aud s Skrevet 19. januar 2003 #1 Del Skrevet 19. januar 2003 Har en datter på 5 måneder. En av nabojentene spurte om å få være trillepike. Hun er 11 år men hun virker eldre og er veldig pliktoppfyllende. Jeg lurer på om det er for tidlig å sende min datter med trillepike når hun er bare 5 måneder. Og hvor mye må jeg evt. betale pr.time og hvor mange ganger pr. uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. januar 2003 #2 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror at du kan ha nytte av å lese DENNE tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #3 Del Skrevet 24. januar 2003 Moden 11 åring? Hva legger du i det? En 11 åring kan ikke ha ansvar for et barn på 5 mnd. Skjerp deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 24. januar 2003 #4 Del Skrevet 24. januar 2003 Hei hei Aller først, til deg gjest, slike kommentarer som du spyr ut kan du like gjerne la være, prøv heller en saklig tone . Å la en 11 åring trille en 5 mnd gammel baby er kanskje litt tidlig? Hadde barnet vært større så hadde det vært annerledes, hva med å vente til sommeren og se det ann litt. Eller bli med henne på noen trilleturer å se hvordan hun er sammen med babyen. Da måtte det ev vært at hun ikke skulle løfte babyen ut av vogna osv. Det varierer veldig på 11 åringer. En nabo her lot sin 11 åring passe lillesøstern på 6 mnd alene flere timer og hun klarte det veldig bra. Når den lille blir litt større og det hadde vært for en times trilletur ute hadde jeg ikke sett på det som noe problem, men jeg ville nok ikke latt en 11 åring passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå