Gå til innhold

hen er sexy som f... det er det "vi liker"

Gjest fyren

Anbefalte innlegg

hei

Er en gutt som sliter veldig mye med damer, jeg er rundt 170cm høy, ser bra ut og er ikke den typisek "A4" typen. Har en kamerat på 27 som er litt større enn meg, har samme type utseende (langt hår og typisk metalkar). Ute på byen så faller alle damene pladask for han, og jeg klarer virkelig ikke å dra damer. Når han kommer så faller absolutt alle damene for han.

Spurte en venninne for litt siden hva damene liker med han og hun sa bare at han er sexy som faen, at han har en væremåte som er helt uimotståelig. Han bruker dem, puler dem og kaster dem rett etterpå. Hva er så uimotståelig med en slik en? også er han arrogant. (jævlig allright mot meg og rører aldri damene han ser jeg har noe pågang med) men uansett så går de til han.

Jeg ser bra ut, og damene går en del bort til meg. Men når de hilser på han så faller de pladask for han med en gang. Jeg vet ikke mer hva jeg skal gjøre, jeg blir så fortvila over at han alltid ligger høyere på rangen enn meg på damelistene.

Vet ikke hva jeg gjør feil siden damene alltid synes synd på meg og plutselig er jeg liksom bare "søt". Det er akkurat som om damene syns jeg er ekkel iforhold til han når de ser han/legger merke til han. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen fortvilet gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Jeg ville garantert likt deg i stedet ;)

De sleazy metalgutta med dametekke går jeg rett forbi. Menn med dametekke betyr alltid trøbbel - ikke får du ha fyren for deg selv, og i stedet for at man kan diskutere metal over en halvliter eller fem, så er det alltid noen jenter som kommer bort og avbryter.

Vel - gjesten over har vel rett. Det beste alternativet er å slutte å gå ut med ham....

Ellers regner jeg ikke med at du ønsker svaret "det blir tidsnok din tur". Er det noe du gjør som er annerledes enn det kompisen din gjør? Spanderer han øl på damene, og du ikke? Er han mer fysisk (klemmer damene osv), mens du ikke er det?

Har du noen venninner som kan introduserer deg til sine venninner uten at kompisen din er til stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville garantert likt deg i stedet ;)

De sleazy metalgutta med dametekke går jeg rett forbi. Menn med dametekke betyr alltid trøbbel - ikke får du ha fyren for deg selv, og i stedet for at man kan diskutere metal over en halvliter eller fem, så er det alltid noen jenter som kommer bort og avbryter.

Vel - gjesten over har vel rett. Det beste alternativet er å slutte å gå ut med ham....

Ellers regner jeg ikke med at du ønsker svaret "det blir tidsnok din tur". Er det noe du gjør som er annerledes enn det kompisen din gjør? Spanderer han øl på damene, og du ikke? Er han mer fysisk (klemmer damene osv), mens du ikke er det?

Har du noen venninner som kan introduserer deg til sine venninner uten at kompisen din er til stede?

jeg gjøre ikke så veldig mye akkurat. Jeg spanderer ikke drinker på damer og det gjør ikke han heller, det er bare noe som han gjør så de faller for fluer. Han sier til meg at han gir faen i damer så kommer de, men det må da være noe mer enn bare å gi faen?. Han er veldig nøye på klesstilen sin da, og han kler seg alltid veldig harmonert og "classy" uten å se ut som en bærumsnobb.

Jeg kler meg heller ikke ille, men er noe mindre nøye på mitt eget utseende enn han (dog jeg stusser og steller håret mitt annenhver måned og går alltid i rene klær).

Jeg er vel mer i bakgrunnen og kanskje litt mer "ensom" og "stille" enn det han er. Jeg er ikke like god på å innlede samtaler med jenter og jeg er nok litt kresen på damene på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
jeg gjøre ikke så veldig mye akkurat. Jeg spanderer ikke drinker på damer og det gjør ikke han heller, det er bare noe som han gjør så de faller for fluer. Han sier til meg at han gir faen i damer så kommer de, men det må da være noe mer enn bare å gi faen?. Han er veldig nøye på klesstilen sin da, og han kler seg alltid veldig harmonert og "classy" uten å se ut som en bærumsnobb.

Jeg kler meg heller ikke ille, men er noe mindre nøye på mitt eget utseende enn han (dog jeg stusser og steller håret mitt annenhver måned og går alltid i rene klær).

Jeg er vel mer i bakgrunnen og kanskje litt mer "ensom" og "stille" enn det han er. Jeg er ikke like god på å innlede samtaler med jenter og jeg er nok litt kresen på damene på byen.

Det at du er den tause kompisen i bakgrunnen har nok mye av skylden - utadvente mennesker har det med å trekke andre til seg som fluer, både på det romantiske og det vennskapelige plan.

Du kan jo se litt kynisk på det - det er jo ikke sikkert de ser på ham som noe annet enn flørtemateriale og et ons, men nå vet jeg jo ikke hva du er ute etter. De jentene som er ute etter en potensiell kjæreste vil nok se forbi en utagerende festløve, for å si det sånn.

Uansett - jeg tror ikke det er utseendet det kommer an på, men hvordan man oppfører seg. Å ta initiativet til en prat, eller spandere en drink kunne kanskje være en ide? Men nå vet jeg ikke om det er noe som faller naturlig for deg.

Men når du først kommer i prat med en dame, så er det jo det å holde henne varm som er kunsten. Prøv å være oppriktig interessert i det hun snakker om og det hun driver med, og forsøk å finn noe å snakke om som dere begge er interessert i. Det pleier å funke fett som faen på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du er den tause kompisen i bakgrunnen har nok mye av skylden - utadvente mennesker har det med å trekke andre til seg som fluer, både på det romantiske og det vennskapelige plan.

Du kan jo se litt kynisk på det - det er jo ikke sikkert de ser på ham som noe annet enn flørtemateriale og et ons, men nå vet jeg jo ikke hva du er ute etter. De jentene som er ute etter en potensiell kjæreste vil nok se forbi en utagerende festløve, for å si det sånn.

Uansett - jeg tror ikke det er utseendet det kommer an på, men hvordan man oppfører seg. Å ta initiativet til en prat, eller spandere en drink kunne kanskje være en ide? Men nå vet jeg ikke om det er noe som faller naturlig for deg.

Men når du først kommer i prat med en dame, så er det jo det å holde henne varm som er kunsten. Prøv å være oppriktig interessert i det hun snakker om og det hun driver med, og forsøk å finn noe å snakke om som dere begge er interessert i. Det pleier å funke fett som faen på meg  ;)

hihi, om det blir for ille så krøller jeg meg bare sammen og gjemmer meg bak håret mitt. hihihi *homer simpson latter*. Neida. Fra spøk til alvor

Hehe jeg må bli litt mer utadvent og vise litt mer interesse hos damene. Skal prøve mitt beste;) i første omgang er jeg nok ute etter et ligg da det begynner å bli ei stund siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*
hihi, om det blir for ille så krøller jeg meg bare sammen og gjemmer meg bak håret mitt. hihihi *homer simpson latter*. Neida. Fra spøk til alvor

Hehe jeg må bli litt mer utadvent og vise litt mer interesse hos damene. Skal prøve mitt beste;) i første omgang er jeg nok ute etter et ligg da det begynner å bli ei stund siden;)

Da er det jo bare å kopiere kompisen din sin fremgangsmåte og kjøre på ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Du mener sleazy, eazy without getting cheezy?

:ler:

Tja, hvis det ser ut til å virke for ham, så hvorfor ikke?

Personlig tror jeg du scorer bedre hvis du demper litt på sleazy, og fokuserer på utadvent og hyggelig - men det er kanskje akkurat det som ligger i "without getting cheezy" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tja, hvis det ser ut til å virke for ham, så hvorfor ikke?

Personlig tror jeg du scorer bedre hvis du demper litt på sleazy, og fokuserer på utadvent og hyggelig - men det er kanskje akkurat det som ligger i "without getting cheezy" ;)

jupp å være slesk ligger liksom ikke helt i personligheten min. Jeg er mer gentleman, men samtidig litt badass;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til fyr:

cluet er at du må gi litt faen med det mener jeg ikke være å drittsekk eller noe, men stresse litt ned og nyte tilværelsen. Flørt og vær litt leken, men av og til er det greit å trekke seg litt tilbake. Ikke fokuser så mye på at du MÅ ha deg dame, bare vær kule deg. Det å være avslappet rundt jenter (spesielt vakre) er en treningssak. Neste gang du skal ut på byen/fest skal du ut med mentaliteten at du lever for øyeblikket, du er tilstede nå. Legg merke til kompisen din, han er avslappet rundt damer. Det er det han mener med å gi faen.

Snakk til damer som om de skulle vært "kompiser", vær oppriktig interessert i hva de sier. Hør etter! Samtidig er det viktig at du flørter og er småfrekk sånn at du ikke havner i vennefellen (evig problem for oss).

Du virker litt ung, skal love deg at ting blir bedre jo eldre du blir og jenter ser etter litt andre ting etterhvert.

- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg tror det muligens er den "Hvorfor får ikke jeg daaaameeee" som skremmer vekk. Usikkerhet ju know.

Men hallo, prøv videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Er en gutt som sliter veldig mye med damer, jeg er rundt 170cm høy, ser bra ut og er ikke den typisek "A4" typen. Har en kamerat på  27 som er litt større enn meg, har samme type utseende (langt hår og typisk metalkar). Ute på byen så faller alle damene pladask for han, og jeg klarer virkelig ikke å dra damer. Når han kommer så faller absolutt alle damene for han.

Spurte en venninne for litt siden hva damene liker med han og hun sa bare at han er sexy som faen, at han har en væremåte som er helt uimotståelig. Han bruker dem, puler dem og kaster dem rett etterpå. Hva er så uimotståelig med en slik en? også er han arrogant. (jævlig allright mot meg og rører aldri damene han ser jeg har noe pågang med) men uansett så går de til han.

Jeg ser bra ut, og damene går en del bort til meg. Men når de hilser på han så faller de pladask for han med en gang. Jeg vet ikke mer hva jeg skal gjøre, jeg blir så fortvila over at han alltid ligger høyere på rangen enn meg på damelistene.

Vet ikke hva jeg gjør feil siden damene alltid synes synd på meg og plutselig er jeg liksom bare "søt". Det er akkurat som om damene syns jeg er ekkel iforhold til han når de ser han/legger merke til han. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen fortvilet gutt

Velg andre venner enn den du beskriver her, og få deg noen flere rå livserfaringer. Du høres kjedelig ut. Du burde sprite opp tilværelsen din litt og få mer fart på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe kjedelig og kjedelig;) JEg har absolutt ikke noe problem med sosiale tilværelser. Har nok jobbet en del med meg selv etter jeg skrev denne posten og jeg har alt ei i sikte etter at jeg fulgte noen råd her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalleklovn
hehe kjedelig og kjedelig;) JEg har absolutt ikke noe problem med sosiale tilværelser. Har nok jobbet en del med meg selv etter jeg skrev denne posten og jeg har alt ei i sikte etter at jeg fulgte noen råd her;)

Grattis!

Løøøv is in the air?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest O. Brenner

Jenter vil pules av de som puler mange, ingen vil innrøme det men slik er det bare.

Kommer du i seget og puler 3-4 på ei helg kommer resten av seg selv, da kan du sjekke på bussen, jernbanestasonen, i gata og hvor som helst:-)

Den dagen du finner ei du roer ned med noen uker eller lenger da er det slutt, etterpå blir det omstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lav?

En 170cm lav gutter som en dverg å regne.. Det er bare dverge-jenter som vil ha dverge-gutter.. Vi liker jo å føle oss små (særlig når det er så mange jenter som ikke er "små" i bredden, ta det igjen på høyden).. Men for min del skulle jeg aldri vært sammens med en lavere gutt.. Jeg har ikke det problemet med å bredden heldigvis.. Han må være minst 185.. That`s hot :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...