Gå til innhold

Byer og utseende

Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Gjest hufse-tufsa

:ler: vittig du tweek.

ikke alltid så lett å se forskjell på stril og bymann lenger heller.... via nettet holder de fleste seg oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere gjemmer jo alt under burkaen.

:ler:

Signerer, og lurer fælt på hva slags menn som kan ha oversett denne søte, vittige, intelligente delen av Norges kvinner. Urbane, men down-to-earth. Oppdaterte, men ikke slitsomme. Jordnære, men ikke kjedelige. Stilige, men ikke vulgære. Og aldri, aldri, for mye brunkrem :sjarmor:

Beskrivelsen passer jo utmerket på meg! :sjarmor: Kanskje vi er en godt bevart hemmelighet, Nigo-san? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Og aldri, aldri, for mye brunkrem :sjarmor:

Det kommer kanskje an paa alderen. For paa de fra Oslo ost under 25 ca er det veldig ofte for mye brunkrem! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa
Du har skjønt det!

Og de fleste menn over 30 her har bart. I alle fall bussjåførene, og deres er til gjengjeld enorme!

Bussjåførene?? Ja, det må være i Trondheim det. For ellers i landet er det politimennene som har bart. Nesten alle. Legg merke til det neste gang dere ser en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Kristiansandere/sørlendinger er blonde (arendalittene er også harry)

- Østfoldinger er bondete og har så fæl dialekt at de bærer preg av det utseendemessig også

- Trøndere ser ut som traurige, kjølige bondeknøler som spiser pølser og pottiter dagen lang med digre potetklumpeneser, der de trasker rundt i traktorsko og regndresser

- Oslofolk ser anstrengte ut fordi de lider under småby-komplekser, som tror det synes på dem at de har besøkt New York et par ganger

- Rogalendinger er stygge

- Østkant-Oslo folk ser rånete ut

- Nordlendinger ser ut som torsker og samer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kristiansandere/sørlendinger er blonde (arendalittene er også harry)

- Østfoldinger er bondete og har så fæl dialekt at de bærer preg av det utseendemessig også

- Trøndere ser ut som traurige, kjølige bondeknøler som spiser pølser og pottiter dagen lang med digre potetklumpeneser, der de trasker rundt i traktorsko og regndresser

- Oslofolk ser anstrengte ut fordi de lider under småby-komplekser, som tror det synes på dem at de har besøkt New York et par ganger

- Rogalendinger er stygge

- Østkant-Oslo folk ser rånete ut

- Nordlendinger ser ut som torsker og samer

Og hvilken av disse kategoriene faller du under da?

Eller er du unntaket akkurat som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden for meg. :hoppe:

Trondheim: Tjukke damer med en überdårlig klesstil. Gutta har bart selvsagt. :)

Sørlandet: Blondiner. Kler seg passelig bra. tror selv de kler seg sinnsykt bra (noe de ikke gjør, ofte ser de ut som avdanka h****).

Vestlandet: *sensur*

Nordnorge: Griseneser, store og rare øyne. Skriker jævlig høyt. Klærne de går i kjøpte de på sparkjøp da de kom utenfor nordnorges grenser.

Ja, det var det jeg hadde på hjertet for nå.

Åhh, Oslo = :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Tråden for meg. :hoppe:

Trondheim: Tjukke damer med en überdårlig klesstil. Gutta har bart selvsagt. :)

Sørlandet: Blondiner. Kler seg passelig bra. tror selv de kler seg sinnsykt bra (noe de ikke gjør, ofte ser de ut som avdanka h****).

Vestlandet: *sensur*

Nordnorge: Griseneser, store og rare øyne. Skriker jævlig høyt. Klærne de går i kjøpte de på sparkjøp da de kom utenfor nordnorges grenser.

:ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høyfjellssteder midt mellom Østlandet og Vestlandet er det veldig enkelt å se hvor folk kommer fra. Oslofolk kommer til Geilo med solbriller i luggen og trange skidrakter, mens Vestlendingene kommer i goretex og funksjonelle og praktiske klær.

Interessant tråd, jeg mener også at det er enkelt å anslå hvor folk kommer fra før de har åpna munnen. Når de åpner munnen blir jeg stort sett bare forvirra, jeg, helt håpløs med dialekter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bellatrix
På høyfjellssteder midt mellom Østlandet og Vestlandet er det veldig enkelt å se hvor folk kommer fra. Oslofolk kommer til Geilo med solbriller i luggen og trange skidrakter, mens Vestlendingene kommer i goretex og funksjonelle og praktiske klær.

Interessant tråd, jeg mener også at det er enkelt å anslå hvor folk kommer fra før de har åpna munnen. Når de åpner munnen blir jeg stort sett bare forvirra, jeg, helt håpløs med dialekter  :ler:

I forhold til klesstiler så er det nok mulig å se foskjell i enkelte sammenhenger. I hvert er det lett å tro det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til klesstiler så er det nok mulig å se foskjell i enkelte sammenhenger. I hvert er det lett å tro det. :sjenert:

Åh, antyder du at jeg generaliserer :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...