Gå til innhold

Deal no deal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syntes dette var et helt utrolig kjedelig program og et elendig konsept, skjelden jeg har sett et så lite givedne "underholdnignsprogram" faktisk... Men det er jo bra for TV2 at noen liker det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så akkurat samme programmet på TV4 og der deala på 375000 også lå det 2,5 mill i kofferten! Stakkars!!!! I Sverige er toppgevinsten 5 mill. Det hadde vært noe det!

Men ganske kjedelig egentlig da - i lengden.

Skrevet

Så ikke på hele, men fikk med meg siste deltaker -og syntes det var drepende kjedelig og fullstendig poengløst. Og kunne de ikke kommet opp med et norsk navn? Tror nok jeg vil finne noe bedre å gjøre neste lørdag...

Skrevet
Så ikke på hele, men fikk med meg siste deltaker -og syntes det var drepende kjedelig og fullstendig poengløst. Og kunne de ikke kommet opp med et norsk navn? Tror nok jeg vil finne noe bedre å gjøre neste lørdag...

Det var bare en deltaker, vi brukte en time på å se ham vinne de pengene. Synes ikke det var noe spenning i programmet i det hele tatt jeg...

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Fikk ikke akkurat puls over hvilemodus av å se på programmet, men det var gøy å observere hvordan deltageren lot seg rive med av atmosfæren (publikum) og kjørte løpet (nesten) ut. Han travet rundt lik bokseren i ringen. Antiklimaks da han trakk seg før innhold i siste koffert ble kjent. Teit konsept med alle disse vertinne-damene dog.

Gjest Primula
Skrevet

Jeg liker dette programmet! Synes det er moro med noe annet enn alle disse kunnskapsprogrammene. Her handler det kun om gambling og flaks.

Sturla gjorde en god figur som programleder synes jeg. Og han mannen som var med var jo ganske artig da... :)

Ang. koffertdamene: på svensk tv har det vært menn noen ganger også.

Skrevet

Jeg hadde gitt meg på 1,2, men jeg hadde nok holdt på så lenge, for liiiitt gambler er man jo :ler:

Skrevet

Jeg er prisipielt i mot den typen "underholdning" (ikke at jeg kan fatte hva som er underholdnede med det, da..)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kven seier nei til eit sikkert beløp på 351 000, eller gambling mellom 300 000 og 400 000?!

Skrevet

Jeg hadde nok tatt pengene, men det hadde jeg gjort på 70 000 eller hva det var og. Og 31 000. :ler:

Skrevet

Har ikke sett den norske utgaven av dette programmet ennå, men syntes i alle fall den utenlandske var litt underholdende.

Skrevet
Jeg syntes dette var et helt utrolig kjedelig program og et elendig konsept, skjelden jeg har sett et så lite givedne "underholdnignsprogram" faktisk...

Enig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Må skru av lyden hver gang noen skal velge deal/no deal jo! Alle drittungene sitter å skriker så jævlig! :frustrert:

Skrevet

Enig...

Skrevet

Hvordan gikk det med han som var med i forrige program?

Skrevet

Han sa tok dealen når han hadde 511000 og det var bra, for i kofforten hans lå en liten sum(500 eller 1000 tror jeg)

Beste programmet på lenge, og Sturla er jo bare helt :wow: da.

Skrevet

Min mening?

Helt OK underholdningsprogram å sitte og sløve til, på en lørdag kveld (er jo ikke noe "annet" å se på TV på denne tiden).

Men de kunne godt ha valgt en norsk tittel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...