Gå til innhold

shop until I drop....


Millis

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg sko...

Har lenge vært på utkikk etter et par støvletter som er helt enkle uten masse dilldall og gode å gå i, jeg har deponert på disse støvlettene

De ser skikkelig syntetiske ut på bildet, men er utrolig fine i virkeligheten, ekte skinn og..

Og så hadde jeg lyst på et søtt par mary janes å sose rundt i:mary janes

Endret av Millis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kom et par Nike Shox i posten, grå og rosa som er greie på tur. Har en liten baby så får prøve å få til noen lange trimturer med vogn.

Dessuten kom øyenkremen fra stri vectin i posten, mannen skulle opp å hente den - men arrgh - fikk ikke hentet den ut siden den var rekommandert... Nyttet ikke med å si at han var gift med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi planlagt jentetur til oslo i slutten av november.

Da skal jeg innom HM (gold serien som ikke de har her), og Zara ihvertfall.. Noen andre som har noen tips om butikker i bogstadveien og omegn man bare måå innom hyl ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom et par Nike Shox i posten, grå og rosa som er greie på tur. Har en liten baby så får prøve å få til noen lange trimturer med vogn.

Hvor kjøper du shox på nettet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittbutikker i Bogstadveien:

-HM beauty box, har utelukkende strømper/sokker/undertøy og smykker. Maaaasse undertøy til fine priser!

-Kemt (Ligger nederst i hegdehaugsveien, fantastisk samling av dyrt og billig)

-Koma (Ligger i Tatlerbygget samt litt lenger ned i gaten, rett ved utestedet Odeon), jeg liker best den i Tatlerbygget, der må man lete litt etter godsakene, den lenger ned er mer oversiktlig, men ikke fullt så morsom å kikke i syns jeg.

-Make up store (inngang industrigata) har alt man måtte ønske og begjære av sminke.

-Oasis i hegdehaugsveien er også verdt et besøk

-Lille Vinkel Sko er jo et must

-Corso Como for å drømme seg bort i skohimmelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittbutikker i Bogstadveien:

-HM beauty box, har utelukkende strømper/sokker/undertøy og smykker. Maaaasse undertøy til fine priser!

-Kemt (Ligger nederst i hegdehaugsveien, fantastisk samling av dyrt og billig)

-Koma (Ligger i Tatlerbygget samt litt lenger ned i gaten, rett ved utestedet Odeon), jeg liker best den i Tatlerbygget, der må man lete litt etter godsakene, den lenger ned er mer oversiktlig, men ikke fullt så morsom å kikke i syns jeg.

-Make up store (inngang industrigata) har alt man måtte ønske og begjære av sminke.

-Oasis i hegdehaugsveien er også verdt et besøk

-Lille Vinkel Sko er jo et must

-Corso Como for å drømme seg bort i skohimmelen..

ååå så gøy, tusen takk for supre tips! Nå gleder jeg meg bare ennå mer! (tror nesten jeg må stikke av litt fra jentegjengen og bare gå å drømme meg litt vekk der...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt vinterstøvler til storejenta på to. Kjøpte dem i fjor også og var veldig fornøyd, så hvorfor betale mer?

Her er dem:

Brunlige vinterstøvler

også kjøpte jeg slipesett til mannen (delgave i bursdagen..) men det gidder jeg ikke linke til..

Ja og bleier og nan... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært i byen og shoppet gave til mannen. Han driver å snubler ned trappene, slik at han mente at tøfler kan redde livet hans.

schollsko med ullfilt ble valget.

Høres kanskje litt kjipe ut, men de var faktisk litt kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine Mary Janes! Sånne har eg og lyst på :) Når det gjeld dongeriskjørt som rekk til knea, så kjøpte eg eit i litt utvaska svart dongeri på HM for to veker sidan. Litt sånn A-forma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Mary Janes! Sånne har eg og lyst på :) Når det gjeld dongeriskjørt som rekk til knea, så kjøpte eg eit i litt utvaska svart dongeri på HM for to veker sidan. Litt sånn A-forma.

takk! får ta meg en tur...! så sant ikke det blir barnehage streik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet

en genser kjole fra hm jeg ikke finner bilde av men den er grå og v utringet i akryl strikk

1 tynn sort genser til å ha under kortarmede kjoler

1 tynn grå ....

1 lysebrun polo til samme formål

4 par strømpebukser i ull, to av dem i ribb fra Cubus i fargene kremhvit, beige, grå og sjokoladebrun

En trang drainpipes jeans som går i sort fra Voice of Europe

En skikkelig søt t skjorte i litt bluseform fra JC i brun med blomster på.

Endret av Millis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kule stoffer! Hvor mye koster frakt og sånt? Her i Oslo kjøper jeg alltid stoff i "innvandrerbutikkene", de har mye billig og bra, men ikke fullt så tøffe mønstre som det med giraffene, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt dusj..

Dusjkabinett

Tilbud på Bademiljø, så nå må vi bare få malt og få opp den nye baderomsinnredningnen fra Ikea, så blir det levelig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...