Gjest Embla s Skrevet 19. januar 2003 #1 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva er ditt drømme-møbbel? Jeg ønsker meg en Le Corbesiur, samt et utrolig stilig spisestue bord fra Tannum, husker ikke hva det heter, men det har klaffer som kan slåes ut i hvert hjørne, I full størrelse blir bordet8-kantet. I midten kan man velge innfelt plate i stål eller sten. Ben er også valgfritt. Kan ev ha en sokkel midt under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #2 Del Skrevet 19. januar 2003 Jo det skal jeg fortelle deg: Lazy Boy-reclineren som bl.a. er i Friends. Fant den på en møbelbutikk her oppe, og fallt her for den. Koster 15.000.-, men likevel!! En annet merke jeg har forelsket meg i, er "Italian House". Kom over en 2+3 skinnsofa, farge sort. Gjett om det var himmel på jord å falle ned i en sånn en. Oioioioioi!!!!! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. januar 2003 #3 Del Skrevet 19. januar 2003 Mitt drømmemøbel er et gammelt bondeskap til kjøkkenet. Et sånt med plass til henge opp bestikk og sånt... Har desverre ikke råd til et ekte, så sambo skal snekre en kopi til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anita77 Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Caliente... Hvilken møbelbutikk fant du Lazy Boy-reclineren ? Den ser jo bare sååå deilig ut da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 Jønsson i Tromsø. Kostet visst 17.000 eller noe, men utstillingsstolen kunne man få for 15.000.- Gjett om den skal kjøpes ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå