Gjest Malina Skrevet 2. oktober 2006 #21 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk! Godt å få litt støtte. Har verdens herligste lille gutt, bare synd at jeg skal være så frustert om dagen, får dårlig samvittighet ovenfor lille gutten siden jeg ikke er oppriktig glad om dagen. Men det virker faktisk ikke som han har gjennomskuet meg riktig enda, får han bare gliser og ler når jeg tuller med han. Han sutrer jo aldri! Håper jeg blir i like godt humør som han snart jeg ← Ja, det hadde vært deilig å være like bekymringsløse som små barn. Jeg håper uansett at det ordner seg for deg etterhvert. Ikke noe godt å gå rundt og være frustrert eller lei seg for noe. Ha en fin kveld med gullgutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det hadde vært deilig å være like bekymringsløse som små barn. Jeg håper uansett at det ordner seg for deg etterhvert. Ikke noe godt å gå rundt og være frustrert eller lei seg for noe. Ha en fin kveld med gullgutten! ← Tusen takk Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #23 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg blir så sint så sint så sint. Har lyst til å vri hue av xen. Sendte han mail med mine tanker ang barnedåp og spurte hvordan han ville ha det... Fikk da en dritt mail tilbake med at jeg overkjører han og prøver å få han til å se ut som den store srtygge ulven, jeg var egoistisk og bla bla bla. Prøvde å ringe for å prate med han, men siden han ikke gidder å ta telefonen sendte jeg mld istedenfor hvor jeg skrev at jeg var dritt lei av at han skal prøve å overføre all sin dårlige samvittighet på meg og at jeg håpet det ville være lettere å samarbeide med han i fremtiden pga og at jeg var helt sikker på at vi ikke hadde noen fremtid sammen som kjærester i alle fall. Det er ingen som klarer å få meg så forbanna som det han klarer!!!!!! grrrrr Også må jeg jo være i godt humør ovenfor og leke og tøyse med han selvom jeg bare har lyst til å skrike og åpne en flaske vin eller 8 å drikke meg skikkelig dritings! Det er faen ikke lett dette her. ← Oj, såpass! Kan du ikke si at første fokus nå er barnedåp, og at du ønsker dere skal være enige om hvordan dere gjør ting med den? For det er jo kjempeviktig at dere er enige om hvor den skal være og hvordan den skal foregå. Drikke seg dritings alene er ingen god ide, det vet du. Vi tar noen pils på onsdag og koser oss med de. Tenkte kanskje vi kunne spørre hun som fikk barn først om hun vil være med? Tusen takk! Godt å få litt støtte. Har verdens herligste lille gutt, bare synd at jeg skal være så frustert om dagen, får dårlig samvittighet ovenfor lille gutten siden jeg ikke er oppriktig glad om dagen. Men det virker faktisk ikke som han har gjennomskuet meg riktig enda, får han bare gliser og ler når jeg tuller med han. Han sutrer jo aldri! Håper jeg blir i like godt humør som han snart jeg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 2. oktober 2006 Oj, såpass! Kan du ikke si at første fokus nå er barnedåp, og at du ønsker dere skal være enige om hvordan dere gjør ting med den? For det er jo kjempeviktig at dere er enige om hvor den skal være og hvordan den skal foregå. Drikke seg dritings alene er ingen god ide, det vet du. Vi tar noen pils på onsdag og koser oss med de. Tenkte kanskje vi kunne spørre hun som fikk barn først om hun vil være med? ← Det er umulig å komme gjennom til han. Han føler seg ikke noe klar for barnedåp og skal da prøve å få meg til å få dårlig samvittighet fordi da bare ene dele av familien til god gutten da kommer. Jeg vil jo ikke ha en dåp med bare ene delen av familien. Også kaller han meg egoistisk, det er jo han som er det!!! Har ikke fått noe svar på meldingen jeg sendte han heller! Ja det hadde vært hyggelig om hun som fikk barn først også hadde blitt med. Kunne jo kanskje spurt de 2 andre også selvom de sannsynligvis ikke blir med. Også kan vi jo spørre hun som har termin snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #25 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er umulig å komme gjennom til han. Han føler seg ikke noe klar for barnedåp og skal da prøve å få meg til å få dårlig samvittighet fordi da bare ene dele av familien til god gutten da kommer. Jeg vil jo ikke ha en dåp med bare ene delen av familien. Også kaller han meg egoistisk, det er jo han som er det!!! Har ikke fått noe svar på meldingen jeg sendte han heller! Ja det hadde vært hyggelig om hun som fikk barn først også hadde blitt med. Kunne jo kanskje spurt de 2 andre også selvom de sannsynligvis ikke blir med. Også kan vi jo spørre hun som har termin snart... ← Nå er jo gutten snart fire måneder, men dere kan jo vente til over jul da? Familien hans kommer vel de??? Vil han ikke? Hva med foreldrene hans? Ja, spør du hun med snarlig termin + de andre? Skal jeg spørre hun med det eldste barnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå er jo gutten snart fire måneder, men dere kan jo vente til over jul da? Familien hans kommer vel de??? Vil han ikke? Hva med foreldrene hans? Ja, spør du hun med snarlig termin + de andre? Skal jeg spørre hun med det eldste barnet? ← Familien hans ville helt sikkert kommet, men han skal bare være vanskelig å kjøre meg mest mulig virker det som. Jeg sender en felles melding til alle jeg Hvordan er formen din i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #27 Del Skrevet 2. oktober 2006 Veldig sliten, i går orket jeg ikke reise meg for å spise middag, jeg bare kjente at det orker jeg ikke, så da lot jeg være. Setter meg mye ned i dag også, men har gjort litt i butikken da... Mamma mener jeg bør gå til legen, men jeg ser det an et par dager... Hun spurte også om jeg vil de skal hive ut leieboeren. Jeg sa nei til det. Hadde vært fint å bo der, men man kaster ikke ut folk fordi jeg er treig liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #28 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det ordner seg sikkert med dåpen, gi det litt tid bare Hadde jo sikkert vært moro for søsteren hans å få ta av luen f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 2. oktober 2006 Veldig sliten, i går orket jeg ikke reise meg for å spise middag, jeg bare kjente at det orker jeg ikke, så da lot jeg være. Setter meg mye ned i dag også, men har gjort litt i butikken da... Mamma mener jeg bør gå til legen, men jeg ser det an et par dager... Hun spurte også om jeg vil de skal hive ut leieboeren. Jeg sa nei til det. Hadde vært fint å bo der, men man kaster ikke ut folk fordi jeg er treig liksom... ← Det ordner seg sikkert med dåpen, gi det litt tid bare Hadde jo sikkert vært moro for søsteren hans å få ta av luen f.eks ← Jeg må si meg enig med moren din... Skader ikke å gå til legen i alle fall. Har sendt melding nå, men ikke fått noen svar enda. Folk er treige... Du kan bo hos meg, inntil jeg trenger det ekstra rommet. Ja det var en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #30 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det høres ut som en knallide at jeg flytter ut i gokkeland og bor der i en måned Jeg sa vi kunne leie sammen her til du kjøpte noe her, men neida... Jeg må få skrevet noen jobbsøknader i dag... Har bestemt meg for å takke nei til å jobbe med hun jenta med spesielle behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. oktober 2006 #31 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er så koselig å lese om hvor godt du har det med lille gutten din, selv om det er mye annet rot rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det høres ut som en knallide at jeg flytter ut i gokkeland og bor der i en måned Jeg sa vi kunne leie sammen her til du kjøpte noe her, men neida... Jeg må få skrevet noen jobbsøknader i dag... Har bestemt meg for å takke nei til å jobbe med hun jenta med spesielle behov Vil du ikke bo i gokkeland... Tilbudet står i alle fall ved lag... Kan sikkert klare meg uten det rommet i mer enn en måned også Lykke til med jobbsøkingen. En gammel kollega av meg sendte meg mail i dag. De trengte 2 kontormedarbeidere der hun jobber nå. Jeg fikk beskjed om å sende videre dersom jeg ikke var klar og kjente noen andre som dyktige. Sender deg link på msn jeg så kan du jo se om det er noe... ← Er så koselig å lese om hvor godt du har det med lille gutten din, selv om det er mye annet rot rundt... ← Jeg setter utrolig stor pris på han. Han er så snill og god. Veldig glad for at han er så snill og aldri gråter og sover om natten ellers tror jeg ville vært utslitt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ups svaret mitt til Frysepulver kom vist inni samme klammen med meldingen fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #34 Del Skrevet 2. oktober 2006 Herregud, er du helt nybegynner eller??? Ja, den kan jeg søke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 2. oktober 2006 Herregud, er du helt nybegynner eller??? Ja, den kan jeg søke på ← 2 tidligere kollegaer av meg jobber der og det er 2 av de jeg kom best overens med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #36 Del Skrevet 2. oktober 2006 2 tidligere kollegaer av meg jobber der og det er 2 av de jeg kom best overens med ← Tenkte å ringe dit i morgen, for det står ingenting om hva slags søknad de vil ha... Og hvis jeg ringer slipper jeg kanskje å sende søknad, men blir bedt om å komme en tur Det har ihvertfall skjedd før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #37 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du fått svar fra flere forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte å ringe dit i morgen, for det står ingenting om hva slags søknad de vil ha... Og hvis jeg ringer slipper jeg kanskje å sende søknad, men blir bedt om å komme en tur Det har ihvertfall skjedd før ← Har du fått svar fra flere forresten? ← Hun som du møtte hos meg fikk jo jobb på den måten. Ringte og fikk da beskjed om å komme på intervju... jeg kan jo sende en mail til hun jeg ble tipset av også og legge inn et godt ord om deg Har ikke fått noen flere svar. De 2 jeg ikke har fått svar fra er jo de som fødte sist og jeg tviler på at de kommer, men synes det er dårlig at de ikke kan svare da! Skal jeg spørre din tidligere sjef? Hun er jo studievenninne av meg nå. Hvis du ikke vil det gjør jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #39 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hun som du møtte hos meg fikk jo jobb på den måten. Ringte og fikk da beskjed om å komme på intervju... jeg kan jo sende en mail til hun jeg ble tipset av også og legge inn et godt ord om deg Har ikke fått noen flere svar. De 2 jeg ikke har fått svar fra er jo de som fødte sist og jeg tviler på at de kommer, men synes det er dårlig at de ikke kan svare da! Skal jeg spørre din tidligere sjef? Hun er jo studievenninne av meg nå. Hvis du ikke vil det gjør jeg ikke det. ← Joda, du kan godt be med min tidligere sjef Blir teit å ikke be henne, og hun og jeg er jo venner, og har jo hatt pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 2. oktober 2006 Joda, du kan godt be med min tidligere sjef Blir teit å ikke be henne, og hun og jeg er jo venner, og har jo hatt pause ← Fikk melding av k nå. Hun blir med Hun viste ikke om hun kom til å drikke, men hun kunne bli med iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå