Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyttårsforsetter:

- planlegge tiden min godt

- bli flinkere til å gå ut på tur

- forsøke å være et godt medmenneske

- gå på alle forelesningene :)

Og det var det.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracl3, hadde ikke du en tråd om trenings-BH fra LaLina på velværeforumet rett før jul? Kjøpte du den? Og er du i tilfelle fornøyd? Jeg trenger ny.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracl3, hadde ikke du en tråd om trenings-BH fra LaLina på velværeforumet rett før jul? Kjøpte du den? Og er du i tilfelle fornøyd? Jeg trenger ny.... :)

Jeg kjøpte den ikke, men skal kjøpe den når lønnen kommer den 15. Hørtes ut som om det var mange gode erfaringer med den, og dersom den er som resten av La Lina sine bh-er så er den verdt pengene. Jeg trenger også ny, skal jo satse masse på kondisjonstrening nå. Kan jo ikke hoppe pg sprette uten at ting sitter på plass :ler: Fortell meg gjerne hva du syntes hvis du kjøper den før meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo ikke hoppe pg sprette uten at ting sitter på plass  :ler: Fortell meg gjerne hva du syntes hvis du kjøper den før meg :)

Hehe, nei, trening uten skikkelig trenings-BH er grusomt! Både kondis og yoga - særlig skulderstående... :ler: Man får jo alt rett i trynet! ;) Har tenkt meg opp der i morgen, har fri fra jobb, så jeg skal si fra hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt meg opp der i morgen, har fri fra jobb, så jeg skal si fra hvordan det går. :)

De hadde ikke størrelsen min inne, så jeg fikk ikke prøvd ordentlig. Men fikk sett på den, og den så veldig god ut! Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha den. De skulle bestille inn flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke størrelsen min inne, så jeg fikk ikke prøvd ordentlig. Men fikk sett på den, og den så veldig god ut! Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha den. De skulle bestille inn flere. :)

Supert at de skal bestille flere. Da er de muligens inne til den 15 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lite shopping på meg, og så mye salg om dagen. Jeg trenger virkelig den gamle jobben min, den nye er for dårlig betalt. Men den gir meg mye mer på andre omeråder. Uff jeg må nok vurdere å starte opp igjen mitt eget lille firma med import av klær. Jeg holdt på med det i et par år, og det var gode ekstra penger :) Men også utrolig mye jobb. Mannen skal se på ny bil i morgen, så vi skal nok kjøpe en ny bil snart. Men isj jeg bryr meg lite om biler, jeg vill shoppe klær og sminke :) Og interiør er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner deg veldig godt angående bil-temaet !

Vi driver også og sparer til bil som vi skal kjøpe i juni, og det er skikkelig kjedelig :forvirret: Det betyr at vi også må bruke alle skattepenger og feriepenger på bil, så der røyk den sydenturen jeg hadde planlagt :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg skal aldri ha bil  :lol:

:ler: Jeg er jo glad for at han skal kjøpe ny bil på en måte. Det er en firmabil vi snakker om her. Bra bil = mere penger å shoppe for siden. :ler: Å han er en super ektemann. Jeg falt ut av sengen i dag :ler: Bakenden min er så blå at den nesten er svart på den ene siden. Jeg klarer faktisk bare å sitte på den ene siden, og syntes utrolig synd på meg selv. Går det ann å brekke en rumpeballe? :ler:

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...