Gå til innhold

Revenkas Treningsdagbok


Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Hensikten med denne dagboken er å loggføre treningen og planlegge fremover. Har akkurat meldt meg inn i Elexia så nå er det ingen unnskyldning for å være i dårlig form. Målet er å være i god form innen mai når jeg skal :bryllup: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Planer uke 40:

Mandag: Personlig veiledning og styrketrening

Tirsdag: 20 minutter elipsemaskin og 30 minutter steptime

Onsdag: 70 min step

Torsdag: Fri

Fredag: Styrke

Lørdag: Fri

Søndag: Styrke

Lilla betyr at jeg har gjort det, orange betyr at jeg hadde en svært dårlig grunn til hvorfor jeg ikke har gjort det :sjenert:

Rosa betyr at jeg har gjort noe ekstra utenom planen :sjarmor:

Endret av Revenka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Revenka! Følger deg i denne jeg. Lurt å lage plan over hvor mye du skal trene. Ser veldig bra ut for denne uken hvertfall. Greit å gjøre det beste ut av det når man likevel skal få hjelp til å gå ned. Surt å ikke gå ned den siste kg fordi man ikke gadd å legge den lille ekstra innsatsen i det.

Kos deg på trening i kveld og lykke til på veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Nå er jeg halvveis i ukens mosjon. Føles bra. Hvis jeg ikke bestemmer meg på forhånd så sklir treningen fort ut her. Jeg bare utsetter det i det uendelige.. :ler: men nå er det ingen kjære mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

I dag har jeg gått opp til Gupu med bikkja. En tur som tok meg noe over en time. Masse bakker :) Så har jeg vært på en 70 minutters step-time. Det var litt impuls, for jeg hadde tenkt til å ha treningsfri. Men for en step-time da. Jeg klarte jo så vidt å henge med. Plutselig så stod alle med fronten mot meg... :ler: ikke helt på nett jeg da, men jeg kom meg etterhvert.

Har gitt meg 3 trimpoeng for dagens mosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Planen ble visst litt annerledes enn det jeg hadde tenkt. Tror jeg fremover skal skrive hva jeg skal ha gjort i løpet av uken, og ikke når.

Har trent styrke i dag. Er helt skjelven i armene :ler: Etterpå skal jeg på storsenteret og kjøpe meg en caffe mocca :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Nå har jeg trent styrke (utenom planen) så nå er jeg stolt av meg selv :klappe: 5 treningsøkter på en uke er jeg fornøyd med :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Planer uke 41:

-Step

-Step

-Styrke

-Styrke

Altså, 2 x step og 2 x styrke. Denne uken setter jeg ikke ukedag fordi det blir jo alltid litt forandring på planene. Setter opp ukedag når jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok :)

Så flink du er til å trene :klappe: Her vil jeg også følge med ja , så kanskje treningsmotivasjonen min øker også :)

Håper du får en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Takk for det shatika :klem:

Det er vanskelig å motivere seg for å trene. Men med denne dagboken så kan jeg kanskje klare det :) Den første uken er jo vellykket, så nå får jeg bare holde ut. Satser på 4 ganger i uken frem til jeg får jobb, og så gå ned til 3 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Eh, jeg har ikke trent noe den uken som var :sjenert: men har egentlig hatt god grunn da. Mamma er alvorlig syk og klarer seg ikke alene. :tristbla: Har vært der hver dag så jeg har ikke hatt tid eller energi til å trene. Planlegger å trene i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

I dag gikk jeg til GR kurset, brukte 50 minutter fremogtilbake. Da jeg kom hjem gikk jeg en times tur med bikkja. Er sliten i bena nå ja. Skal se om jeg kommer meg opp til en treningstime i morgen tidlig. Hvis ikke drar jeg bare senere uten problemer. Nå som mamma er lagt inn på sykehus har jeg mer energi og ork til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Har trent i dag, etter et 2 ukers opphold :sjenert:

Trente 30 min step, 30 min styrke og så avsluttet med 30 min stekk. Veldig deilig å være i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Revenka

På tide å lage en avtale med meg selv igjen. Ikke fått trent noe i det siste. Skal vi se, nå skal jeg sette opp plan for resten av uken.

Onsdag: Step intervall eller spinning

Torsdag: Styrke

Fredag: Step intervall eller spinning

Lørdag: fri

Søndag: Step intervall eller styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Revenka

I dag ble det spinning. Første gang jeg var på det. Syns det var ganske klumsete og har ikke oversikt over mine egne sykkelbegrensninger ennå. :ler: Enten var det for slitsomt eller for lett. Men jeg skal prøve flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne dagboken skled helt ut ja.. :sjenert:

Jeg trente forrige onsdag (15/11) men glemte å ta det med her. Var der en tur i dag. Skulle på aerobic time, men det var umulig å få parkert så jeg dro hjem igjen. Prøver igjen i kveld. Har lagt en liten plan. Elsker å høre på lydbok, tror jeg skal høre på lydbok mens jeg ror eller går på elipsemaskinen. Kanskje ha en lydbok for treningen, så jeg må dit for å få høre mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...