Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. januar 2003 #1 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva hvis personalet der har det morsomt etter stengetid og stikker hull på alle sammen? Kan man saksøke dem hvis man finner ut at det er hull i dem før man bruker dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. januar 2003 #2 Del Skrevet 19. januar 2003 Viste ikke at det var morsomt å stikke hull på kondomer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. januar 2003 #3 Del Skrevet 19. januar 2003 Kanskje noen liker tanken på å øke befolkningsveksten i Norge? Kan jo være..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. januar 2003 #4 Del Skrevet 19. januar 2003 Du mener at de har ideologiske hensikter med denne stikkingen? :o Ok, da så........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. januar 2003 #5 Del Skrevet 19. januar 2003 Åh, herregud.. Jeg lurte bare på hva man kan gjøre hvis de gjør noe slikt, og man finner det ut. Ikke det at jeg tror at de gjør det, altså.. (Selv om jeg ikke kjøper de løst likevel, vil ikke ta noen sjanser.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 19. januar 2003 #6 Del Skrevet 19. januar 2003 Det fødes altfor lite barn i Norge i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. januar 2003 #7 Del Skrevet 19. januar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 19. januar 2003 #8 Del Skrevet 19. januar 2003 Huff, skummel tanke! Hehe- tenk de blikkene du hadde fått om du kom rasende inn på kondomeriet og anklagde dem for å stikke hull i kondomene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2003 #9 Del Skrevet 19. januar 2003 Du vil vel "kjenne" de små "stikkehullene"? Ikke det at man går rundt og tar på kondomene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. januar 2003 #10 Del Skrevet 19. januar 2003 Man kan jo eventuelt blåse de opp før bruk og se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. januar 2003 #11 Del Skrevet 19. januar 2003 Interessant tanke egentlig................. Litt kjedelig dersom de skulle glemme det og selv benytte seg av en og ende opp med gonore ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 19. januar 2003 #12 Del Skrevet 19. januar 2003 Så vi bør alle være forsiktige når de lanserer det nye kondomet med "naturlige hull"..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. januar 2003 #13 Del Skrevet 19. januar 2003 Hehe Jeg ser det for meg.. Fem gravide kvinner stormer inn på Kondomeriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. januar 2003 #14 Del Skrevet 19. januar 2003 Var det ikke en av John Irvings mange romanfigurer som stakk hull i kondomer og solgte dem etterpå? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. januar 2003 #15 Del Skrevet 20. januar 2003 Mener å huske at "The World According to Garp" tok opp en sånn problemstilling, ja Vibeke. Men jeg husker ikke helt hvordan det gikk fore seg - lenge siden jeg har lest boken nå. Elsker John Irving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 20. januar 2003 #16 Del Skrevet 20. januar 2003 Ville dere likt å føde flere barn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #17 Del Skrevet 20. januar 2003 Mener å huske at "The World According to Garp" tok opp en sånn problemstilling Det stemmer det Tristessa- en utrolig bra og ikke så rent lite morsom bok. Men for å holde oss til saken- jeg kjøper ikke kondomene som Kondomeriet selger i såkalt løsvekt nettopp pga. det er lett for andre å fikle med dem. Jeg kjøper kun kondomer i forselget pakning. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #18 Del Skrevet 20. januar 2003 Milla Quincampoix: Synes jeg har lest opptil flere ganger der du nevner at du ikke kan bli gravid, men har brukt både p- sprøyte, p- piller og kondom som prevensjonsmiddel.. Hva er hensikten med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #19 Del Skrevet 20. januar 2003 Milla Quincampoix: Synes jeg har lest opptil flere ganger der du nevner at du ikke kan bli gravid, men har brukt både p- sprøyte, p- piller og kondom som prevensjonsmiddel.. Hva er hensikten med det? Jeg kan bli gravid med er født med store misdannelser i forplantningsorganene slik at en graviditet alltid vil feste seg utenfor livmoren, noe som er livsfarlig. Jeg skal inn til sterilisering om kort tid, gleder meg til endelig å få det unnagjort slik at jeg slipper å være så panisk med prevensjon (har fast kjæreste). Jeg tar graviditetstest ofte og passer ellers nøye på. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 22. januar 2003 #20 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg for min del savner et skikkelig prøverom på Kondomeriet - for å se om varene passer... :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå