Gå til innhold

Tips om slanke/forbrenningspille.

Gjest Rosa*

Anbefalte innlegg

Dette er kun ment som et tips, siden det har funket for meg uten kostholdsendringer. Jeg har slitt med å gå ned i vekt, samme hvor mye jeg la om kostholdet og trente...Det har noe med en sykdom å gjøre, uten at jeg gidder å gå mer inn på dette.

Har tatt noe som heter Bitter Orange & Green Tea, og nå går jeg nedover.

Jeg aner ikke om det fungerer på alle, og vet det er mange her som vil kjefte nå, men som sagt, kun ment som velmenende råd.

Jeg husker ikke hvor jeg fikk kjøpt det, siden jeg fikk en "reklamesak" i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Går du ennå på disse, og er du ennå fornøyd.

Har du hatt noen bivirkninger av dette

Jeg har sluttet på disse nå og sendt inn en klage til de som produserer dem. De funket kjempebra, og hadde ingen bivirkninger fram til en dag da jeg fikk veldig vondt i magen...viste seg at milten min hadde hovnet opp antageligvis pga pillene. Legen ba meg slutte på pillene, det gjorde jeg og etter fire dager gikk hevelsen ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra, milten hovnet opp men du ble iallefall tynn! Hurra?

Det var ikke det jeg sa da smarten! Jeg har nå sendt inn en klage på disse "uskyldige" pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg sa da smarten! Jeg har nå sendt inn en klage på disse "uskyldige" pillene.

Ehh.Du anbefalte disse pillene, SMARTEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud folkens! Her kommer hun med et tips, og så må selfølgelig noen hakke ned på det! Er det virkelig mulig?!  :sur:

Ja, hu driver jo å anbefler piller som gjorde at milten hennes hovna opp da... Hva forventer du??

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilke piller dette er, men om kroppen allerede er svekket av sykdom er det sjelden lurt å ta noe uten å ha undersøkt det “litt” nøyere enn en reklamefolder.

Etter et raskt google søk fant jeg: http://www.healthtouch.com/bin/EContent_HT...+%7C+&cid=HTALT så de kan tydeligvis påvirke ulike medisiner, og lage trøbbel helt på egenhånd. Andre artikler og lignende jeg finner tilsier at det virker på milten og stort sett kan virke gangske sterkt.

Slikt kan være til stor hjelp for mange, og jeg føler selv at jeg har fått livet tilbake av et naturlegemiddel, men jeg er overrasket over hvor lett mange tar på å bruke medisiner (både naturmedisiner og “vanlige”) de ikke har grundig kjennskap til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere blir lurt hele gjengen.. Jeg har vanskelig for å tro at noen skulle være dumme nok til å anbefale en eller annen pille som har skadet indre organer. Dette må være en dårlig spøk.

Gjester som ser ut til å diskutere med seg selv er jo også et ganske klart tegn på forumtrolleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm har akuratt begynt på denne tabeletten selv jeg..... ingen bivirkninger sto d så sant man var frisk...... usikker nå ja!!!!

kan det ikke være 3 ulike gjester da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmmmm har akuratt begynt på denne tabeletten selv jeg..... ingen bivirkninger sto d så sant man var frisk...... usikker nå ja!!!!

kan det ikke være 3 ulike gjester da???

Kan godt hende at du ikke får noen bivirkninger. Men tviler på at du får noen virkning heller.

Håper du ikke brukte mye penger på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...