Aquarius Skrevet 19. januar 2003 #1 Del Skrevet 19. januar 2003 Eminem is saying goodbye to Hollywood...Iallefall i følge Dagbladet. Som trofast Eminem-fan er håper jeg at Dagbladet tar feil! http://www.dagbladet.no/kultur/2003/01/19/359093.html Jaja...Jeg får kose meg med de gode gamle CDene hans, det kommer jo kanskje ikke flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. januar 2003 #2 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg sørger med deg. Håper (og tror) at det bare er tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2003 #3 Del Skrevet 19. januar 2003 Huff, da. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Kjedelige saker det her, hvis det stemmer, men tviler ganske mye på at vi hørt det siste fra Eminem. Tror ikke at en mann med så mye talent bare kan legge opp sånn helt uten videre. Hvis det stemmer at han har gått tilbake til eks-kona, så er han kanskje ikke forbanna nok til å være kreativ for øyeblikket. :blunke: Men det kommer nok... Dessuten tror jeg at Eminem kan gjøre mye bra for "Shady-familien" sin. Mange spennende navn der. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette var dårlige nyheter. Velger fornektelsesmetoden jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. januar 2003 #6 Del Skrevet 20. januar 2003 Så hyggelige nyheter Takler hverken fyren eller musikken hans, og blir veldig glad dersom han rolig og stille forsvinner fra TV/radio og media generellt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. januar 2003 #7 Del Skrevet 21. januar 2003 Så hyggelige nyheter Takler hverken fyren eller musikken hans' date=' og blir veldig glad dersom han rolig og stille forsvinner fra TV/radio og media generellt.[/quote'] Fordelen hvis man ikke liker en artist/kunstner er jo at man kan velge å slå av TV/radio eller bytte kanal! Man kan også velge å ikke lese artikler som omhandler vedkommende og ikke gå på konserter. Ulempen for de som kan like en artist/kunstner som legger opp er vi ikke kan få tak i noe nytt materiale og kun må nøye oss med det som allerede er utgitt (ikke at det er så dårlig da...) I hope you see my point... Det finnes mye musikk jeg ikke liker, uten at jeg henger meg opp i det allikevel... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 22. januar 2003 #8 Del Skrevet 22. januar 2003 Synes at Eminem er en stor artist, og at han velger å bygge opp andre artister ogo band er jo kjempebra. Han forsvinner jo ikke ut av musikkindustrien av den grunn, og hvis han vil utvikle seg selv, more power to him. Kanskje han er lei av all kontroversialitet, og vil bli tatt mer seriøs i bransjen. Og til alle som sørger; det er jo slettes ikke umulig med et comeback etter en stund, det er jo ofte det skjer..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 :cry: Trist :cry: Kan ikke være sant det da???? Nei, han får ikke lov, sant a' jenter? Musikkverdenen blir ikke den samme uten han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 For min del så gjør det ingenting om han legger opp. Jeg liker ikke musikken hans likevel, så. Men nå skal vi ikke alltid tro på det som står i avisa heller da..Tror ikke vi har hørt det siste fra den fyren der.. Eneste låta jeg liker med han er den der med "f*** you Debbie.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 Couldn't care less...!!! .....har aldri forstått Eminem-hysteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2003 #12 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg liker ikke og misliker ikke Eminem.. Samme for meg egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 18. februar 2003 #13 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg leste det :o MEN tror ikke på det. Siden han skal visst gifte seg igjen med xkona, må det nok komme opp noe dritt :blunke: . Og etter super jobb i 8 mile, tror jeg nok ikke det er det siste vi har sett til han på den fronten :D I tilegg har jeg hørt at 8 mile 2 skal komme :kgsmil: Krysser fingrene, får håpe det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 18. februar 2003 #14 Del Skrevet 18. februar 2003 Ta det med ro, dette er nok enten A: et PR-jippo B: han kommer tilbake som sinnatagg når han skiller seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå