Gå til innhold

Hva med å dominere gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen jenter som tenner på det å være den dominante? Kommandere og ydmyke mannen uten nødvendigvis å påføre smerte. Gjøre som dere har lyst til og ikke gi mannen orgasme før dere er 100% fornøyd og tilfredse.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det har mye å si hvordan leken foregår.

Skrevet

Jeg er gutt, det forsto du sikkert. Har lest litt om damers fantasi om hore, voldtekt osv. Det er nok en del menn som også har tilsvarende fantasier om ydmykelse og følelsen av ikke å ha kontroll og det å bli "utnyttet". Det jeg tenker på er rollespill hvor dama er dominerende og mannen er hennes "leketøy". Det kan være at man blir kommandert til å slikke helt til dama er fornøyd, om det er 1 eller flere orgasmer er opp til dama. Forlange at mannen skal klæ seg som ei "horete dame" og kanskje strippe osv. Piske og daske, klemme litt på baller osv. Men alt skal handle om at dama skal ha nytelse og være fornøyd, først da kan dama kommandere når og hvor mannen kan sprute. Eventuelt hva er dere damer kunne tenke dere å kommandere/tvinge en mann til? Hva har dere lyst til å se, gjøre og prøve?

Skrevet

Som gutt kunne jeg godt tenke meg å oppleve en litt sterk og klar dame for å si det slik. Kunne godt tenke meg å være dominerende selv så jeg går vel litt "begge veier" om det kan sies slik.

Forøvrig synes jeg tråden om jentefantasier har vært veldig interessant å lese - kanskje er det flere gutter jenter som også vil hive seg på denne tråden her :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Synes det er turn-off å være dominant. Prøvde en gang, og spurte han hvodan i alle dager han gadd å gjøre det med meg :ler: Men han skjønner heller ikke hvordan jeg kan like å la meg herses med på den måten heller da, så det er vel en smaksak.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg tenner ikke på det... Har prøvd, men det føltes bare rart.

Har hørt at det er mange menn som liker å dominere, og mange menn som liker å bli dominert. Mens det er mange kvinner som liker å bli dominert, men ikke så mange som liker å dominere. Så det er en slags mismatch der ute. Vet ikke om det stemmer, da ;)

Skrevet

Jeg liker både å dominere og bli dominert. Men detaljene holder jeg for meg selv. :)

Skrevet

Hei jeg er gutt som elsker å bli dominert. Jeg har en madam som forlanger masasje av føtter, rygg og nakke i times vis. Må kle meg som ei hore (dameklær) og gjøre som hun befaler. Ofte som belønning får jeg ris på rompa og ballene. Hun digger å knulle meg i rompa og viser ingen nåde. I går natt var hun i et merkelig hummør. Jeg må stå foran henne i stua og kle av meg til stringtrusa. Hun ville se meg ronke. Jeg ronke foran henne og tv`n i 2 timer, til slutt kommanderte hun meg til å legge meg ved hennes føtter og legge mine ben så lang bak nakken min som mulig. Hun var snill og hjalp meg å holde ben. Nå skal du sprute hore, rett i munn din. Det er eneste mulighet du har i dag for å sprute. Ronk og sprut munn din full.

Gjest Rilokiley
Skrevet

Jeg tenner litt på det hvis mannen tenner mye på det. Min kjære tenner ikke på det, ergo så tenner ikke jeg på det heller. Så sånn er det.

Skrevet

Tror ikke mange damer liker å være sjefen !! Sorry

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. At jenta dominerer virker så teit.

Jeg er jente da og tenner på omvendt, mannen dominerer.

Gjest Gjest_Pixie_*
Skrevet

Jeg liker best at mannen er sjefen!

MEN kjæresten min kunne godt tenke seg at jeg var litt "streng" med ham.. så da får jeg vel prøve tenker jeg, selv om jeg synes det er litt vanskelig.....

men jeg liker å gi ham all den nytelsen jeg kan!

Hvis noen har noen tips mottas de med takk. Tror ikke vi vil ta det så langt, bare litt mer at jeg skal bestemme hva som skal skj og være litt streng.

Gutter: Holder det å fortelle hva jeg vil han skal gjøre med meg og seg selv??

Skrevet

Tjaaa.. kommer jo litt an på.

Kan jo godt henne litt "straff" ved feilskjær fra hans side også kan gjøre piffen. Litt ris, litt ydmyking kanskje...

Max ydmyking må jo være om du tar han i stumpen med en strap-on.

Er det mange damer her som ville gjort dette om mannen ville?

Skrevet

Det han mener er at du har kontrollen. Han følger din ordre og det vil si at du kan gjøre og be om hva du vil. Kommander han til å gi deg nytelse, det er noe vi gutter elsker. Så når du er fornøyd er han fornøyd. Til slutt gir du han "frekke blikk" og sier at nå er det din tur. Be han gjøre ting med seg selv. Snakk nedsettende og ydmykende og gjør ting du har lyst til. Et eksempel kan være å ta på sorte hansker fordi du ikke vil ha no griseri på deg. Legg vekt på at han ikke får sprute før du gir tilatelse... Du kjønner fort hvordan han ønsker det. Helt sikkert.

Skrevet

Bruk en hårstikk rundt ballene hans. Klapps forsiktig nå og da. Godis.

Skrevet

Hvor mange gutter her har fått dildo i rompa, og likte det?

Skrevet

Svar til: Tjaaa.. kommer jo litt an på.

Kan jo godt henne litt "straff" ved feilskjær fra hans side også kan gjøre piffen. Litt ris, litt ydmyking kanskje...

Max ydmyking må jo være om du tar han i stumpen med en strap-on.

Er det mange damer her som ville gjort dette om mannen ville?

Jeg er villig til å prøve alt iallefall en gang dersom kjæresten min tenner på dette!!!!

Skrevet

Vel.. I utgangspunktet liker jeg vel ikke noe særlig å være den som dominerer. Jeg synes det blir så teit og "påtatt".

X-n min ga aldri noe særlig utrykk for at han ville jeg skulle dominere, før en gang vi hadde vært på fest. Både jeg og han var passende full, og jeg ville ha sex! Jeg var kanskje litt brå, tok tak rundt halsen på han (det liker han), ga han et kyss og ba han om å gå på soverommet, med "sint-stemmen". Der "strippet" jeg, men han fikk ikke ta på meg. Så rev jeg av han klærne og slengte han på senga. Jeg ba han om å gjøre litt forskjellig, sånne ting som han egentlig ikke liker noe særlig, før han fikk litt oppmerksomhet. Det lyste av øynene hans og jeg jeg tror ikke jeg har sett han så kåt før! Der og da var det helt greit, fordi han så åpenlyst tente på det, men det er ikke noe jeg går rundt og ønsker å gjøre..

Vel.. Hva var poenget med min lille historie? Jeg aner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...