å se hvordan ting går. jeg har mellomblødninger hele tiden, de varer fra 1 dag til 1 uke. sexlysten er på bunn, og er ekstremt ofte irritabel og grinete. vondt i hodet får jeg også. håper dette gir seg snart.
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 24. november 2007 #26 Skrevet 24. november 2007 Jeg er nå på brett tre, og har ikke hatt mellomblødning på det, men hadde det hele tiden på brett en (bitte, bitte litt). På brett to kom mensen en uke for tidlig og varte godt ut i de hvite pillene, dvs sånn ca halvannen uke. Jeg hadde også endel menssmerter. Er frykelig spent på om det stabiliserer seg nå, eller om kroppen styrer og ordner på egen hånd.... Jeg har ikke merket noe til humørsvingninger, kvalme, osv - og det er jo iallefall positivt! Lykke til alle sammen!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #27 Skrevet 24. november 2007 Hei! Nå har jeg ikke lest svarene her, men da jeg begynte på Loette (for ca et og et halvt år sida) hadde også jeg konstante blødninger. Ironien var at jeg startet på p-piller for å blø mindre... Men etter ca 4 mnd var alt normalt, og har ikke hatt noe problemer etter det jeg er veldig glad for at jeg gav loette en sjanse, for jeg merker ingen bivirkninger!
smaksløk Skrevet 24. november 2007 #28 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde samme problem med Loette, tror det er fordi det skal være mindre hormon i de enn andre. Pluss at jeg fikk mange andre bivirkninger også.. Bytta til noen andre og hadde ingenproblemer etterpå!
smaksløk Skrevet 24. november 2007 #29 Skrevet 24. november 2007 Ikke klag på konstante blødninger... Jeg har levd med det ganske lenge. Jeg har hatt det med alle p-pillene jeg har prøvd, og det er loette, trionetta, micrognynon og cerazette, og alle har jeg gått på i minst tre mnd. Cerazette har jeg gått på i et år nå, og jeg har fått diverse piller til å booste efffekten og for å få kroppen min til å godta dem. Nå skal jeg slutte med p-piller for godt og finne noe annet som hjelper... Ikke klag over blødningene når det ikke har gått tre mnd en gang, la kroppen få tid til å venne seg til dem! Du burde prøve den nye p ringen. Er veldig fornøyd! Ikke trenger du stresse med piller eller ta de på samme tidspunkt osvosv..Bare setter inn en ring, selv, og tar den ut i slutten av måneden, kjenner ingenting, ingen bi virkninger. Lurer på om jeg hadde littegranne vondt i magen i begynnelsen eneste.Og litt dyrere enn andre piller..
Gjest jente22 Skrevet 30. november 2007 #30 Skrevet 30. november 2007 Jeg har gått på Yasmin siden det kom etter nyttår.. Har ikke merket noe til hverken blødninger eller bivirkninger og var kjempefornøyd egentlig! Men så i august begynte jeg å blø HVER eneste dag.. begynte smått men økte etterhvert.. Dette pågår fortsatt!! Har vært hos flere forskjellige leger og tatt alle mulig tester som finnes tror jeg og de finner ingenting galt.. Men jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å bytte p-piller da og har fått skrevet ut Loette.. men når jeg hører hva mange av dere sier her inne blir jeg ganske skeptisk til denne også.. Er det sånn at alle som begynner på Loette får blødninger og uregelmessig mens???
Crash Skrevet 30. november 2007 #31 Skrevet 30. november 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Gjest jente22 Skrevet 30. november 2007 #32 Skrevet 30. november 2007 Okei, godt å høre.. men var det sånn at kroppen trengte litt tilvenningstid? Jeg gikk på trionetta i flere år før jeg begynte på Yasmin og har aldri merket en bivirkning eller humørsvingning engang.. så vært heldig tror jeg.. Får bare håpe dette fortsetter på Loette også..
Crash Skrevet 30. november 2007 #33 Skrevet 30. november 2007 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Gjest Gjest_Mimmi_* Skrevet 3. desember 2007 #34 Skrevet 3. desember 2007 Det er sånn jeg har det med loette Etter å ha gått på Trinordiol/Trionetta i 9 år, har jeg nå fått Loette hos fastlegen min. Fikk blødninger ca to uker ut i brettet, og har nå blødd i fem dager. På de forrige p-pilleme fikk jeg mensen 'på klokken' så dette er litt irriterende, men jeg velger å gi dem et forsøk før jeg eventuelt bytter. Har pillefri uke nå, og håper ting stabiliserer seg når jeg har tatt alle sukkerpillene. Er det slik dere har hatt det og? Visste forresten ikke at Loette hjalp mot huden. Derfor jeg ikke har hatt en kvise på laaang tid??
