Gjest Søt Skrevet 13. oktober 2006 #21 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg kan faktisk hoppe sjæl! TENK! *som en gud* Men takk skal du ha, ice
Gjest ice Skrevet 17. november 2006 #22 Skrevet 17. november 2006 (endret) Endret 17. november 2006 av ice
Supraspinatus Skrevet 18. november 2006 #23 Skrevet 18. november 2006 Mange fine tips her.. men tenkte jeg skulle fortelle noe mange glemmer. Man kan ikke punktslanke seg. Hvis du trener beina, så forsvinner ikke fettet på beina. for å få bort litt fett bør du trene styrke 2-3 ganger i uken for å øke den generelle forbrenningen. Så må du se på kostholdet ditt. For å brenne bort fettet må du spise litt mindre enn du bruker. jogging og gåturer er også bra for å øke forbrenningen. Kombinerer du dette vil du få en strammere kropp...
Tristessa Skrevet 18. november 2006 #24 Skrevet 18. november 2006 Mange fine tips her.. men tenkte jeg skulle fortelle noe mange glemmer. Man kan ikke punktslanke seg. Hvis du trener beina, så forsvinner ikke fettet på beina. for å få bort litt fett bør du trene styrke 2-3 ganger i uken for å øke den generelle forbrenningen. Så må du se på kostholdet ditt. For å brenne bort fettet må du spise litt mindre enn du bruker. jogging og gåturer er også bra for å øke forbrenningen. Kombinerer du dette vil du få en strammere kropp... ← Det er strengt tatt veldig omdiskutert om økt muskelmasse øker den generelle forbrenningen. Og så må man huske på at det skal svært, svært mye hard og riktig trening til for at en kvinne skal kunne legge på seg i rene muskler. For å øke forbrenningen er intervalltrening bra. Sykling og løping for eksempel.
Supraspinatus Skrevet 18. november 2006 #25 Skrevet 18. november 2006 Det er strengt tatt veldig omdiskutert om økt muskelmasse øker den generelle forbrenningen. Og så må man huske på at det skal svært, svært mye hard og riktig trening til for at en kvinne skal kunne legge på seg i rene muskler. For å øke forbrenningen er intervalltrening bra. Sykling og løping for eksempel. ← Er det det? Er ikke snakk om å øke i muskelmasse så mye da, siden det er ganske vanskelig å slanke av fett og legge på seg muskler samtidig. Men det er gunstig å bedrive styrketrening da dette bidrar til å holde forbrenningen høy, selv lenge etter trening. Hvis du finner noen forskningsartikler som forklarer hvorfor det ikke fører til økt forbrenning er jeg interessert i å lese... Man lærer så lenge man lever
Luzi Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 (endret) det var jo helst å stramme hun ville, ikke slanke seg. iform har skrevet mange gode treningsøvelser, se litt lengere ned på Denne siden her så finner du mange gode lår og rumpe øvelser:) Går forresten også god for pilates, men du bør kombinere det med noe annet. blir fort litt kjedelig i lengden Endret 20. november 2006 av Luzi
Puppeguri Skrevet 17. mars 2007 #27 Skrevet 17. mars 2007 Hallo Jeg ser det er folk med sans for trening her:) Selv har jeg alltid danset, men måtte desverre gi meg for et år siden. Nå føler jeg meg bare skikkelig slapp og ut-est.æsj Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få minsket rumpestørrelsen + lår omkretsen? jeg har meldt meg inn på spenst og begynner mandag med stram opp:D Håper det hjelper etterhvert:)
Gjest Tweek Skrevet 17. mars 2007 #28 Skrevet 17. mars 2007 Jeg skal å begynne å trene i morra eller til uka. Jeg vil bare få mindre rumpe strøøelse for den matcher ikke resten av kroppen. Og så vil ejg strame opp så her er det tips å få!. Men jeg skal trene på spicheren da og det er jo ikke kjede.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå