Gå til innhold

shop until I drop....


Millis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der ja.. eier ikke tålmodighet. Men med ENKLE ting og en god symaskin går det såvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt navnestempel, slik at jeg slipper å stryke inn navnene i alle klærne.. Er litt usikker på om det virker - men på noe gjør det vel..

Hm.. angrer kanskje litt allerede..

tekstil stempel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, skulle eg. til oslo i jobbsammenheng men skulle ikke likevel . Jeg hadde allerede planlagt en liten shoppingtur i mellom slagene :(

Lille vinkelsko eller logo shopping

Store HM

Andre skobutikker eller det jeg kom over

og Mac på glassmagasinet.

buhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt navnestempel, slik at jeg slipper å stryke inn navnene i alle klærne.. Er litt usikker på om det virker - men på noe gjør det vel..

Hm.. angrer kanskje litt allerede..

tekstil stempel

DET VAR GENIALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg på Oslo city og fikk med meg en del klær fra det rosa merket på HM (trend, eller gold heter det) Dyrere enn vanlig hm, men utrolig stilige ting.

En brun ulljakke med hvite prikker (går rett tilbake igjen, da jeg så ut som en amerikaner fra 80 tallet)

En sort kjole med folder i skjørtet og litt empireliv med belte. Beholder denne,

Beige strikkekjole med sløyfe i livet, avbildet i Costume. Beholder denne.

Kremhvitt skjørt med gulltråder i. Vidt og går til knærne med belte i livet. Det er jeg utrolig usikker på. Det er UTROLIG fint. Men har jo ingen topper som passer til og er usikker på hva. Hvis noen vet hvilket skjørt jeg mener kom gjerne med anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på Oslo city og fikk med meg en del klær fra det rosa merket på HM (trend, eller gold heter det) Dyrere enn vanlig hm, men utrolig stilige ting.

En brun ulljakke med hvite prikker (går rett tilbake igjen, da jeg så ut som en amerikaner fra 80 tallet)

En sort kjole med folder i skjørtet og litt empireliv med belte. Beholder denne,

Beige strikkekjole med sløyfe i livet, avbildet i Costume. Beholder denne.

Kremhvitt skjørt med gulltråder i. Vidt og går til knærne med belte i livet. Det er jeg utrolig usikker på. Det er UTROLIG fint. Men har jo ingen topper som passer til og er usikker på hva. Hvis noen vet hvilket skjørt jeg mener kom gjerne med anbefalinger.

Har ikkje fått med meg dette rosa merket, eg.. Men trur eg veit kva jakke det er snakk om og den er ganske fin (trur ei på Dagsrevyen har den? :klø: ).

Og den strikkekjolen er også fin, dersom det er den eg trur det er :)

Er veldig nysgjerrig på det kremhvite skjørtet med gulltrådar i! Det høyrest utruleg fint ut. Kva kosta det? Det er jo fint med fargerike toppar til det kanskje? No er eg litt usikker sidan eg ikkje har sett skjørtet...vil sjå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjedelig at jeg ikke får vist bilde! Det er så penslig i seg selv at jeg innbiller meg at man må bruke jordtoner for at det hele ikke skal skrike. Kosta 498,- på oslo city

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det jobbreise til Oslo igjen. Denne gangen med overnatting, så da tenker jeg at jeg får mer enn ti min på Oslo city. Kjedelig at det er kun her som er oppe om kvelden.

Skal handle litt på HM for ei veninne

For meg selv vil jeg ha

en tykk genser

tykke strømpebukser

Lange ullsokker

Noe til å ha til det hvite skjørtet med høyt liv og gulltråder. Kanskje en tettsittende skjorte? Hm... kanskje de i kassen vet hva som passer til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Oslo. Skal til Oslo på mandag og tirsdag igjen. Denne gangen hadde jeg en hel suite!! for meg selv på Karl Johan Norlandia. Denne gangen blir det mer en budget overnatting på thon (men dobbelrom ihvertfall for meg selv).

Anyway.

Kjøpte en nydelig strikket topp i aform fra trend linjen fra HM. Den har silkekrave som munner ut i en sløyfe på toppen og har ermer som går til albuen. Den er så anvendelig at den kan pyntes både ned og opp.

På wedins kjøpte jeg disse skoene til jul

sølvsko

samt at jeg kjøpte esprit semskede mørkebrune støvletter med rund tå og mørk kilehæl. Disse var så diskre at de kan brukes til det meste.

Endret av Millis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å byttet inn det hvite skjørtet med gulltråder inn i en sort jakke halvlang fra HM som jeg kan bruke til kjoler og skjørt. Den har rund krage og litt puffermer, innsvingt og litt rynker bak. Lik den som har folder i baken, men uten foldene som gjør rompa svær!

Det var bare det at lommen inni var revna så jeg drar ned på mandag og får litt rabatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På osloturen kjøpte jeg:

Kjøpte en sort kjole med perler rundt halsen og rundt ermene i 50-60 talls stil i trend linjen til HM

Hentet to par bukser for en veninne og får en anti age behandling Phyto peel tror jeg det er, hudpleie i gjentjeneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På osloturen kjøpte jeg:

Kjøpte en sort kjole med perler rundt halsen og rundt ermene i 50-60 talls stil i trend linjen til HM

Den er nydlig, er en av mine fovoritter

Hentet to par bukser for en veninne og får en anti age behandling Phyto peel tror jeg det er, hudpleie i gjentjeneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vært å byttet inn det hvite skjørtet med gulltråder inn i en sort jakke halvlang fra HM som jeg kan bruke til kjoler og skjørt. Den har rund krage og litt puffermer, innsvingt og litt rynker bak. Lik den som har folder i baken, men uten foldene som gjør rompa svær!

Var det ei litt tjukk jakke? Kva kosta den? Eg eeelskar puffermar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ei litt tjukk jakke? Kva kosta den? Eg eeelskar puffermar!

Ja det er ei litt tykk jakke, har mye ull i seg. Kosta 598,- (fikk avslag på 100 kr og betalte selv 498,-siden foret i den en lommen var hull i, men lett å sy og det var jo innvendig så det kan man jo ikke se!..)

Endret av Millis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du den sorte kjolen til Miracl3?

Jeg tenkte jeg kan også ha smale jeans under i jobbsammenheng for å dresse den ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag skal vi ta turen til Ikea. 7 timers kjøretid på en dag (tid tur retur)

Vi kjøpte baderomsinnredning der frontene var hvite folie. Kom hjem og alle sammen er turkise!!!! Derfor må vi på byttetur.

Det blir sikkert til at jeg peller med meg noe smått og:

Baderomsmatte

dukkeservice til lillejenta vår

2 stk øser trenger jeg...

Kanskje noen julegaver hvis vi finner noe tøft noe tilfeldig?

Gøy å kikke er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...