Gå til innhold

Tips til julebord i Oslo?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra opplegg for julebord i Oslo? Gjerne med en slags forestilling først og mat etterpå, eller et sted med levende musikk.

Vi har alltid feiret julebord på et eller annet hotell, men det begynner vi å bli lei av nå.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anita_*

Hva med å komme seg ut av Oslo-gryta? Gjerne med overnatting ett eller annet sted..Er massevis av steder som har knallbra opplegg rundt det!

(Prøver å overtale sjefen min at det er en god ide)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Aker Brygge er det en thailandsk restaurant som heter YaYas. De serverer nydelig (og billig mat) i helt spesielle omgivelser. De har innredet stedet slik at man sitter i en slags jungel, med både langbord og båser. Innimellom slår de av alt lyset og setter på "regntid" :-D De har kanskje andre effekter der også som ikke jeg har opplevd enda. YaYas er en populær restaurant til å ha selskap i, som f.eks julebord.

Og, hvis dere vil på en forestilling i tillegg, hvorfor ikke kombinere det med en tur på Latter som er rett borti gata?

Det er et julebord JEG kunne tenke meg å være med på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl
Ved Aker Brygge er det en thailandsk restaurant som heter YaYas. De serverer nydelig (og billig mat) i helt spesielle omgivelser. De har innredet stedet slik at man sitter i en slags jungel, med både langbord og båser. Innimellom slår de av alt lyset og setter på "regntid" :-D De har kanskje andre effekter der også som ikke jeg har opplevd enda. YaYas er en populær restaurant til å ha selskap i, som f.eks julebord.

Og, hvis dere vil på en forestilling i tillegg, hvorfor ikke kombinere det med en tur på Latter som er rett borti gata?

Det er et julebord JEG kunne tenke meg å være med på!  :ler:

Signerer denne. Jeg ville også kommet på dette julebordet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallsmanns er visst veldig populært, men jeg har alltid droppet tilstelninger der, tror ikke det er min greie bare... Men Latter ville jeg mer enn gjerne vært på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på noen spenstige julebord, men jobber også sammen med mange andre "unge". Det kommer jo litt an på hvor åpne de andre er for nye impulser.

Dere kan jo sjekke med noen eventbyråer som er vant med å lage julebord, de sitter ofte på mange spennende forslag. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer den på å komme seg ut av den trege og lite varierte Oslo-gryen.

Hva med transport frem og tilbake til Asker, Bærum, Drammen?

Eventbyråer er så mangt...ikke alle med like god kvalitet. Hva med selv å ringe til f.eks. en resturant og spørre om de kan tilby pakker/opplegg?

Har dere en god pott avsatt til julebord, hva med å først ordne til en kosnert eller teater, med aperetif i pausen, for så middag og fest ute?

Kanskje med en oppmodning om at nordmenn ikke behøver ta av som om det var deres siste harrydag på jord, men at året, og neste, sikkert vil by på flere hyggeanledninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marita_*

Vi har også hatt diskusjonen her på jobben om hva slags julebord vi skal ha i år.

Ble til slutt enige om at vi ønsker å kombinere det med en liten konferanse, og derfor legge det langt utenfor Oslo gryta.

Blir derfor en 2 dagers tur til ett sted i Østfold, der vi har litt konferanse på dagen, morsomme aktiviteter på ettermiddagen, julebord på kvelden og frokost dagen derpå. Ble ikke veldig ille pris pr pers, inkl buss t/r jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallmans er utrolig kjekt hvis det er spredt aldersgruppe på de ansatte.

Samboeren min sitt firma (mest unge folk) koste seg der, og mannen var overrasket over showet. Han var lunken til hele greia før han dro, og kom hjem som en omvendt mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Apropos julebord, office-parties osv. i forbindelse med julen osv. Noen som har noen tips til program utenom selve maten? Fra stort til smått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har sikkert bedret seg :) ikke så veldig heldig med medieomtalen i fjor, så hvis det er like ille i år gidder vel ingen å dra neste år igjen... skulle man tro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...