Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Deal no deal nå, og det er jo bare flaks det kommer an på.

Det er jo litt spennende, men krever ikke så mye av vinneren akkurat.

Hva synes dere om showet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm, vet ikke jeg. Sitter og ser på med et halvt øye og vel..... ? Kanskje ikke det spenstigste tv-showet jeg har sett i mitt liv?

Skrevet

He he, håper han ender opp med 50 øre! :Hehe:

Neida, syns det var litt spennende eg, men man må ha bra med flaks da!!

Skrevet

Litt spennende nå ja! Han måtte jo vært dum hvis han takket ja til sist deal på litt over 200000...?!

Skrevet

han fikk nå en god slump penger allikevel da, var spennende dette!!

Skrevet

Selvfølgelig er det for det meste flaks, det er jo gamling i stor stil. Men veldig artig og spennende på slutten der!

Må forresten si at Sturla Berg-Johansen var en veldig bra programleder, likandes fyr!

Skrevet

Hvor mye fikk han? Jeg måtte se på Tufte-reprisa så jeg fikk det ikke med meg.

Skrevet

Synes det var oppfriskende med noe annet enn tjue-på-dusinet-spørsmålsprogrammer a la vil du bli millionær. Herlig spennende og veldig bra programleder! :wow:

Skrevet

Var greit underholdende, men var litt teit at han måtte ringe til banken og få vite summen slik, virket litt merkelig synes jeg.

Sturla var flink ;)

Skrevet

skulle ønske han gikk for den nest siste dealen, det hele var ganske surt, jeg ble skremmende engasjert :ler::ler:

Skrevet

1,2, og ja, det hadde jeg og gjort. Men jeg hadde deala før og jeg, er ingen gambler.

Skrevet
1,2, og ja, det hadde jeg og gjort. Men jeg hadde deala før og jeg, er ingen gambler.

Jeg og hadde dealet lenge før han kom opp i 1,2 tror jeg.

Helt grei lørdagsunderholdning. Jeg kommer nok til å se det neste lørdag og, for det ble spennende på slutten.

Skrevet
Hvor mye fikk han? Jeg måtte se på Tufte-reprisa så jeg fikk det ikke med meg.

Han deal'a på på ca 700000, sto da mellom 10 000 og 1,5 mill. Var 1,5 mill i hans koffert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...