Gjest Revenka Skrevet 24. november 2006 #21 Del Skrevet 24. november 2006 Har vært på en 70 minutters step-time i dag, pluss gått en times tur med bikkja. Nå lager kjæresten deilig biff-middag med masse grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. november 2006 #22 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har også trent sambo til å lage mat til meg idag ble det fisk fra kokeboka,*jeg ble imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. desember 2006 #23 Del Skrevet 1. desember 2006 Bare Bea, ikke værst å få til det da Jeg har vært på step-timen igjen (70 minutter), og kunne i dag levere kortet og være med i konkurransen på Elixia. 12 ganger på 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2006 #24 Del Skrevet 23. desember 2006 12 ganger på 2 måneder er jo kjempebra! Ønsker deg og dine en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå