Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #21 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er IKKE feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #22 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, jeg er heller ikke feil. Vi er fantastiske glamourgirl. Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #23 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nettopp! Tweek har skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #24 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. oktober 2006 #25 Del Skrevet 16. oktober 2006 Altså, jeg synes det er dårlig at ingen har gitt en flatterende beskrivelse av oss jenter fra Oslo øst *hint, hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #26 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har ingen formening om oslo øst. Det eneste er vel det klassiske bærums pappajenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 16. oktober 2006 #27 Del Skrevet 16. oktober 2006 De fra Oslo vest er penest. De fra Oslo indre øst har kulest stil. Trøndere er mest sjarmerende og sexy (men de fleste har begredelig klesstil). Jenter fra Sørlandet er pene, men ikke sexy. Gutter fra Hordaland og S&F er pene, men dialekten ødelegger. Gutter fra Tromsø er sexy og barske. Hedmark, Buskerud, Østfold og Telemark er ikke helt tingen. Vestfold er ganske pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #28 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jenter fra Sørlandet er pene, men ikke sexy. ← Her er jeg tydeligvis unntaket som bekrefter regelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. oktober 2006 #29 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan ser en som er oppvøkst på østlandet, men flyttet til Nord-Norge ut da? (den som kikker på bildet av månedens bruker jukser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 16. oktober 2006 #30 Del Skrevet 16. oktober 2006 Her er jeg tydeligvis unntaket som bekrefter regelen... ← Selvsagt! Hvordan ser en som er oppvøkst på østlandet, men flyttet til Nord-Norge ut da? (den som kikker på bildet av månedens bruker jukser). ← Det å bo i Nord-Norge kvalifiserer jo til barsk/sexy. Ellers kommer det litt an på hvor på Østlandet man kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #31 Del Skrevet 16. oktober 2006 *brisker seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #32 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syntes de fra østlandet er selvelskere uten grenser. De nord i landet er de som er mest gla i drikke. Vestlandet er bondeknøler og sørlendingene er overkristne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #33 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg syntes de fra østlandet er selvelskere uten grenser. De nord i landet er de som er mest gla i drikke. Vestlandet er bondeknøler og sørlendingene er overkristne ← Halleluja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 17. oktober 2006 #34 Del Skrevet 17. oktober 2006 Altså, jeg synes det er dårlig at ingen har gitt en flatterende beskrivelse av oss jenter fra Oslo øst *hint, hint* ← Dere gjemmer jo alt under burkaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #35 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sørlendinger er overkristne idioter som henger seg på saueflokken. Hvorfor er ikke jeg? For jeg er opprinnelig samefaen fra kautokeino! Lappilapplapp og klapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #36 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vet du hva de sier på Kautokeino Kristne senter, Blekkis? Halleloila!!! *ler veldig av seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #37 Del Skrevet 17. oktober 2006 Haha, jeg ler å for jeg ser for meg deg le av din egen dårlige humor. Som da blir god siden alle ler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #38 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tweek! *ler så jeg griner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 17. oktober 2006 #39 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg syntes de fra østlandet er selvelskere uten grenser. De nord i landet er de som er mest gla i drikke. Vestlandet er bondeknøler og sørlendingene er overkristne ← Trønder du da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #40 Del Skrevet 17. oktober 2006 Trønder du da eller? ← Nei, det var meg som satt på kontoret til faren til sambo mens hans surret med noe. Og jeg var som gjest for å skrive teite ting Men sånn var det før værtfall, men nå kan man vel egentlig ikke sette folk i bås for alle er så forskjellige. De man kan se forkjell på er de som bor på små tettsteder, og de so mbor i store byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå