Gå til innhold

Damer/jenter som røyker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

er det mulig å bli så firkanta som dette??

Det er mulig fordi det finnes såååå utrolig mye firkanta folk. Takke meg til feit og full av røyk, enn firkanta og dum :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det mulig å bli så firkanta som dette??

Er det ikke noe sannhet i det da ;)

Man føler man må unne seg den sjokoladen eller den røyken fordi det gjør godt der og da. Og trim gjør jo "vondt" sammenliknet med å ligge i sofaen :ler:

Mao manglende impulskontroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig fordi det finnes såååå utrolig mye firkanta folk. Takke meg til feit og full av røyk, enn firkanta og dum :ler:

:ler: bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe  sannhet  i det da ;)

Man føler man må  unne seg den sjokoladen eller den røyken fordi det gjør  godt der og da. Og trim gjør  jo "vondt" sammenliknet med  å ligge i sofaen :ler:

Mao manglende impulskontroll ;)

Mye sannhet i dette, selvsagt er alle damer feite fordi de røyker og spiser snop. De har ingen sjans til å kontrollere seg selv og sofaen er deres beste venn!!!

Idioti

:sinna::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det tydligvis noen som følte seg truffet ;)

Å kalle noen dum bare fordi de konstaterer et faktum er å skyte over mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sannhet i dette, selvsagt er alle damer feite fordi de røyker og spiser snop. De har ingen sjans til å kontrollere seg selv og sofaen er deres beste venn!!!

Idioti

:sinna:  :sinna:

nei ikke alle ;)

MEN at de ALLER FLESTE er overvektige fordi de rører for lite på seg og spiser for mye er et faktum du ikke kan overse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det  jeg  legger  merke til at det er  så mange feite damer som røyker.  Detørr  jo ikek slutte  heller  for da  legger  de  jo  på seg  :roll:  Som om noen legger  merke  til 3-4 kilo extra  når  man er  bælfeit  fra  før :legrine:

Det er faktisk 10kg som er gjennomsnittet for hva en person som har sluttet å røyke legger på seg.

Så plaget som enkelte er av andres overvekt så burde det jo bare være bra at de feite forsatte å røyke... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk 10kg som er gjennomsnittet for hva en person som har sluttet å røyke legger på seg.

Så plaget som enkelte er av andres overvekt så burde det jo bare være bra at de feite forsatte å røyke... :ironi:

Det er jo her impulskontrollenkommer inn da ;)

Man trenger ikke å gå opp 10 kilo når man slutter å røyke. Og går man opo noen kilo innledningsvis kan man jo skjerpe seg litt xtra når det verste røyksuget har gitt seg for å gå ned kiloene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange flere damer/jenter som røyker enn menn/gutter?

Er det fordi menn er smartere enn damer, eller finnes det et svar som ikke er så kontroversielt?

Du ser de mere nå, for de må o ut å røyke. ser helt harry ut når kvinner går å røyker på gaten. Blir som det var før i tiden,men da ble de sett på som løsaktige og ville av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
nei ikke alle ;)

MEN at  de ALLER FLESTE  er overvektige fordi de rører for lite  på seg  og spiser for  mye er et faktum du ikke kan overse  ;)

Og du må kommenterer dette fordi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du må kommenterer dette fordi?

fordi så mange bortforklarer sin fedme med genetiske eller andre forhold som ligger utenfor en egens kontroll istedet for det mest åpenbare som er for mye mat og for lite mosjon.

See ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
fordi så mange bortforklarer sin fedme med genetiske eller andre forhold  som ligger utenfor en egens kontroll istedet for det  mest åpenbare som er for mye  mat og for lite  mosjon.

See ;)

Og du må forklare dette fordi? Føler du deg bedre når du sier det? Føler du at du virkelig kan dette, siden du må forklare det? Bare lurer på hva du får ut av det, siden du må forklare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du må forklare dette fordi? Føler du deg bedre når du sier det? Føler du at du virkelig kan dette, siden du må forklare det? Bare lurer på hva du får ut av det, siden du må forklare det?

[

:ler:

klarer ihvertfall å provosere deg ser det ut til ;)

ja jeg kan dette :sjarmor: fornøyd nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Og hvordan har du provosert meg? Ble du svar skyldig, og derfor måtte du si at du hadde klart å provosere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har du provosert meg? Ble du svar skyldig, og derfor måtte du si at du hadde klart å provosere meg?

Fine hersketeknikker du benytter deg av ;) Om jeg ikke hadde svart ja da har det vært feil og du har "målbundet" meg. Svarer jeg påpeker du at jeg gjør det kun fordi jeg er svar skyldig.

Mao uansett hva jeg skriver vil det i dine øyne være galt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi om å merke lukten, eller snakker vi om passiv røyking? For om du ikke visste det, er det to vidt forskjellige ting.

Å kjenne lukten til røykerne, kan ikke skade deg.

Å få røyken til røykerne ned i dine egne lunger kan skade deg, og kalles derfor passiv røyking. 

Når det gjelder lukt: Jeg deler kontor med en røyker, og han lukter virkelig plagsomt surt når han kommer inn etter en sigg. Kan sammenliknes med det å føre en intim samtale med en som har dårlig ånde. Det er ikke alle røykere som lukter like ille, men uansett er dette noe dere ikke merker selv.

Så hvilke av de to ønsker du å diskutere?

Jeg har hørt om å puste med nesen, men vanligvis mener man da å puste _via_ nesen og ned til lungene :)

Forøvrig skal jeg gi deg det poenget at konsentrasjonen ved utendørs passiv røyking sannsynligvis er så lav at det ikke betyr noe særlig helsemessig.

Ikke røykere nyter også godt, av skattene og avgiftene vi betaler for hver røyk vi røyker.

Og det er like greit å ikke bry seg, for skulel vi brydd oss opm alt rundt oss ville vi ikke gjort annet.

Såvidt jeg har hørt, har kloke hoder regnet ut at røykerelaterte sykdommer koster samfunnet mer enn det tar inn i avgifter. Aner ikke om det er sant eller ikke.

Hehe, er det noen som er litt hårsåre idag? JEG ER IKKE SINT!!! :frustrert::kjempesinna:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes røyking er usexy. Det er for mange negative ting ved røyking.

Jeg kommer nok ikke til å vudere en som røyker som partner i alle fall. Det for bli røyken, eller meg i så fall.

Røyking er liksom som prikken over i'en i tegn på en usunn livsstil til den personen. Du ser hvem som har trolig røyket i +15 år. Etter 30 begynner både menn og kvinner å se mer etter sunnhetstegn på en fremtidig partner enn når man er en udødelig 18 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Fine hersketeknikker du benytter deg av ;)  Om jeg ikke hadde svart ja da har det vært feil og du har "målbundet" meg. Svarer jeg påpeker du at jeg gjør det kun fordi jeg er svar skyldig.

Mao uansett  hva  jeg skriver vil det i dine øyne være galt  ;)

Jeg bare stiller deg spørsmål ut i fra det du skriver, og forstår ikke hvordan du kan klare å få det til å bli hersketeknikk :ler:

Jeg har heller ikke skrevet at det du skrev var galt, men har bare stilt deg noen spørsmål ut i fra det du skrev. Men om du selv mener det er galt, får være opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...