Gjest Meij<3 Skrevet 5. desember 2007 #35 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har nå brukt Loette i 1 og 1/2 måned, og dette er min første p-pille. Utenom KONSTANTE blødninger, har jeg ingen bivirkninger. Men disse blødningsforstyrrelser er så hyppige, at jeg begynner å bli nokså tom for både jernlagre, og alt som følger.. Spørsmålet til dere jenter er , om dere også har opplevd noe lignende? Er det vits i å fortsette med 3-e brettet bare for å se om dette stabiliserer seg (det er dette leverandøren WYETH opplyser i informasjonsbrosyren sin)? Har dere dessuten forslag til andre p-piller som har fungert bra for dere, etter at dere kuttet ut Loette? Hilsen en utålmodig jente.. Hei! Jeg gikk på Loette i et halvt år,før blødningene ga seg. Jeg ville ikke bytte enda en gang,har byttet merke en del ganger før. Men nå er jeg veldig fornøyd med disse pillene,har ingen bivirkninger i det hele tatt! Utenom det første halvåret hvor jeg blødde hver dag.. Håper du finner det rette merke for deg,men syns du skal vente litt med å bytte til du ser hvordan det går videre:) Hilsen meg
Gjest Gjest_marita_* Skrevet 13. desember 2007 #36 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har nå brukt Loette i 1 og 1/2 måned, og dette er min første p-pille. Utenom KONSTANTE blødninger, har jeg ingen bivirkninger. Men disse blødningsforstyrrelser er så hyppige, at jeg begynner å bli nokså tom for både jernlagre, og alt som følger.. Spørsmålet til dere jenter er , om dere også har opplevd noe lignende? Er det vits i å fortsette med 3-e brettet bare for å se om dette stabiliserer seg (det er dette leverandøren WYETH opplyser i informasjonsbrosyren sin)? Har dere dessuten forslag til andre p-piller som har fungert bra for dere, etter at dere kuttet ut Loette? Hilsen en utålmodig jente.. Jeg har brukt Loette siden begynnelsen av året siden Trionetta gikk ut av produksjon. De har vært veldig greie og jeg hadde ikke noen problemer med blødninger i begynnelsen slik som er vanlig. Men nå derimot etter å ha brukt dem snart et år, så har det dukka opp mellomblødninger. Skulle utsette mensen, så begynte på nytt brett og allerede fra første pillen på det nye brettet blødde jeg. Har hatt mellomblødning i to uker nå. Noen andre som har opplevd det samme? Jeg lurer på om det har noe å gjøre med at jeg har utsatt mensen veldig lenge nå. Hopper kanskje for ofte over sukkerpillene.
Gjest Sanita Skrevet 22. januar 2008 #37 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har nå brukt Loette i 1 og 1/2 måned, og dette er min første p-pille. Utenom KONSTANTE blødninger, har jeg ingen bivirkninger. Men disse blødningsforstyrrelser er så hyppige, at jeg begynner å bli nokså tom for både jernlagre, og alt som følger.. Spørsmålet til dere jenter er , om dere også har opplevd noe lignende? Er det vits i å fortsette med 3-e brettet bare for å se om dette stabiliserer seg (det er dette leverandøren WYETH opplyser i informasjonsbrosyren sin)? Har dere dessuten forslag til andre p-piller som har fungert bra for dere, etter at dere kuttet ut Loette? Hilsen en utålmodig jente..
Gjest Smmm Skrevet 1. februar 2008 #38 Skrevet 1. februar 2008 Hei! jeg startet med p-pillen Loette for ca en måned siden. har akkurat startet på det andre brettet. Etter det første brettet hoppa jeg over sukkerpillene, for ville ikke ha mensen da.. og nå når jeg egentlig skulle hatt mensen, så får jeg småblødninger, eller mer brunt da.. (etterdønninger) og jeg lurer på om det bare holder på når du egentlig skulle hatt mensen, og slutter igjen snart? please svar meg på dette.. for skal til Egypt om to uker med kjæresten, og vil helst ikke ha mensen, eller blødninger..
Gjest LanaLane Skrevet 3. februar 2008 #39 Skrevet 3. februar 2008 Brukte Loette for noen år siden, blødde hele tiden samt at menssmertene var så kraftige at jeg ikke klarte å reise meg fra badegulvet før faren min kom hjem fra jobb og fikk løfta meg opp på sofaen...Yeye.. Slutta etter 2 mnd, men kan godt være at det går bedre for deg etter noen måneder, jeg hadde ikke spes lyst til å forsette:)
Cienna Skrevet 3. februar 2008 #40 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde gått på Trionetta i mange år da jeg fant ut at den skulle ut av markedet...det rare var at de siste månedene før jeg skulle begynne på nyy merke så begynte jeg å småblå mellom mensen...var veldig frustrerende...jeg gikk så over på Loette, men det stabiliserte seg ikke på et halvt år...Til slutt ble jeg bare lei av alt som het mensen, og tok ikke pauser fra pillene...det tok ca. 3 mnd. så stoppet mensen helt...Har ikke hatt mensen siden i sommer på Loette og er knallfornøyd....det tok lang tid, men i dag er det verdt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå