Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #21 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på hva vi skal gjøre. Jeg skal lage to julestrømper ihvertfall, og så kan vi gi en til hverandre med litt småtterier oppi. Jeg ser noen tar julestrømper på julaften,mens andre har de på 1.juledag. Hva er "tradisjonen"? Så har jeg sett på ulike julekalendere jeg skal lage,men er litt usikker på hvodan jeg skal gjøre det. Har litt lyst til å overraske kjæresten min med en julekalender og 24 småpakker hengende på. Den var kjempe fin den du skal lage, Havfrua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 13. oktober 2006 #22 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg ser noen tar julestrømper på julaften,mens andre har de på 1.juledag. Hva er "tradisjonen"? ← Hjemme hos oss var tradisjonen at "nissen" kom med den natt til julaften, og at den hang på dørhåndtaket inn til soverommet julaften morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #23 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hjemme hos oss var tradisjonen at "nissen" kom med den natt til julaften, og at den hang på dørhåndtaket inn til soverommet julaften morgen. ← Det var det jeg trodde. (det jeg har sett på film ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 13. oktober 2006 #24 Del Skrevet 13. oktober 2006 Glemte jo helt at jeg selv hang strømpa på dørhåndtaket på kvelden, så ble den fylt opp i løpet av natta av min mor, "nissen". En jul syntes jeg at jeg hadde vært kjempelur, for i stedet for å henge opp den vanlige strømpa, fant jeg en av pappas diiiiigre skiknestrømper i ull :D Dessverre ble den ikke full,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. oktober 2006 #25 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hos oss er det "julegeita" (som stort sett ingen på KG har hørt om) som kommer og fyller julestrømpa (som henger på døra til soverommet ja) natt til første juledag. Vi trengte aldri "noe å fylle dagen med" på julaften, vi hadde nok å gjøre, slik tradisjonen er i vår familie, så derfor var det nok aldri noe behov for å få den julaften heller. Min bror prøvde et år å henge opp en STRØMPEBUKSE, men den vle ikke full den heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå