Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2006 #81 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det var en ynkelig liten KebabPjokk som sto der i dag. Jeg ble kjempeskuffa hadde store forhåpninger om håndgemen... Så ble det bare en kebab og ikke noe blod... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 14. oktober 2006 Puster lettet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. oktober 2006 #83 Del Skrevet 14. oktober 2006 Synes det var greit jeg .. ville vært kjedelig om du ble bura inn vet'u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2006 #84 Del Skrevet 14. oktober 2006 Føler for øvrig at "date to menn" tråden din når uante høyder nå Sophie My Girl... Det heter vel Håndgemeng også, når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 14. oktober 2006 Føler for øvrig at "date to menn" tråden din når uante høyder nå Sophie My Girl... Det heter vel Håndgemeng også, når jeg tenker meg om... ← Ja denne tråden har sklidd litt ut... men pytt pytt, hva gjør vel det... Synes den er helt grei jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2006 #86 Del Skrevet 14. oktober 2006 Koser meg fælt på besøk her hos du jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 16. oktober 2006 #87 Del Skrevet 16. oktober 2006 For en artig tråd! Fikk meg til å smile til tross for gørrkjedelig prosjekt på en ellers helt vanlig mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 16. oktober 2006 For en artig tråd! Fikk meg til å smile til tross for gørrkjedelig prosjekt på en ellers helt vanlig mandag. ← Hei! Joda den er ikke blitt så verst denne!! Slik kan livet være altså... Så trivelig å se et nytt nick her. Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #89 Del Skrevet 16. oktober 2006 Velkommen Kosejoker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #90 Del Skrevet 17. oktober 2006 I påvente av litt action i mitt eget liv, tillater jeg meg å nyte andres kule singelliv Så gøy at det finnes dater som er vellykkede også. Finnes så mye rart der ute har jeg inntrykk av. Ikke spes dreven i singellivet enda, men det lille jeg har sett, appelerer ikke... Så hvis det er greit, rigger jeg meg til med popcorn og cola her litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #91 Del Skrevet 17. oktober 2006 Klart! Jeg tenker bare på å fysisk treffe dem.. for å se dem litt an... dersom jeg kan si det på den måten. Se hvordan de oppfører seg mot meg... og slikt. ← Før i tida var det vanlig at to mannfolk slåss om dama. Dueller med korder og pistoler og slikt. Tidlig opp for å slåss. Hm, her er det muligheter ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hehe!! Klart det er greitt! Tro meg, mitt 7 års lange singel-liv har ikke vært av den kule sorten!!.. Men akkurat nå går det litt min vei gitt. Jeg er overrasket over hvor utrolig uforutsigbart livet er. Helt rart. Og ikke hadde jeg trodd dette for bare noen få uker siden. Da hadde jeg bare ledd rått, som så mange ganger før. Det verste med å ha vært singel såpass lenge som meg, er egentlig presset "utenfra". Venner og familie som vil meg så vel. De vet de ikke skal stille det evige spørsmålet; Nå! Hvordan går det med kjærligheten!!! Men allikavel så lyser det av dem... de lurer og de tenker. De vil alle bare mitt beste, sier du, at jeg skal finne lykken!.. Men jeg har da vært lykkelig jeg! Lykkelig alene! Jeg har jo 2 barn som jeg er lykkelig sammen med. Hvorfor er det liksom så allmennt at man ikke kan være lykkelig som singel! PØH!!.. klart man kan! Men jeg er jo lykkelig nå også dah... Skal møte han igjen på fredag! Er invitert på helge-date! Nytt for meg! Fått "beskjed" om å møte opp hjemme hos han på fredag uten forventninger om å få dra hjem før på søndag!! Hehe! Får se om jeg klarer en hel helg uten å være alene... det er nemlig jeg vant til.. og liker! Velkommen til tråden min forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #93 Del Skrevet 17. oktober 2006 Spennende Med "ikke-alene-helg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #94 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk! Da er det vel litt der jeg er nå da. Egentlig ganske fornøyd med å være alene med mine to barn. MEN, syns det er litt moro med action jeg da, selv om jeg ikke vil ha noen inn i livet mitt på leeeeenge enda. Vi jenter har da behov vi også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi jenter har da behov vi også... ← Klart vi har! Jeg har da ikke sittet hjemme med hendene i fanget i 7 år! Nåneidadu! Her har det vært fresing og festing og fart og moro! I alle varianter. Gode venninner og venner gjør også livet verdt å leve! Og menn! Menn gjør også livet verdt å leve. Deilige friske freshe menn Har vært greitt å leve uten forpliktelser, som jeg har sagt før; mitt bad, mitt kjøkken, og min fjernkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #96 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ser for meg at det blir vanskelig for en mann å komme inn i min litt rosablomstrete stue... Men, man skal aldri si aldri. Følelsene kan vel kanskje komme og ta deg når man minst venter det. Høres ut som neste date kan bli ganske romlemantisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. oktober 2006 #97 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare hiver meg på alle de andre som sier at dette er en superoppmuntrende tråd for singeljentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 17. oktober 2006 #99 Del Skrevet 17. oktober 2006 Forresten veldig hyggelig med Glammy tilbake *Vil være med på denne tråden lenge* -typisk feel-good-tråd ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. oktober 2006 #100 Del Skrevet 17. oktober 2006 Åh, takk Alive! Jeg koser meg fælt i denne tråden jeg også! Jeg er jo ei fjolle, men jeg tok noen "grep" i livet mitt, da jeg merket at savnet av en mann var det som drev meg.... Jeg bestemte meg for å bli glad i meg, fylle tilværelsen med gode ting, gode venner, turer i skogen, trening, filmer, Abba og annen god musikk, jeg begynte å si ja til ting jeg egentlig syns er skumle, og sist, men ikke minst jeg kjøpte ei kjempefin gullbok I gullboka skrev jeg hver dag opp en ting som gjorde den dagen verdt å leve... Da får en litt perspektiv, og det tror jeg vi trenger hvis vi tror at vi ikke er fullkomne uten en mann... Nå tror jeg forøvrig at jeg er glad nok i meg selv til at andre kan bli det også, og det er en litt fin tanke... (selv om stakkaren eventuelt måtte tåle tiara ved husvask, og barbiesengetøy....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå