Gjest hufse-tufsa Skrevet 17. oktober 2006 #41 Del Skrevet 17. oktober 2006 vittig du tweek. ikke alltid så lett å se forskjell på stril og bymann lenger heller.... via nettet holder de fleste seg oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. oktober 2006 #42 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dere gjemmer jo alt under burkaen. ← Signerer, og lurer fælt på hva slags menn som kan ha oversett denne søte, vittige, intelligente delen av Norges kvinner. Urbane, men down-to-earth. Oppdaterte, men ikke slitsomme. Jordnære, men ikke kjedelige. Stilige, men ikke vulgære. Og aldri, aldri, for mye brunkrem ← Beskrivelsen passer jo utmerket på meg! Kanskje vi er en godt bevart hemmelighet, Nigo-san? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 18. oktober 2006 #43 Del Skrevet 18. oktober 2006 Og aldri, aldri, for mye brunkrem ← Det kommer kanskje an paa alderen. For paa de fra Oslo ost under 25 ca er det veldig ofte for mye brunkrem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooh Skrevet 18. oktober 2006 #44 Del Skrevet 18. oktober 2006 Arendalinger ser bolete ut. Enig i at gutta der ser bolete ut. Jentene derimot ser billige ut som fy. Perfect match! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 18. oktober 2006 #45 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du har skjønt det! Og de fleste menn over 30 her har bart. I alle fall bussjåførene, og deres er til gjengjeld enorme! ← Bussjåførene?? Ja, det må være i Trondheim det. For ellers i landet er det politimennene som har bart. Nesten alle. Legg merke til det neste gang dere ser en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 18. oktober 2006 #46 Del Skrevet 18. oktober 2006 Neida, de er bare fra Pakistan ← synes det var rart at guttene også brukte brunkrem, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. oktober 2006 #47 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hedmark, Buskerud, Østfold og Telemark er ikke helt tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. oktober 2006 #48 Del Skrevet 19. oktober 2006 Overkristen bondeknøl, det er meg i et nøtteskall. (fra Sør-vest landet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 19. oktober 2006 #49 Del Skrevet 19. oktober 2006 De fra Oslo vest er penest. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #50 Del Skrevet 19. oktober 2006 - Kristiansandere/sørlendinger er blonde (arendalittene er også harry) - Østfoldinger er bondete og har så fæl dialekt at de bærer preg av det utseendemessig også - Trøndere ser ut som traurige, kjølige bondeknøler som spiser pølser og pottiter dagen lang med digre potetklumpeneser, der de trasker rundt i traktorsko og regndresser - Oslofolk ser anstrengte ut fordi de lider under småby-komplekser, som tror det synes på dem at de har besøkt New York et par ganger - Rogalendinger er stygge - Østkant-Oslo folk ser rånete ut - Nordlendinger ser ut som torsker og samer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 20. oktober 2006 #51 Del Skrevet 20. oktober 2006 - Kristiansandere/sørlendinger er blonde (arendalittene er også harry) - Østfoldinger er bondete og har så fæl dialekt at de bærer preg av det utseendemessig også - Trøndere ser ut som traurige, kjølige bondeknøler som spiser pølser og pottiter dagen lang med digre potetklumpeneser, der de trasker rundt i traktorsko og regndresser - Oslofolk ser anstrengte ut fordi de lider under småby-komplekser, som tror det synes på dem at de har besøkt New York et par ganger - Rogalendinger er stygge - Østkant-Oslo folk ser rånete ut - Nordlendinger ser ut som torsker og samer ← Og hvilken av disse kategoriene faller du under da? Eller er du unntaket akkurat som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. oktober 2006 #52 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hvilken av disse kategoriene faller du under da? Eller er du unntaket akkurat som meg ← Det lurer jeg også på...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. oktober 2006 #53 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gutter fra Tromsø er sexy og barske. ← Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 27. oktober 2006 #54 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tråden for meg. Trondheim: Tjukke damer med en überdårlig klesstil. Gutta har bart selvsagt. Sørlandet: Blondiner. Kler seg passelig bra. tror selv de kler seg sinnsykt bra (noe de ikke gjør, ofte ser de ut som avdanka h****). Vestlandet: *sensur* Nordnorge: Griseneser, store og rare øyne. Skriker jævlig høyt. Klærne de går i kjøpte de på sparkjøp da de kom utenfor nordnorges grenser. Ja, det var det jeg hadde på hjertet for nå. Åhh, Oslo = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #55 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tråden for meg. Trondheim: Tjukke damer med en überdårlig klesstil. Gutta har bart selvsagt. Sørlandet: Blondiner. Kler seg passelig bra. tror selv de kler seg sinnsykt bra (noe de ikke gjør, ofte ser de ut som avdanka h****). Vestlandet: *sensur* Nordnorge: Griseneser, store og rare øyne. Skriker jævlig høyt. Klærne de går i kjøpte de på sparkjøp da de kom utenfor nordnorges grenser. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 27. oktober 2006 #56 Del Skrevet 27. oktober 2006 På høyfjellssteder midt mellom Østlandet og Vestlandet er det veldig enkelt å se hvor folk kommer fra. Oslofolk kommer til Geilo med solbriller i luggen og trange skidrakter, mens Vestlendingene kommer i goretex og funksjonelle og praktiske klær. Interessant tråd, jeg mener også at det er enkelt å anslå hvor folk kommer fra før de har åpna munnen. Når de åpner munnen blir jeg stort sett bare forvirra, jeg, helt håpløs med dialekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #57 Del Skrevet 27. oktober 2006 På høyfjellssteder midt mellom Østlandet og Vestlandet er det veldig enkelt å se hvor folk kommer fra. Oslofolk kommer til Geilo med solbriller i luggen og trange skidrakter, mens Vestlendingene kommer i goretex og funksjonelle og praktiske klær. Interessant tråd, jeg mener også at det er enkelt å anslå hvor folk kommer fra før de har åpna munnen. Når de åpner munnen blir jeg stort sett bare forvirra, jeg, helt håpløs med dialekter ← I forhold til klesstiler så er det nok mulig å se foskjell i enkelte sammenhenger. I hvert er det lett å tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 27. oktober 2006 #58 Del Skrevet 27. oktober 2006 I forhold til klesstiler så er det nok mulig å se foskjell i enkelte sammenhenger. I hvert er det lett å tro det. ← Åh, antyder du at jeg generaliserer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå