Gå til innhold

Hva med å dominere gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til blir jeg i et litt spesielt humør og da vil jeg dominere. Dessverre så taklet ikke eksen det. Ble faktisk ikke noe sex i det hele tatt. Jeg turde aldri å gjøre det igjen. Avvisningen svei. Ikke var han noe særlig dominant heller. Tror vi var ganske likeverdige i senga.

Har hatt sex med en venn senere og der var det full tenning. Rå og dominant. Faktisk begge veier, men mest han. Han likte når jeg tok for meg. Det var bare så herlig. Ble råtent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til D`Arc.

Hva liker du å gjøre eller hvordan dominerer du?

Skrevet
Nei, ikke i det hele tatt. At jenta dominerer virker så teit.

Jeg er jente da og tenner på omvendt, mannen dominerer.

Det er flere som gir uttrykk for det samme som du her skriver. Lurer på om det kan ha noe med vår oppdragelse å gjøre. Er det ikke slik at vi oppdras ofte til å se på mannen som den sterke og dama som den svake? Kanskje ikke så bevisst lenger, men jenter skal man liksom beskytte. Jeg er gutt, så sånn er jeg oppdradd. Kvinner og barn først, hvis det er en katastrofe. Er det ikke slik? Kanskje dette rollebildet sitter så godt i oss at vi ikke tenker særlig over det. Hvorfor skulle eller så mange av dere jenter si at det virker teit og rart at jenter dominerer? Dominering og underkasting er vel kulturelt og noe vi er opplært til. Tror ikke det er genetisk.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Kommer vel alt an på hva som ligger i å "dominere."

Hjemme i husstanden vår kan hun gjerne være sjefen underveis i akten, men samtidig ønsker hun av og til å være schäfern. Jeg vil anta at slik variasjon ikke er uvanlig, uten at dominansordet føles helt naturlig å bruke.

Skrevet (endret)
Til D`Arc.

Hva liker du å gjøre eller hvordan dominerer du?

Holder han fast (ofte i håret), dytter han ned o.l. Jeg synes det er mer spennede enn at han alltid skal være den dominante.

Endret av d'Arc
Skrevet

Må si meg enig med d'Arc, det er gøy og dominere..

Som oftest får man jo en sterkere reaksjon på det og..

Skrevet
Det er flere som gir uttrykk for det samme som du her skriver. Lurer på om det kan ha noe med vår oppdragelse å gjøre. Er det ikke slik at vi oppdras ofte til å se på mannen som den sterke og dama som den svake? Kanskje ikke så bevisst lenger, men jenter skal man liksom beskytte. Jeg er gutt, så sånn er jeg oppdradd. Kvinner og barn først, hvis det er en katastrofe. Er det ikke slik? Kanskje dette rollebildet sitter så godt i oss at vi ikke tenker særlig over det. Hvorfor skulle eller så mange av dere jenter si at det virker teit og rart at jenter dominerer? Dominering og underkasting er vel kulturelt og noe vi er opplært til. Tror ikke det er genetisk.

Jeg tviler ikke på at det hovedsaklig er kulturelt betinget. Men det er fysiske forskjeller som kan spille inn også. Menn har f. eks. generelt høyere testosteronnivå enn damer.

Skrevet
Er det noen jenter som tenner på det å være den dominante? Kommandere og ydmyke mannen uten nødvendigvis å påføre smerte. Gjøre som dere har lyst til og ikke gi mannen orgasme før dere er 100% fornøyd og tilfredse.??

Nei, overhodet ikke. Jeg har ikke et eneste dominant gen i kroppen. Her i huset er det mannen som styrer showet i sengen og jeg får kjørt meg hver gang :sjarmor:

Skrevet

Det er faktisk ganske digg å være dominerende. :sjarmor: Det gir meg ikke så mye fysisk, men psykisk, derimot. Ganske sexy å være sjef over noen som adlyder alle mine ønsker. Og det er digg å bare ta for seg. Dessuten er det tillfrdstillende på en annen måte: Jeg føler meg fri fra det tradisjonelle kjønnsrollemøsnteret i senga, og det er er en veldig fin og befriende følelse - for begge parter. :)

Å være underdannig er vel det jeg tenner aller mest på forøvrig, det gir meg mest fysisk.

Variasjon er bra. :sjarmor:

Skrevet
Det er faktisk ganske digg å være dominerende.  :sjarmor: Det gir meg ikke så mye fysisk, men psykisk, derimot. Ganske sexy å være sjef over noen som adlyder alle mine ønsker. Og det er digg å bare ta for seg. Dessuten er det tillfrdstillende på en annen måte: Jeg føler meg fri fra det tradisjonelle kjønnsrollemøsnteret i senga, og det er er en veldig fin og befriende følelse - for begge parter.  :)

Å være underdannig er vel det jeg tenner aller mest på forøvrig, det gir meg mest fysisk.

Variasjon er bra.  :sjarmor:

Variasjon er bra, og rollespill er morosomt. Jeg liker også begge veier. Har bestandig vært den aktive og dominante, det er først de siste 2 årene at jeg har oppdaget rollespill.

Skrevet

Ja takk begge deler. Jeg er nok mest dominant, men har de siste par årene også insett at jeg kan finne mye nytelse i å bli dominert også.

Hva jeg gjør kan variere veldig, fra en så enkel ting som til å ta initiativet og bestemme hva vi skal gjøre, holde fast/binde han fast, blindfolde han, plutselig sette meg over hodet hans når han har lagt seg og "tvinge" han til å slikke meg etc. Han liker det ;)

Skrevet

Sikkert best å bare gjøre det, i og med at vi vet at menn besøker og betaler bordeller for å bli dominert av herskerinner med lær og pisk. Menn ønsker sin gamle mor tilbake, og da betaler de for å bli dasket på.

Tåpelige menn. Bra det finnes kvinner i verden, ellers hadde det bare blitt tull.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Det er faktisk ganske digg å være dominerende.  :sjarmor: Det gir meg ikke så mye fysisk, men psykisk, derimot. Ganske sexy å være sjef over noen som adlyder alle mine ønsker. Og det er digg å bare ta for seg. Dessuten er det tillfrdstillende på en annen måte: Jeg føler meg fri fra det tradisjonelle kjønnsrollemøsnteret i senga, og det er er en veldig fin og befriende følelse - for begge parter.  :)

Det synes jeg høres så bra ut! Ikke helt fornøyd med at tenningsmønsteret mitt passer så godt sammen med gammeldagse kjønnsrollemønstre. (Lest Martine Aurdals kapittel i RosaProsa? Kjente meg igjen der....)

Menmen, det viktigste er jo å ha bra sex! :sjarmor:

Skrevet
Det synes jeg høres så bra ut! Ikke helt fornøyd med at tenningsmønsteret mitt passer så godt sammen med gammeldagse kjønnsrollemønstre. (Lest Martine Aurdals kapittel i RosaProsa? Kjente meg igjen der....)

Menmen, det viktigste er jo å ha bra sex!  :sjarmor:

Nei, har ikke lest.

Viktigste er å ha bra sex, ja. ;)

Skrevet

Eg og lika å dominere!

og å bli dominert.

men da må det være når eg har sex med nåken eg kjenne og stola på..

Skrevet

Å leke med Dominans og underkastelse er gøy med den rette personen. Bare kjemien er riktig er det herlig å leke at jeg er en gudinne, eller en streng frøken eller noe annet artig noe :sjarmor:

Jeg er veldig forsiktig med å underkaste meg. Jeg takler ikke å bli ydmyket, men spanking, biting og andre former for fysisk stimulans er deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...