Tika Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 utifra det jeg vet vil jeg ikke kunne få epidural utifra at jeg har tato i korsryggen.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 utifra det jeg vet vil jeg ikke kunne få epidural utifra at jeg har tato i korsryggen. ← Ofte vil de kunne finne et "hull" i den de kan stikke i. Har og hørt at det kan gjøres et snitt i huden slik at de ikke må stikke gjennom pigmentet, men det er jeg ikke sikker på.
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #23 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har også tattovering i korsryggen, men det bekymrer jeg meg foreløpig ikke stort over. Den er ikke såååå stor, at jeg regner nesten med at det skal max uflaks til om det er den søm skal stoppe en eventuell epidural for meg.
Gjest marthepia Skrevet 4. oktober 2006 #24 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg har en passe stor tatovering i ryggen. Men epidural var det ikke noe problem å få De satte den bare over tatoveringen. Den skulle visstnok vært lenger nede men ble satt like over tatoveringen. Jeg mistet følelsen i venstre en liten stund etter jeg fikk epidural, men foten kom seg fort igjen. Gudskjelov Endret 4. oktober 2006 av marthepia
momo Skrevet 4. oktober 2006 #25 Skrevet 4. oktober 2006 For mitt vedkommende så var fødselen så jævlig, kraftige rier uten noe pause mellom, jeg gikk bare inn og ut av bevisshet. At her er valget epidural eller keisersnitt. Og da velger jeg epidural. Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha epidural, men sånn ble det ikke. Er jo litt vanskelig og føde når man er slått ut av smertene. Epiduralen funka bra på meg og ingen komplikasjoner, så jeg får vel være glad for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå