Gå til innhold

Ekte kjærlighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vakkert Sissan. Kan være godt å finne frem på dager da barnet kanskje ikke er fullt så elskelig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vakkert Sissan. Kan være godt å finne frem på dager da barnet kanskje ikke er fullt så elskelig. :)

:ler: Skjønner ikke hva du snakker om ;)

Fikk god nytte av det faktisk - hun ble febersyk samme kveld. uten at jeg skjønte det - hun var bare pottesur... Siden jeg hadde skrevet ned dette, holdt jeg litt lenger enn jeg normalt ville gjort uten å bli sint. :)

Skrevet
:ler: Skjønner ikke hva du snakker om ;)

Fikk god nytte av det faktisk - hun ble febersyk samme kveld. uten at jeg skjønte det - hun var bare pottesur... Siden jeg hadde skrevet ned dette, holdt jeg litt lenger enn jeg normalt ville gjort uten å bli sint. :)

Det er jo det som er ekte kjærlighet, at den tåler sånt. Og det er derfor hun kan tillate seg å bli så sur, fordi hun vet at du er der uansett. Det er det de sier til meg i hvert fall. Og det hjelper å tenke på av og til.

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

ja tenk på alle de barna som ikke har mødre som tenker og føler det slik dere...ser noen svarer at dere mødre er heldige, men det er også barna som har slike mødre. en gang vil jeg adoptere et barn som ikke har en mor som har slike tanker fordi hun ikke kan el har mulighet. det synes jeg er det største av alt. ikke få mitt eget barn, men hjelpe et el to som allerede har kommet og som ikke har vært så heldig :)

Skrevet
ja tenk på alle de barna som ikke har mødre som tenker og føler det slik dere...ser noen svarer at dere mødre er heldige, men det er også barna som har slike mødre. en gang vil jeg adoptere et barn som ikke har en mor som har slike tanker fordi hun ikke kan el har mulighet. det synes jeg er det største av alt. ikke få mitt eget barn, men hjelpe et el to som allerede har kommet og som ikke har vært så heldig  :)

Adopsjon ut fra ideologi er flott. Men å elske barnet sitt er like stort og flott uansett om det er biologisk ditt barn eller adoptert. Vet ikke hva som trer inn når man er i et mor/far-barn forhold. Men det er ekte kjærlighet, og jeg er overbevist om at det har lite med videreføring av gener å gjøre.

Og tanken om at barna også er heldige er et aspekt jeg ikke helt har tenkt på. Takk for at du bragte det inn :) , for det er jo sant. Ikke alle barn er så heldige å oppleve betingelsesløs kjærlighet, dessverre. Kanskje er datteren min like heldig som meg.

Skrevet

Tusen takk!!! var godt å lese, og skal huskes i vanskelig stunder;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...