Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 I løpet av sommeren gik jeg ned 10 kilo. Fram til sist søndag gjensto fremdeles 2 kilo før idealvekta var i havn, men hadde stått stille lenge. Tenkte grundig over det jeg har lest om kropp i hvilemodus og tok en sjokolade. Og det har jeg gjort hver kveld. Og vekta har begynt å gå nedover igjen... Nå var vel ikke poenget å si at man blir slank av sjokolade, men at det er viktig å ikke spise for lite. Og det er helt sikkert bedre å finne disse kaloriene i andre næringsmidler enn sjokolade. Men akkurat denne uka har det vært en utrolig ok måte å gå ned i vekt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 Hørtes bra ut! Tror du har rett i det med nok kalorier og om du inntar dem i form av sjokolade en stund er sikkert helt ok, ihvertfall er det veldig godt! Gratulerer med flott resultat også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå