Gå til innhold

Prinsessens ønskedrømmer


Prinsesse på erten

Anbefalte innlegg

Denne helgen sprengte jeg virkelig budsjettet. Fant drømmejakka på Diesel. Den er en lilla dobbeltspent ulljakke.  :sjarmor:

Denne høyrest fin ut :) Me like purple!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå kjøpt parfyme til min søster i bursdagsgave. Den er ny og heter Pure Crystal (Versace)og er ganske frisk. Da blir hun nok glad. Og så skal hun få hele serien av Babyline produkter til babyer. Hun skal føde om kort tid... :) Jippi! Jeg skal bli tante. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå kjøpt parfyme til min søster i bursdagsgave. Den er ny og heter Pure Crystal (Versace)og er ganske frisk. Da blir hun nok glad. Og så skal hun få hele serien av Babyline produkter til babyer. Hun skal føde om kort tid...  :) Jippi! Jeg skal bli tante.  :sjarmor:

Gratulere med å bli tante :) Det er godt å handle til andre enn seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med å bli tante :) Det er godt å handle til andre enn seg selv :)

Tusen takk :)

Fantastisk å endelig ha en liten en å kjøpe små søte dille-ting til. Huff, er redd dette kommer til å gå hardt utover lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Så hyggelig med nyttårsønsker! Godt nytt år til alle dere også.

Har hatt en kjempefin jul. Og gjett hva: Jeg fikk kåpa :hoppe::hoppe::hoppe: Jeg ble så utrolig glad, for jeg hadde egentlig glemt den litt..... Trodde jeg skulle få noe helt annet. Deilig å bli overrasket.

Fikk forresten disse buksene også. Heldige meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe om mine innkjøp og ønskedrømmer. Har vært superblakk etter julen - og er vel det ennå. Så jeg har liksom lagt shopping litt på hyllen. Men noe har det blitt på meg den siste måneden.

Vi har investert i denne lampen fra Secto design. Vår er hvit. Den henger så fint og dingler fra taket på gjesterommet. Utrolig fint lys fra den!

Fant meg dessuten en knallfin Nolita jakke på salg til 50%. Den er i sort bomull. Litt dongriinspirert, med knallfin innsving. Masse fine detaljer. Den er kanskje litt i trangeste laget....., kan ikke ha så veldig mye under :sjenert: . Men det får være en sommerjakke. Den satt rett og slett for bra til å ikke å kjøpes.

Endret av Prinsesse på erten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Like før jul (før alle pengene forsvant :forvirret: ) kjøpte jeg meg denne lua. Veldig søt. Synes forresten den lille vesken på denne linken er veldig fin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vårens moter hentet fra Kiman sin hjemmeside:

"Hovedfargene for våren er hvitt, brunt, beige og blått. Innimellom kan du finne litt rosa, armygrønt og aprikos. Svart er som alltid med; på bl.a. drakter og yttertøy". KRISE! Jeg kler ingen av disse fargene. Jeg er "vinter" etter fargeanalysens prinsipper og ser virkelig helt jævlig ut i slike sarte farger. Jeg får vel kle meg i sort og blått, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trålet jeg en haug med nettsider for å se litt på vårens mote. Huff, huff :tristbla: Synes det ikke var noe særlig fint hos noen av mine yndlingsdesignere....

MEN, jeg fant hva vårens investering skal bli: En veske fra By Marlene Birger. Den heter Snopi og er i café latte farget skinn. Den ligger som nr. 30 under Bags på denne linken. Drømme, drømme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, jeg fant hva vårens investering skal bli: En veske fra By Marlene Birger. Den heter Snopi og er i café latte farget skinn. Den ligger som nr. 30 under Bags på denne linken. Drømme, drømme....

Den var lekker! Jeg og vil ha... :)

Vet du hvor mye den koster? Regner ikke med at den er billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...