Ephemera Skrevet 14. januar 2007 #81 Del Skrevet 14. januar 2007 Min erfaring er at klærne fra LaRedoute er små, selv om jeg ikke har kjøpt så mye derfra. Det er jo franske størrelser og de anbefaler at man bestiller en størrelse større enn man vanligvis bruker. Jeg kommer i alle fall til å ta i hvis jeg skal bestille noe derfra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 14. januar 2007 Ok, da får jeg vel kanskje gå for 40 da. Takk for opplysningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. januar 2007 #83 Del Skrevet 14. januar 2007 Min erfaring er at klærne fra LaRedoute er små, selv om jeg ikke har kjøpt så mye derfra. Det er jo franske størrelser og de anbefaler at man bestiller en størrelse større enn man vanligvis bruker. Jeg kommer i alle fall til å ta i hvis jeg skal bestille noe derfra nå. ← Jeg har alltid bestilt en str større enn hva jeg vanligvis bruker. Det har fungert greit det. La Redoute anbefaler også at du bør gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 15. januar 2007 Da har jeg bestilt dette fra LaRedoute: http://www.laredoute.no/images/products/rd...1_7808720_1.jpg http://www.laredoute.no/images/products/rd...1_9857478_1.jpg Den andre hvite kjolen og en cardigan jeg også likte får bli senere, dette ble dyrt nok som det var, 2000 kroner. Men er det noen som vet om de får inn klærne i nye størrelser etterhvert? Den cardiganen jeg likte fantes bare i 34/36 og 42/44, og jeg trenger 38/40...... Den var så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. januar 2007 #85 Del Skrevet 15. januar 2007 Da har jeg bestilt dette fra LaRedoute: http://www.laredoute.no/images/products/rd...1_9857478_1.jpg ← Så fin bluse! Den har jeg og lyst på...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #86 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja, den ser kjempefin ut! Og er i 100 prosent silke, så den er litt eksklusiv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg måtte bare ha denne: https://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 18. januar 2007 Jippi, i dag skal jeg hente Premier dead sea produktene mine på postkontoret. Gleder meg til å prøve dem, er veldig fornøyd med de produktene jeg allerede har prøvd, så satser på at disse er like bra. Er helt utolig hvor mye billigere det er å handle disse på Ebay i forhold til i Norge, jeg betalte litt under 200 kroner for en ansiktsmaske som koster 799 (mener jeg det var) her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 19. januar 2007 Nå skal jeg til frisøren, har ikke vært der siden juni i fjor så det er jammen på tide! Har laaaaaaaaangt hår som jeg vil klippe litt opp og så skal jeg ha i noen lyse striper. Tror jeg får nappe og farge øyenbryn i samme slengen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 21. januar 2007 #90 Del Skrevet 21. januar 2007 Nettopp klippet meg jeg også, bare tuppene da, men det er jo så herlig uansett Håper du ble fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 21. januar 2007 Ble fornøyd ja, fikk beskjed av frisøren om at det var på tide jeg klippet meg, men hun trengte ikke ta så mye, bare noen cm på lengden. Og så var det greit å få frisket opp stripene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. januar 2007 #92 Del Skrevet 21. januar 2007 Godt du er fornøyd med sveisen. Var hos frisøren forleden jeg også, hadde ikke vært der på et år. Ble kjempefornøyd, fikk brukt masse penger gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 25. januar 2007 Juhuuuuuuuuuu, fikk nettopp taksten på leiligheten min, betalte 900000 for den og nå er den steget til 1,8 mill! Nesten så jeg må ut å shoppe litt, hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 25. januar 2007 Har vært inne på alternative beauty og bestilt shampo og balsam fra Big sexy hair. Har hatt lyst til å prøve disse produktene lenge, og det ble jo bare ca en hundrelapp når jeg bestilte herfra. Har lyst til å prøve hårspray og skum også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #95 Del Skrevet 26. januar 2007 Juhuuuuuuuuuu, fikk nettopp taksten på leiligheten min, betalte 900000 for den og nå er den steget til 1,8 mill! Nesten så jeg må ut å shoppe litt, hehe.... ← Det er jo kjempebra! Må nesten feires det, ja! Har vært inne på alternative beauty og bestilt shampo og balsam fra Big sexy hair. Har hatt lyst til å prøve disse produktene lenge, og det ble jo bare ca en hundrelapp når jeg bestilte herfra. Har lyst til å prøve hårspray og skum også... ← Du må gi tilbakemelding så snart du har fått prøvd produktene da! Har også vurdert å prøve noen andre produkter enn Redken hos Alternative Beauty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, det skal jeg gjøre, bare så synd at det tar år og dag før produktene kommer....blæh... Fikk mail fra Laredoute i dag, kjolen min er sendt (jippi!!), men blusen skulle ikke sendes ut før 10. april!!! Det er jo leeeeeeeeeeeeenge til! Var på posten i dag og hentet pakke fra Victorias secret (to av favorittbhene mine og syv truser) og en dior mascara fra strawberrynet. Tror snart hun ene postdama kjenner meg igjen, for jeg kommer liksom slltid i hennes luke. Hun tror sikkert at jeg ikke gjør annet enn å handle på nettet....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. januar 2007 #97 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, det er det som er kjedelig hos Alternativ Beauty at det tar så laaang tid. Men synes egentlig det er verdt det siden det er så billig. Er jo bare å bestille i god tid før en går tom... 10. april er jo kjempelenge til! Jeg har ikke kommet så langt at jeg har bestilt blusen enda, tenkte at jeg skulle vente til det kommer en rabattkode. Hadde vel uansett ikke fått den tidligere jeg heller. Så du også blir gjenkjent på postkontoret?! Han som jobber på mitt lokale kontor kjenner meg igjen på navn også nå. Har tenkt akkurat det samme som deg at han må tro at jeg shopper mye på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 28. januar 2007 Var nettopp inne på strawberrynet og bestilte denne: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=44256 Synes fargen var kjempefin, og i tillegg vil jeg gjerne ha opp loyaltybonusen min. Så kanskje jeg kjøper en lipgloss også, de hadde tilbud på en fra clinique til bare 69 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 29. januar 2007 Har nettopp hatt min siste jobbedag på B-Young (vil ha fri i helgene) og tok med meg: Sort skjortekjole med litt puffermer Enkle bomullstopper med kort arm i lys rosa, hvit, sort og grå Lys rosa vest Lys rosa lang genser Mørkebrun "skinn"jakke Det blir litt av en overgang nå når jeg ikke kan handle billige klær mer....snufs.... Men verd det likevel når jeg har 100 % stilling ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 29. januar 2007 Har sett en silkesatengkjole fra Filippa k som jeg har superlyst på, men fant ikke bilde på nettsidene deres. Den var knallfin i enten offwhite eller mørkeblågrå. Vil ha.....men den koster 1400.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå