Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #41 Skrevet 25. oktober 2006 Til å begynne med syntes jeg det var litt tamt, men klarte å bli revet med etter hvert.
Meaty Skrevet 28. oktober 2006 #42 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg så programmet for første gang i dag. Hun dama vant jo bare 50 øre! Hun ergrer seg nok grønn for at hun sa nei til deal på 101 000. Jeg likte ikke det med at Sturla måtte ta telefonen hele tiden, og det med koffertdamene var litt harry. Og all klemmingen på deltakeren var overdreven. Sturla Berg-Johansen passet bra som programleder, han virker som en veldig sympatisk og sjarmerende fyr og det er flott at han har kommet seg på bena igjen etter alt han har vært gjennom. Jeg synes det er merkelig at man må på audition for å være deltaker i programmet, jeg kjenner en som var på audition men han ble ikke plukket ut. Har aldri hørt at sånt var tilfellet i et program som stort sett handler om å ha flaks. Hadde det vært kunnskap eller reality hadde jeg skjønt det...
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #43 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg synes hele greia med banken er helt latterlig før det kommer til de siste koffertene. Ingen er dum nok til å si ja til 14 000 når man bare har plukket ut 6 kofferter og har mange summer som ligger langt over Og fortisskrikinga ødelegger gjør jo saken drepende pinlig... Eller synes jeg det er gøy når de trekker ut kofferter, skulle bare ønske de hadde ordne deal or no deal på en annen måte
lille__lulu Skrevet 29. oktober 2006 #44 Skrevet 29. oktober 2006 Det er jo litt spennende, men krever ikke så mye av vinneren akkurat. ← Krever ikke akkurat mye nei, enig i det!! KUN flaks! Men jeg synes det er spennede jeg. Glimrende program for sånne som meg å melde seg på for å vinne penger, jeg som er aaaaltfor dum for Vil du bli millionær!!
Rosenrød Skrevet 29. oktober 2006 #47 Skrevet 29. oktober 2006 Hvor mye var det i den nest siste kofferten?
Søtpotita Skrevet 29. oktober 2006 #48 Skrevet 29. oktober 2006 Hvor mye var det i den nest siste kofferten? ← 50 000 kroner
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #49 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg synes det er merkelig at man må på audition for å være deltaker i programmet, jeg kjenner en som var på audition men han ble ikke plukket ut. Har aldri hørt at sånt var tilfellet i et program som stort sett handler om å ha flaks. Hadde det vært kunnskap eller reality hadde jeg skjønt det... ← Nå skal det jo fungere på tv og. Ikke rart de må ha audition, ville vært rarere uten synes jeg. Det er ikke alle som fenger tvpublikum.
Gjest Vilja :-) Skrevet 30. oktober 2006 #50 Skrevet 30. oktober 2006 Flertallet av deltagerene hittil har iallefall ikke fenget meg. Trekker særlig frem hun Kristiansands-dama, koreansk (?) av utseende. Hun holdt på å vri av seg hendene ustanselig. For ikke å snakke om den irriterende tørkingen av usynlige tårer. Tom. programlederen bad henne indirekte om å slutte å gni seg i øynene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå