Gjest Hilde K S Skrevet 22. januar 2003 #21 Del Skrevet 22. januar 2003 Synes tråden nå passer mest under tema mat.............. Trenger oppskrift til pannekakene slik at jeg kan spise dem av min mann etter at jeg har servert han dem i min nye flyvertinneuniform........... Vi kom for noen år siden inn i "de typiske småbarnsfamiliens sexdag" lørdag kveld etter kl 20.30. Så prøvde vi en onsdagsmorgen vi våknet tidligere enn ungene og gikk rundt og gliste hele DEN dagen ! Nå passer alle dager like dårlig, har lovet han at innen 17 mai.......... Eh Kevin var det da du også ?????????? Er det MEG som skal lage kransekake ?????????? 52 ringer - ja de må være løvtynne.... Og vennligst fjern bildet av meg ( det som du har plantet under navnet ditt ) Nei kom så går vi og lager pannekaker.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 22. januar 2003 #22 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja, Hilde... 17.mai er vi så glad i... Jeg klarer ikke lage kransekakeringer, Hilde... så du får nesten ta DEN jobben... Husk milimetertykkelse, ellers så får jeg ikke noe å skryte av... Husk... den er kort, men den er tynn... Jeg liker jo rumpa di, Hilde... pls... la meg beholde bildet... La oss heller ta pannekaker, ja... som jeg sa... one size fits all.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. januar 2003 #23 Del Skrevet 22. januar 2003 Du kan beholde bildet, men neste gang får du spørre pent ! Hmm er vel på tide at jeg skaffer meg en avatar ( heter det gjør det ikke ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anitrat Skrevet 30. januar 2003 #24 Del Skrevet 30. januar 2003 Søndag! Alltid en bra dag å ha sex på!!! :oops: Får liksom avslutta uka på en deilig måte. Kanskje er det jeg som er rar, men jeg synes at det er extra deilig når jeg er en smule fyllesyk i tillegg... Er det normalt? :kysse: Gleder meg til helga er over, hvis jeg ikke er unormalt heldig ikveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå