Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Når eg såg den crasy komikaren rasa rundt i eletrisk stol på tv tenkte eg kult! Men tenker dere det samme eller blir dere skeptisk?Kan dette øke fremmedfrykten?
doodles Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg lo så tårene sprutet da han fortalte om autografene. Men jeg fikk ikke med meg resten av innslaget, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Hvorfor skulle dette skape fremmedfrykt? Med mindre han meier deg ned med stolen sin, mener jeg?
Gjest #Spidergirl# Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Der kom det ein gjest ja , hehe ehm det eg tenker på er at han gjekk jo ganske langt av og til ( kan vera i andre sine auger) Sånn alla, skal eg vise deg hvordan du taklar ein som sitter i rullestol som anntaster deg eller sånn men i følge meg var det drit morsomt. Men du har jo ikkje lyst å bli forbundet med han viss folk meiner at det han gjere er helt psyko fordi at han går for langt. Håper alle ser humoren. Man kan jo tenke at folk kan bli skeptiske. Men eg gleder meg til neste gongen
Colargol Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Blir nok ikke akkurat mer skeptisk (er klokere enn som så ) Men generellt så liker jeg ikke Rikets Røst, -programmet er slitsomt! Litt sånn "ja, jeg forstår at dere KAN kødde med alle uten å skape trøbbel, men er det virkelig nødvendig?"
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Liker ikke (synes ikke morsomt, og blir av og til støtt) av lytehumor. Ser ikke det morsomme i at noen sitter i rullestol, selvom jeg er klar over at dette er en fiktiv "person" så liker jeg det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Liker programmet, men akkuratt når det gjelder innslaget med denne handicappa personen, så sitter latteren litt fast i halsen.
Orestes Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Liker ikke (synes ikke morsomt, og blir av og til støtt) av lytehumor. Ser ikke det morsomme i at noen sitter i rullestol, selvom jeg er klar over at dette er en fiktiv "person" så liker jeg det ikke. ← Nå var jo personen og funksjonshemmingen ekte nok, da. Situasjonene derimot.. Jeg lo godt av karateinstruksjonene, ja.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Det sier vel mer om hvor overhøflige vi nordmenn er. Holdt på å le meg ihjel over han stakkaren som faktisk teipet ned ørene sine "for sikkerhets skyld".
snøfnugg Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har en sterkt cp rammet sønn og jeg ler meg skakk av han fyren. Han er jo bare konge jo!
Minien Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg syns "Rikets røst" og Otto Jespersen generelt drar ting for langt hva humor gjelder. Av den grunn syns jeg heller ikke programmet er det spor morsomt. Hva skjedde med uskyldig humor?
Gjest snikkelora Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg lo av dette... Og mannen som har cp, han lo han òg.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Det var kjempemorsomt i dag, har ikke sett det før. Lo så jeg fikk vondt i magen, enda jeg var sliten og i generelt dårlig humør i dag. Det er jo ikke lytehumor når fyren selv er funksjonshemmet. Synes det er en kul kontekst.
Scapa Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Synes også det er morsomt!! Artig å se noen av dem som er med på disse "sketsjene" (uten å vite det) sine fordommer!! Bra at det er litt forskjellige personer som er utegående reportere i Rikets Røst
Snasen Skrevet 10. oktober 2006 #17 Skrevet 10. oktober 2006 De fleste klarte nok å ta dette med humor. Eller med en klype salt eller pepper. Til og med han ene pasienten fikk jo latterkrampe.
Gjest Dolce Skrevet 13. oktober 2006 #18 Skrevet 13. oktober 2006 Elsket tannlege-snutten! ← Jeg lo så tårene rant av den episoden.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #19 Skrevet 13. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134086
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Han er gøy! Jeg tror det er de med størst fordømmer som ikke liker dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå