Cobra Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Er det noen som har noen gode forslag til farge på kjøkkenet, vi skal legge kirsebær farget laminat på gulv, og det blir antakeligvis en mørk honning brun innredning. Jeg har store problemer med å velge ut en fin farge. Lurer litt på en gulfarge kalt Gobi. Grubler også på hvilken farge vi skal ha i stuen. Det er så vanskelig å finne rette fargen, vi har brune kalveskinnsmøbler og ellers trehvite/furu reoler. Er det noen som har et forslag?? [ Dette Innlegg er endret av: Cobra den 2002-03-22 21:23 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Cobra den 2002-03-22 21:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 En venninne av meg har kirsebær-farget gulv på kjøkkenet, og har valgt "lys toscana" til veggene..... Hmmm...nå tror dere vel jeg har hengt meg opp i den fargen...*ler*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susi Skrevet 23. mars 2002 #3 Del Skrevet 23. mars 2002 Hei!! Jeg liker godt en gulfarge som heter Rødgul, kjempefin til furu!! Jeg synes blått er veldig fint til kirsebær.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 25. mars 2002 #4 Del Skrevet 25. mars 2002 Har funnet noen helt geniale sider for å prøve ut farger: http://www.nordsjo.no/ Gå på "fargesetting", så kan du leke deg med forskjellige alternativer og se hva som passer best sammen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei! Jeg vil anbefale lyse farger - det finnes mange varme hvittoner som er kjempefine(f.eks. kaffe latte, hvit narciss). Spør evt. om råd i en fargehandel. Dersom man senere ønsker å forandre "stil" eller atmosfære i rommet, er det lettere å bytte ut gardiner, duker, etc. enn å male rommet på nytt:) Lykke til med oppussinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei vi har kirsebær gulv og mørk eikinnredning. Jeg har malt kjøkkenet i en farge som heter Colando, det er en lys fagre med litt kremgult i. Det ble veldig fint og lyst, jeg la også fliser i samme farge over benk. Det ble supert. Fargen kjøpte jeg på Maxbo. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg tror at lyse vegger i "vanilje" vil bli lekkert til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 3. april 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 3. april 2002 Hei. Tusen takk for mange gode forslag. Jeg har nå funnet farge til stuen, det blir en lys farge kalt Never. På kjøkkenet står det mellom to grønn farger nå, den ene heter Marina og den andre Lavendel. Så jeg må bestemme meg snart, holder på å bli sprø av farge kart og ditt og datt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #9 Del Skrevet 3. april 2002 Hadde lavendel på soverommet før. Den er faktisk litt fro dominerende for min smak. Irriterte meg skikkelig til slutt. Men det kan jo hende at det hadde noe med de andre fargene i rommet å gjøre også da... Måtte bare si ifra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå