Gå til innhold

Prinsessens ønskedrømmer


Prinsesse på erten

Anbefalte innlegg

Da er min første dagbok i gang her på KG.... Ikke dårlig.

Kanskje dagboken kan få meg til å planlegge kjøpene mine litt mer. I det siste har jeg kjøpt hva enn jeg har kommet over uten tanke for at jeg ikke har så mye som matcher fra før... Også typisk meg å kjøpe klær som jeg har fem nesten like av i skapet hjemme. Hm..., ikke bra.

I denne dagboken skal jeg samle ideer. Og så skal jeg tillate meg å drømme litt om de før jeg faktisk kjøper de. Da føles alt så mye bedre. Og så unngås forhåpentligvis bomkjøp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett litt rundt etter støvletter. Sorte med lav/middels hæl. I fjor kjøpte jeg meg et par brune som hadde altfor høye hæler til at jeg kan gå noe særlig i de. Mannen kaller de bare "dustestøvlettene". Men de er innmari lekre da... :sjarmor: Men da er liksom det behovet dekket.

Disse vurder jeg:

Klassiske med litt hæl

Litt ridestøvelaktig

Helt klassiske

Vanskelig, men jeg heller litt mot de siste. De er nemlig foret med saueskinn. Tenk så deilig å ikke fryse på beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen drømmer går faktisk i oppfyllelse. Disse stolene er nå bestilt til spisestuen. I såpebehandlet eik og med mørk brunt skinnsete. Og så har vi bestilt et bord av en svensk designer som heter Håkan Johansson. Bordet heter slitz. Fant ingen side å linke til.

Kan takke foreldre og svigerforeldre for at drømmen går i oppfyllelse De ga oss dette i bryllupsgave. Snille foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag var jeg på LilleVinkel for å sjekke ut overnevnte støvletter. Jeg har nå iallefall lært meg at bildene på hjemmesiden deres kan være mildt sagt misvisende. Ingen av de støvlene jeg så på nettet var noe særlig fine i virkeligheten. Mens disse støvlettene - som jeg ikke likte på nettet - var kjempefine. Så derfor endte jeg opp med de. Ikke var de blant de dyreste heller :)

Endret av Prinsesse på erten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det litt småshopping på Gardermoen. Hadde vært i Helsinki på jobbtur. Kjøpte meg ny mascara - YSL som er min absolutte favoritt. Og så ble det en flaske med bodylotion fra Biotherm :) Lurer dessuten litt på om jeg skal droppe Clinique pudderet mitt og begynne med Kanebo isteden... Hmmmm, har brukt Clinique veldig lenge nå og gamle vaner er vonde å vende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst glemt å skrive at jeg kjøpte dette beltet på lørdag. Det drunket visst i gleden over nye støvletter. Uansett kjempefornøyd med beltet. Veldig fint utenpå lange gensere ... og ikke minst den fine sorte Filippa kjolen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

I går kjøpte jeg meg en rutete ullbukse på H&M. Knallrød :) Finner den ikke på hjemmesiden. Blir skikkelig fin med sorte høye hæler og en fin sort topp. Og så ble det selvfølgelig litt truser, basic topper og strømpebukser også.

Og så ble det en høyhalset genser med tversoverstriper i grønt, rosa og brunt. Supersøt. Finnes heller ikke på hjemmesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en litt tykk dobbeltspent utejakke i ull. Huff, så vanskelig å finne noe fint :grine: Det meste er i sort, og sorte jakker har jeg nok av. Jeg har lyst på rød, blå eller grønn. Vil ikke ha belte i livet. Noen med gode tips? Jeg har sett på Filippa, Bruuns Bazaar og Tiger uten å finne noe.

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juleshopping.

Siden jeg skal være bortreist i 3 uker i november og desember må jeg nesten begynne å tenke litt på julegaver. Dette har jeg så langt tenkt:

Søster: Gavekort på spa. Hun føder i januar. Parfyme.

Mannen til søster: Kokebok med sauseoppskrifter.

Sønn til mannen til søster: ? Høre hva han ønsker seg. Han er 7 år.

Mamma: Boka Drageløperen. Superundertøy.

Pappa: Superundertøy.

Mannen: Noe sykkelutstyr?? Han er helfrelst....

Venninne 1: Gaveabbonement på matbladet Maison Mat og Vin.

Venninne 2: Bilde av henne og kjæreste (utrolig fint bilde som jeg har tatt) i en søt ramme.

Onkel til mannen: En bok?

Liten ting til resten av vennegjengen: Hjemmelaget konfekt.

Ellers så skal mine foreldre, bestemor samt mannens foreldre få et album med de beste bildene fra vårt bryllup. Vi har fått alle bilder venner og familie tok, så det er npk å velge mellom. Og bestemor som ikke kunne være tilstede i bryllupet skal få et bilde av oss å henge på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet noen kjempefine vinterstøvletter fra Timberland (Av alle ting :overrasket: Liker vanligvis ikke tradisjonelle Timerland sko) Så de i butikkvinduet til signaturbutikken i Parleet, men finner de ikke på hjemmesiden deres...

De er høye, foret med noe varmt og digg materiale og har snøring foran. Finnes i semsket lys brun og mørk brunt skinn. Dette er støvlene for de skikkelig kalde dagene :) De hadde faktisk også noen fine sko til mannen. Han er skikkelig sær når det gjelder sko og synes det meste innen vintersko er urkjedelig. Men jeg tror absolutt han vil like disse. Potensiell julegave????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen sprengte jeg virkelig budsjettet. Fant drømmejakka på Diesel. Den er en lilla dobbeltspent ulljakke. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg meg et høyhalset grønnstripete genser og en grønn ullkjole på Vero Moda. Brukte gavekortet jeg har hatt liggende i lang stund, så det kostet meg ingenting :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...