Gå til innhold

Rosenrøds shopperier


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Kjolen er fra Ichi, ja, men her hvor jeg bor selges B-Young og Ichi i samme butikk, vi har ikke egne Ichi-butikker. Ichi er et undermerke av B-Young, så det er samme produsenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha  :idesmil:  viste ikke at det finnes egne Ichi butikker, men har lagt merke til at B young har mye Ichi.

Men har de Ichi butikk i Trondheim tro :forvirret:

Det finnes ikke egne Ichi-butikker her heller, men de bruker å ha klær fra Ichi på B-Young på Trondheim Torg. Eventuelt så kan du prøve å ringe Ichi (står vel nummer på nettsiden www.ichi.biz og spørre om de vet hvilke butikker som har den). Hvis det er den grå kjolen/jakken med hette, så er jeg også interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg har svart deg feil lenger oppe, Ephemera. Du spurte om legden på den grå genseren (bilde nummer 3), ikke kjolen på bilde nummer 1 som jeg trodde. Den grå genseren er ikke en kjole, men en cardigan, så den er ikke lang (vanlig genserlengde), men den er kjempedeilig for det! Sorry at jeg leste spørsmålet ditt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lønn i går, så i dag ble det en liten shoppingtur. Det ble litt ma-ha-ting på H&M;

Kremhvite knelange ullsokker

Sorte knelange sokker med litt glitter i

Mørkeblå knelange strømper med hvite prikker og en liten sløyfe bak

To sorte (med mønster i sort) litt tykke strømpebukser

To vanlige hudfargede hipsterstrømpebukser

I tillegg kjøpte jeg en vinåpner og en kjempegrei dings fra Ritzenhoff til å ha oppi vinflasker som er åpnet, men ikke drukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg har svart deg feil lenger oppe, Ephemera. Du spurte om legden på den grå genseren (bilde nummer 3), ikke kjolen på bilde nummer 1 som jeg trodde. Den grå genseren er ikke en kjole, men en cardigan, så den er ikke lang (vanlig genserlengde), men den er kjempedeilig for det! Sorry at jeg leste spørsmålet ditt feil.

Okei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gleder meg kjempemye og prøøver å spare mest mulig penger, selv om ikke det er så lett alltid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke ut om den er like fin i virkeligheten som på bildet, Itla!

Var på jobb i går og tok med meg:

En brun strikket ullgenser (god og varm, for jeg er alltid så frysen).

En sort, vid bomullsnikkers som går inn rett under kneet. Kjempemyk og god, tenkte jeg kunne bruke den til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får sjekke ut om den er like fin i virkeligheten som på bildet, Itla!

Var på jobb i går og tok med meg:

En brun strikket ullgenser (god og varm, for jeg er alltid så frysen).

En sort, vid bomullsnikkers som går inn rett under kneet. Kjempemyk og god, tenkte jeg kunne bruke den til trening.

Tror jeg må skaffe meg en jobb på B-young jeg også, synes de har så mye fint der for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg en helt enkel kremfarget bomullsgenser på Bik Bok, har nemlig funnet ut at jeg trenger litt basisgensere. I tillegg ble det en flaske vin til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt at den ser fin ut, Itla! Jeg gleder meg som en unge til å reise, og i dag har jeg bestilt en style advisor til meg og venninnen min, på Topshop! Skal bli litt spennende og prøve dette....ser bare pengene fly avgårde, hehe....

Har shoppet litt nytt undertøy fra Victorias secret i dag, skal ha skikkelig fornying av undertøyet, haaaater det når det blir sånn utvasket og grått. Her er det jeg kjøpte:

http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...PZZZ&rfnbr=2789

Kjøpte to av bhene, en i rosa og en i beige, og så fire trusre som hører til. Det blir bra!!

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på posten og hentet første ladning undertøy fra Victorias secret, det var kjempefint! Så nå har jeg hatt storopprydning i undertøyskuffen, noe som var deilig. Ut med alt slitt og grått undertøy....

I tillegg kjøpte jeg meg øredobber fra Everday Princess, de er store hengeøredobber i sølv med masse glassperler på. Har halskjedet som hører til fra før, så måtte bare ha øredobbene også, for vi skal i bryllup neste lørdag og da vil jeg være fiiiiiiiiiiiin! Det som er så gøy med smykkene fra dette merket er at hun som regel bare lager et eller noen få like smykker, så de er ganske unike. Se dem på www.everydayprincess.no

Og så var jeg med min kjære og kjøpte dress til ham, men den betalte ikke jeg, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tatt med fra jobb:

Tre basic gensere med rund, utringet hals i kremhvitt, sort og marineblått

En sort strikkegenser med innvevde sølvtråder

En babydollkjole i sort og hvitt med sort silkebånd under brystet

En tights i kremhvitt med gullskimmer i

En marineblå "silke"skjorte

En lang, sort strikkevest

Et kremhvitt midjebelte med gullflekker

En sort, kortermet skjortebluse med sølvstriper

En kremhvit genser med polohals og 3/4ermer og gullstriper

En sort genser med polohals og 3/4ermer og sorte striper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer voldsomt på om jeg skal hive meg på Victor&Rolf-hysteriet på nettet om noen dager, har litt lyst på den røde kjolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...