Gå til innhold

Julemarsipan!

Ephemera

Anbefalte innlegg

Ei venninne kjøpte julemarsipan på søndag, den 1. oktober!

Det er litt tidlig, men oj, oj, oj så godt! :sikle:

Må jammen se om jeg ikke finner noe på butikken idag, jeg også!

Noen som vet om alle butikker har fått inn dette nå? Det beste er uanset store, marsipanpølser i løs vekt og da må jeg vel på Narvesen eller annen kiosk :)

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett masse julemarsipan! Tror den magiske datoen er den samme som juleforumet på KG, 1 oktober. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh,gleder meg til å åpne en pose...men skal holde meg til slutten av november...når det er mørkt ute og litt kaldt...og med en varm kopp kakao-....

julestemning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanpølsene på Samson er de aller beste synes jeg.

De er tykke, lange og fantastisk gode, og man glemmer helt at de koster en liten formue :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan er bare såååå godt da :sikle:

Får prøve å holde meg litt til, ihvertfall til november :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

År og dag siden jeg har kjøpt slik marsipan. Er dette marsipan med minst 50% mandler eller er det std "sukkerkliss". Synes ikke man skal kalle noe marsipan uten at den inneholder er minst 50% mandler. Man får kjøpt dette i butikken, se etter de lilla rå-marsipanpølsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fast bestemt på å holde meg borte fra julemarsipan inntil 1.desember!  :overrasket:

Jeg også!

Eneste juletingen jeg skal gjøre før den 1. er å kikke litt rundt her, hamstre på IKEA og sy ferdig julekalenderen. Alt annet skal gjøres i desember.

Det er kanskje "å banne i kjerka" å si det her, men jeg liker ikke å gjøre juleting før desember er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...