Gå til innhold

Kondomene som ligger løst på Kondomeriet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hva hvis personalet der har det morsomt etter stengetid og stikker hull på alle sammen?

Kan man saksøke dem hvis man finner ut at det er hull i dem før man bruker dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤_Fairytale_¤

Åh, herregud..

Jeg lurte bare på hva man kan gjøre hvis de gjør noe slikt, og man finner det ut.

Ikke det at jeg tror at de gjør det, altså..

(Selv om jeg ikke kjøper de løst likevel, vil ikke ta noen sjanser.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, skummel tanke! Hehe- tenk de blikkene du hadde fått om du kom rasende inn på kondomeriet og anklagde dem for å stikke hull i kondomene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Interessant tanke egentlig.................

Litt kjedelig dersom de skulle glemme det og selv benytte seg av en og ende opp med gonore !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Mener å huske at "The World According to Garp" tok opp en sånn problemstilling, ja Vibeke. Men jeg husker ikke helt hvordan det gikk fore seg - lenge siden jeg har lest boken nå. Elsker John Irving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Mener å huske at "The World According to Garp" tok opp en sånn problemstilling

Det stemmer det Tristessa- en utrolig bra og ikke så rent lite morsom bok.

Men for å holde oss til saken- jeg kjøper ikke kondomene som Kondomeriet selger i såkalt løsvekt nettopp pga. det er lett for andre å fikle med dem. Jeg kjøper kun kondomer i forselget pakning.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla Quincampoix:

Synes jeg har lest opptil flere ganger der du nevner at du ikke kan bli gravid, men har brukt både p- sprøyte, p- piller og kondom som prevensjonsmiddel.. Hva er hensikten med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla Quincampoix:  

Synes jeg har lest opptil flere ganger der du nevner at du ikke kan bli gravid, men har brukt både p- sprøyte, p- piller og kondom som prevensjonsmiddel.. Hva er hensikten med det?

Jeg kan bli gravid med er født med store misdannelser i forplantningsorganene slik at en graviditet alltid vil feste seg utenfor livmoren, noe som er livsfarlig.

Jeg skal inn til sterilisering om kort tid, gleder meg til endelig å få det unnagjort slik at jeg slipper å være så panisk med prevensjon (har fast kjæreste). Jeg tar graviditetstest ofte og passer ellers nøye på.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Jeg for min del savner et skikkelig prøverom på Kondomeriet - for å se om varene passer...

:o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...