Ephemera Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ei venninne kjøpte julemarsipan på søndag, den 1. oktober! Det er litt tidlig, men oj, oj, oj så godt! Må jammen se om jeg ikke finner noe på butikken idag, jeg også! Noen som vet om alle butikker har fått inn dette nå? Det beste er uanset store, marsipanpølser i løs vekt og da må jeg vel på Narvesen eller annen kiosk Endret 3. oktober 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjøpte på Prix i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Rema har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har sett masse julemarsipan! Tror den magiske datoen er den samme som juleforumet på KG, 1 oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ååååh, vil ha julemarsipan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kjøpte en pose på ICA her en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 åh,gleder meg til å åpne en pose...men skal holde meg til slutten av november...når det er mørkt ute og litt kaldt...og med en varm kopp kakao-.... julestemning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 10. oktober 2006 #8 Del Skrevet 10. oktober 2006 Marsipanpølsene på Samson er de aller beste synes jeg. De er tykke, lange og fantastisk gode, og man glemmer helt at de koster en liten formue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #9 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Marsipan er bare såååå godt da Får prøve å holde meg litt til, ihvertfall til november Endret 10. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #10 Del Skrevet 12. oktober 2006 Julemarsipanen er rågod! Spiste i går mens jeg lagde julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2006 #11 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har kjøpt en pakke marsipanpølser i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 12. oktober 2006 #12 Del Skrevet 12. oktober 2006 År og dag siden jeg har kjøpt slik marsipan. Er dette marsipan med minst 50% mandler eller er det std "sukkerkliss". Synes ikke man skal kalle noe marsipan uten at den inneholder er minst 50% mandler. Man får kjøpt dette i butikken, se etter de lilla rå-marsipanpølsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 12. oktober 2006 #13 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er fast bestemt på å holde meg borte fra julemarsipan inntil 1.desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. oktober 2006 #14 Del Skrevet 13. oktober 2006 Marsipanpølsene var gode, de ble satt stor pris på av mannen min selv om han nok synes det var litt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 13. oktober 2006 #15 Del Skrevet 13. oktober 2006 Julemarsipan! Julemarsipan! Julemarsipan! Julemarsipan! Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 14. oktober 2006 #16 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er fast bestemt på å holde meg borte fra julemarsipan inntil 1.desember! ← Jeg også! Eneste juletingen jeg skal gjøre før den 1. er å kikke litt rundt her, hamstre på IKEA og sy ferdig julekalenderen. Alt annet skal gjøres i desember. Det er kanskje "å banne i kjerka" å si det her, men jeg liker ikke å gjøre juleting før desember er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #17 Del Skrevet 16. oktober 2006 Her er 1. november dagen da det er "lov" å spise julemarsipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå