MissEli Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jah, da nærmer det seg slutten på årets sesong i tippeligaen. Noen som har noen tanker om hvem som drar i land gullet til slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Rosenborg de da sjø... innlysende Endret 2. oktober 2006 av suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEli Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ikke hvis (når) Brann knuse di om 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anthea Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 BRANN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SniperCat! Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg holder en knapp på Sogndal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 ROSENBORG SELVFØLGELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 3. oktober 2006 #7 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg håper på Brann, men tror nok dessverre det blir Rosenborg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. oktober 2006 #8 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen banke' RBK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 3. oktober 2006 #9 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg håper på Brann, men tror nok dessverre det blir Rosenborg.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 3. oktober 2006 #10 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen banke' RBK! ← Å hei, å hei, å hei, å håååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #11 Del Skrevet 3. oktober 2006 Syns Brann hadde fortjent det nå, er jo sinnsykt mange år siden 1963 da di sist vant serien! Men innerst inne håper jeg på FK Haugesund, selv om det nok kan ta en god del år før di eventuellt har sjans til å få til noe sånn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. oktober 2006 #12 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg håper det blir Rosenborg, men frykter det blir Brann. Men MÅ jeg velge så velger jeg å følge hjertet å si Rosenborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 9. oktober 2006 #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg håper det blir Rosenborg, men frykter det blir Brann. Men MÅ jeg velge så velger jeg å følge hjertet å si Rosenborg. ← Jeg håper du frykter riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det gjør jeg også. Brann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå