Gå til innhold

Kondomene som ligger løst på Kondomeriet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg fikk meg type fleipa more mi engang med at hun skulle prikkehull på kondomene på nærbutikken.. :ler:

Hun skulle spart seg bryet, for kondomen den sprakk den! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege etter at jeg sluttet med p-piller for mange år siden. Hun var veldig opptatt av at jeg måtte beskytte meg under sex, og sa jeg måtte forsikre meg om at kondomene jeg brukte var patente.

Hennes forslag var å fylle dem med vann før bruk.

Slike leger utdannes ikke lenger, hun var et gammelt skinn. Som sikkert moret seg over mitt sjokkerte ansiktsuttrykk etter tipset hennes :wink:

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Å gud bedre!

Var hu av den generasjonen som brukte de, vaska de, rulla de sammen med potetmel og brukte dem på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jobbet på Kondomeriet, og kan garantere at det er absolutt den siste tanken man har når man jobber der!

Så du trenger ikke være redd for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en venn av meg jobbet på bensinstasjon fikk vite at han som hadde jobben før han hadde fått sparken da det ble oppdaget at han hadde moret seg med å stikke hull i kondomer. Aner ikke hvordan fikk det til med plasten osv. men han fikk det nå i hvert fall til. For den saks skyld så er det ikke sikkert at alle reagerer på at det ikke er plast på pakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...