Gå til innhold

Miracl3 sin shoppedagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Hvordan er den mobiltelefonen egentlig? Lyst på, jeg også! :)

Ja, er det ikke rart med vinterklær som man får nå? Jeg er i alle fall veldig sånn at når sommerklærne kommer eller er på vei, så mister jeg totalt interessen for vinterklærne. Jeg har f.eks. ikke kjøpt en eneste selskapskjole i år, pga. kroppens tilstand, men jeg har sagt til alle at jeg skulle ta meg en skikkelig butikkrunde i mellomjula og kjøpe kjoler til halv pris, fordi det var så mange fine i år. Nå orker jeg imidlertid plutselig ikke å se på dem! Nå har jeg kastet meg over nettsidene til H&M og til og med Ellos, og venter på at vårklærne skal komme i butikkene. Jeg var innom en Lene V-butikk på et kjøpesenter idag, mens sambo gikk ut i bilen med matvarene vi hadde handlet. Han så helt sjokkert ut og kjente på panna mi om jeg hadde feber, når jeg veldig snart kom ut i bilen uten en eneste pose  :ler:  Jeg så en kremfarget cardigan der inne som jeg tror kunne være en vårnyhet, men ellers var det absolutt ingenting interessant.

:kose:

Mobiltelefonen er kjempe fin, lett å grei og bruke, har de fleste funksjoner og jeg er storfornøyd.

Jeg også hadde tenkt å kjøpe en ny kjole i romjula, men da jeg var å tittet på tirsdag var det ingen jeg syntes var fine. Rart det der med vårklær, de tar all min oppmerksomhet. Ja ja gøy er det uansett :) Skal jeg handle mer vinterklær så må det hvertfall være på salg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så kjedelig da..

Jeg har bare handlet fra nettbutikken til H&M en gang, og tror jeg foretrekker å handle i butikk egentlig for det er vanskelig å vite hvordan tingene kommer til å se ut på meg. Må man ikke betale porto for å sende ting tilbake?

Ja ja, gleder meg til å se mer av vårkolleksjonen hvertfall :) Det blir stas!

Det er med en returlapp som jeg bruker når jeg sender tilbake :) Men du har rett det er best å handle i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var filmen bra? :) Takk for nyttårshilsen, og takk i like måte! :blomst: Skal du noe gøy i morgen?

Filmen var helt ok, litt mye romantikk til å være Bond. Men det likte jeg :) I morgen skal jeg ha gjester hjemme, med god kalvestek og rød vin :) Champagnen (skrives det sånn? ) skal flyte fritt :) Gleder meg masse, får besøk både av venner i Oslo, og fra der jeg kommer fra. Det er litt lenger nord på Østlandet :) Jeg er utrolig glad i å be venner på mat og godt drikke, liker å pynte fine bord og lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var helt ok, litt mye romantikk til å være Bond. Men det likte jeg :) I morgen skal jeg ha gjester hjemme, med god kalvestek og rød vin :) Champagnen (skrives det sånn? ) skal flyte fritt :) Gleder meg masse, får besøk både av venner i Oslo, og fra der jeg kommer fra. Det er litt lenger nord på Østlandet :) Jeg er utrolig glad i å be venner på mat og godt drikke, liker å pynte fine bord og lage mat.

Så koselig :)

Jeg synes også det er hyggelig å lage mat og pynte bord.. men kokkeferdighetene mine er så som så, men pynting er jeg god på ;)

Godt nyttår til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig :)

Jeg synes også det er hyggelig å lage mat og pynte bord.. men kokkeferdighetene mine er så som så, men pynting er jeg god på ;)

Godt nyttår til deg og!

Kokkeferdighetene mine kom med øvelse, så dette er noe alle kan få til :) I dag er det tre år siden jeg giftet meg med min kjære, og gaven min i dag var en Ipod nano. Han er så utrolig søt, Jeg har ønsket meg en Ipod utrolig lenge :) Deilig med brylluppsdag og nyttår på samme dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen i dagboka mi  :)

Håper du får et kjempegodt nyttår  :klem:

:klem: Jeg hadde hvertfall en super nyttårfeiring. Og i morgen begynner hverdagen igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...