Gå til innhold

Natten før bryllupsdagen

RoadQueen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Vi sov sammen. Siden vi har bodd sammen i flere år, var det ikke viktig for meg å sove "en siste gang" på pikerommet. Siden vi giftet oss i min gamle hjemby hvor vi ikke bor, fikk vi låne huset til noen bekjente natten før.

Det var godt å være for seg selv en liten kveldsstund og ta seg god tid på morgenen. Frokost spiste vi hos mine foreldre, før jeg ble fraktet til frisøren.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sove sammen natten før. Jeg ser ikke noe poeng i at vi ikke skal gjøre det siden vi har vært samboere lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi har bodd sammen i mange år, skal vi faktisk sove hver for oss siste natten. Jeg sover hos min forlover eller mamma, og sambo sover hjemme hos oss.

Det var faktisk han som ønsket det. Mente det ville bringe ulykke å se bruden før vielsen.

Jeg syns det var litt søtt jeg da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Når vi skal gifte oss (om to år fra nå), har vi bestemt oss for å prøve å få ordnet det slik at vi har forskjellige steder å sove på... Vi har bodd sammen i snart 3 år nå, så når vi gifter oss, har vi bodd sammen i 5 år. Jeg synes selv at det er en koselig, men selvsagt helt unødvendig, tradisjon i dagens samfunn. Har bare lyst! ...Lyst til å opprettholde noe gammelt...

Tror også det kan komme litt ekstra mange deilige sommerfugler i magen, når jeg følges oppover kirkegulvet og ser drømmemannen min stå der; som jeg da ikke har truffet det siste døgnet (gjensynsgleden er så herlig)! :D

Hmmm... Kanskje det blir enda bedre med to døgn... :hjerte:

Har også tenkt på det med sex. For å gjøre bryllupsnatten enda mer spennende, har jeg vurdert om vi skal være "avholds" i x antall dager før den store dagen! Hvis han er enig da! :wink:

Hver sin smak!!

Lillen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre mange gifte vennepar har gitt oss en utførlig beskrivelse av bryllupsnatten - totalt utslitt etter den lange og spennende dagen og alle dagene med intense forberedelser endter elskoven i plankekjøring...dersom man i det hele tatt orket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok stress og styr som det er, uten at vi behøver å legge til med å sove et annet sted enn sin egen seng. Vi er samboere og sover sammen hver natt - de gangene vi er fra hverandre føles rart og ensomt. Så vi sover sammen og ser frem til å kunne våkne opp sammen til bryllupsdagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi skal også sove sammen natten før bryllupet slik vi alltid gjør ellers. Kommer sikkert til å være spente og nervøse nok da, godt å kunne ligge våkne sammen og snakke om morgendagen- alt vi gleder og gruer oss til.

Hadde føltes rart å være fra hverandre da, vi savner hverandre alltid så veldig når vi en gang må være vekke fra hverandre på natten.Gleder meg til å våkne opp sammen på bryllupsdagen vår sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å sove hver for oss natten før bryllupet - MEN det er ikke på grunn av at vi ikke vil sove sammen!!!!! Det er av praktiske grunner. Jeg skal sove hos mine foreldre, som bor nærmere kirken. Sambo skal sove i huset vårt, sammen med hans foreldre som kommer "langveis fra". Jeg skal ikke til frisør eller sminkør, og kommer til å stelle meg selv hjemme hos mamma og pappa. Skal også kjøre med de, eller forlover til kirken. Hadde vært litt dumt hvis jeg stelte meg hjemme. Da hadde jo sambo sett meg før vielsen. Tungvint å kjøre til mamma og pappa på selve dagen også. Nei, morgenen og formiddagen må jeg bruke til selvpleie!!

Håper dere skjønte hva jeg mente. Men gjett om jeg gruer meg til å sove uten min kjære. Vi som er totalt avhengige av hverandre.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke sove sammen.. Min forlover og jeg skal overnatte på hotell rett ved frisøren. Når jeg er ferdig frisert, er det 100 m bort dit hvor jeg skal sminkes. Sambo skal sove hos sine foreldre, som bor 400 m fra kirken....

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov sammen natta før bryllupet, og i ettertid er jeg veldig glad for det. Bryllupsdagen er en lang dag, og da er det godt å være skikkelig uthvilt. Sover alltid best når jeg sover sammen med min kjære, og bruker alltid lang tid på å sovne dersom jeg ikke sover hjemme eller sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sove sammen også den natten!!!

Jeg klarer ikke å sove godt når jeg ikke har han ved min side... Og akkurat denne natten er det jo spesielt viktig å få slappe best mulig av... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg sov hos min forlover. Kvelden før bryllupet tilbragte vi også hver for oss - jeg spiste middag og tok et glass vin med mine beste venninner, han drakk øl og roet nervene med gutta. :ler: Morgenen og formiddagen på bryllupsdagen vartet min forlover opp med ansiktsmaske og fotbad og frokost på café, mens han var sammen med sin forlover. Vi snakket litt på telefon, da...

Det er selvfølgelig bare tull å ikke sove sammen når man har bodd sammen i mange år - men vi gjorde det mest som en litt morsom "greie" -men jeg vil klart si i ettertid : Det anbefales! :D Jeg roet meg i alle fall skikkelig ned og koste meg både kvelden før og på formiddagen, bare nøt å være sammen med venninnene og virkelig få følelsen av at dagen var kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov sammen!

Det var både praktiskt och vad vi önskade. Vi hade ju rest hela vägen till Norge och bodde i sommarhuset/hytten. Att någon av oss skulle sova någon annanstanns när hela bröllopsfesten ska ordnas i och vara i sommarhuset? Nej det fungerade inte.

Någon vidare morgon tillsammans fick vi inte. Klocka åtta blev vi väckta av min mans far som skulle hissa flaggan dagen till ära. Då hade dessutom min far kommit fram, han satt och sov i bilen utanför.

Morgonen tog vi med ro, hann ut en sväng med båten och fiskade makrill/makrell. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde opprinnelig planlagt å sove hver for oss dagen før bryllupet, men siden huset vårt var fullt av gjester fant vi ut at det mest praktiske var å sove sammen. Så vi sov sammen hos moren min, og jeg er kjempeglad for at vi gjorde det. Det var utrolig koselig å ligge å småprate sammen kvelden før og på morgenen før bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid tenkt at man ikke skal sove sammen siste natten derfor blir det et naturlig valg for oss å sove på hver vår plass.

Jeg skal sove hos min forlover mens Tommy skal sove hjemme.

Barna skal til tante og sove.

Tante skal pynte dem slik at vi to bare kan konse om oss selv... Det blir deilig å for en gangs skyld få ha badet i fred....

Ikke skla jeg til noen frisør eller sminkør heller, for forloveren min, Christine er kjempeflink både med hår og sminke. Men vi har vielse kl ett så det blir nok å stå tidlig opp uansett....

Gleder meg.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen tro - trur eg, skal vi sove kvar for oss. Eg skal ligge over på hotell med mine to forlovere. Mens min fremtidige mann skal overnatte hos sin forlover.

Helsing Vestlandstausa som giftar seg 2. august.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...